Nasljednica Versace imperije, Donatella Versace najavila je saradnju svoje kuće i švedskog giganta još u junu, međutim do realizacije je došlo tek sada.
Već tada su najavljene dizajnerske izmjene, a poznato je da će ženskom kolekcijom dominirati haljine. Ekstravagantni stil, koji je zaštitni znak Versacea, će tako biti uvršten u H&M prodavnice širom zapadne Evrope, a kasnije će biti dostupan i u ostalim.
Dizajn će se oslanjati pretežno na kožu, svilu i višebojni print. Nezaobilazne visoke potpetice, kao i svi neophodni dodaci za dame, bit će također dio asortimana.
Planirana je i muška kolekcija, ali u manjem obimu od ženske. Nova garderoba i obuća bit će dostupna u 300 prodavnica, a cijene će odudarati od uobičajenih H&M cijena. Početna cijena artikala bit će 30 dolara, a maksimalna cijena će biti oko 300 dolara za neke artikle.
Versace se inače smatra kućom visoke mode za vrlo bogatu klijentelu, dok je švedski lanac H&M dostupan širokim masama i za mnogo niže cijene, tako da se očekuju mnoga iznenađenja u ovom spoju. Inače, nedavno su otvorena H&M prodajna mjesta i u Hrvatskoj te se očekuje i dalje širenje.