The Guardian
0

Šminka kao jedini luksuz

FENA
Britanci su se odrekli mnogih stvari tokom tekuće recesije - putovanja vani, noćnih izlazaka, skupih automobila, ali je jedan proizvod popularniji nego ikada - šminka, piše londonski The Guardian.

L'Oreal je objavio profit od 1, 37 milijardi eura, dok je najveći lanac prodavnica kozmetike u Britaniji – Boots – objavio da se prodaja proizvoda za uljepšavanje povećala posljednjih mjeseci.

Potrošači sada traže jeftine stvari da sebe obraduju i mala stvar, poput karmina, idealna je za to.

Veza između recesije i šminke nije nova i prodaja karmina se naprimjer dramatično povećala nakon napada 11. septembra 2001.

Mnoge žene tokom recesije ne mogu priuštiti sebi novu haljinu, ali za karmin će se uvijek naći dovoljno novca, tako da je ovaj fenomen postao poznat kao Karmin indeks, alternativni indikator ekonomskog stanja, piše Guardian.