Moda i ljepota
0

Zabrana reklama za nezdravu hranu u dječjim emisijama

Sarajevo-x.com
Dok na jednoj strani svijeta djeca svakodnevno umiru od gladi, na drugoj stručnjaci uvode mjere kako bi zaustavili gojaznost i sve bolesti koje dolaze uz nju. Ironija, zar ne?!

U Velikoj Britaniji uvodi se zabrana reklamiranja nezdrave hrane tokom emisija namjenjenih isključivi djeci, kao i onim čija su publika klinci do 15 godina.

Novo pravilo podrazumijeva zabranu reklama za hranu i pića koja sadrže u sebi visok procenat soli i masnoća., odnosno šećera.

Neke TV stanice smatraju da je nametanje zabrane zbog straha od gojaznosti kod djece pretjerivanje. No doktor David Haslam iz Udruženja za sprječavanje gojaznosti smatra da je i to premalo.

Od 1. januara 2008. godine svi će se morati pridržavati novih odredbi oglašavanja. Restrikcije će važiti i za TV emisije čija su ciljana publika odrasli, a za koje je poznato da ih u velikom broju gledaju i djeca.

Televizijskim stanicama koje imaju program posvećen isključivo djeci dozvoljeno je da postepeno uvode restrikcije. Za djecu od 4 do 9 godina potpuna zabrana nastupa od prvog aprila 2008. godine, a za sve ostale od 1. januara 2009. godine.