U Velikoj Britaniji uvodi se zabrana reklamiranja nezdrave hrane tokom emisija namjenjenih isključivi djeci, kao i onim čija su publika klinci do 15 godina.
Novo pravilo podrazumijeva zabranu reklama za hranu i pića koja sadrže u sebi visok procenat soli i masnoća., odnosno šećera.
Neke TV stanice smatraju da je nametanje zabrane zbog straha od gojaznosti kod djece pretjerivanje. No doktor David Haslam iz Udruženja za sprječavanje gojaznosti smatra da je i to premalo.
Od 1. januara 2008. godine svi će se morati pridržavati novih odredbi oglašavanja. Restrikcije će važiti i za TV emisije čija su ciljana publika odrasli, a za koje je poznato da ih u velikom broju gledaju i djeca.
Televizijskim stanicama koje imaju program posvećen isključivo djeci dozvoljeno je da postepeno uvode restrikcije. Za djecu od 4 do 9 godina potpuna zabrana nastupa od prvog aprila 2008. godine, a za sve ostale od 1. januara 2009. godine.