Moda i ljepota
0

U subotu održan dm beauty academy - dan posvećen ljepoti

Klix.ba
Najveći lanac drogerija u BiH, dm drogerie markt već četvrtu godinu zaredom upriličio je beauty academy u Sarajevu.

Beauty academy kruna je kampanje dm look u sklopu koje dm svake godine s partnerima kreira nove make up trendove.

U saradnji sa brendovima Deborah Milano, L'Oréal Paris, Manhattan, Maybeline, Max Factor, Rimmel London, miss sporty i s.he stylezone, dm je pružio priliku svim posjetiteljicama beauty academy da otkriju svoj novi look, besplatno se našminkaju i dobiju savjete profesionalnih vizažista. U okviru zabavnog programa prisutni su uživali u muzičkom nastupu miljenika ženske publike Amela Ćurića.

Osim predstavljanja novih trendova, dm je uručio donacije Pozorištu mladih Sarajevo, Dječijem pozorištu Republike Srpske i Lutkarskom kazalištu iz Mostara. Novčane čekove u ukupnoj vrijednosti od 3.000 KM uručila je članica Uprave dm-a Admira Isaković.

"Prošla je godina dana od prethodnog beauty academy eventa i za to vrijeme vrijedno smo radili na kreiranju novih beauty trendova koje danas predstavljamo. Svaka žena je lijepa na svoj način, a naši make up trendovi dodatno će naglasiti njenu ljepotu i omogućiti joj da zablista kao princeza. Ovu priliku smo iskoristili i za cjenovne poslastice u dm prodavnicama, gdje su kupci proizvode iz bogate ponude preparativne i dekorativne kozmetike mogli kupovati po 25% nižim cijenama, uz 10% popusta na ukupnu kupovinu u odabranim prodavnicama", kazala je članica Uprave dm-a Admira Isaković.

Čarolija dm bajke osjetila se također u Banja Luci i Mostaru gdje su za sve posjetiteljice tržnog centra Tropic i Mepas Mall upriličena besplatna šminkanja, popusti u dm prodavnicama i pokloni uz kupovinu.

Crvenokosa zavodnica, Slatka crnka, Čarobna heroina, Snježna kraljica, Ljepotica iz 1001. noći, Moderna princeza i Samouvjerena brineta ovogodišnji su dm look-ovi inspirisani bajkama predstavljeni na beauty academy. Video tutoriali mogu se pronaći na dm web stranici i YouTubee kanalu.