{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Sedam navika zbog kojih koža brže stari

S
31.3.2008. u 19:48
0
0
Sedam navika zbog kojih koža brže stari
0
Sedam navika zbog kojih koža brže stari
Mnogi vanjski uzroci starenja kože pojavljuju se zavisno od svakodnevnih odluka vezanih za vaše zdravlje i način života. Nezdravi izbori svakako mogu izazvati prerano starenje kože, zbog čega ćete u vrlo kratkom vremenu izgledati mnogo stariji, nego što zaista jeste. Slijedi sedam ključnih faktora koji štete vašoj koži i ubrzavaju njeno starenje.
Dim cigarete



Bilo da pušite cigarete ili provodite vrijeme sa strastvenim pušačima, dim cigarete oštećuje vašu kožu i ubrzava njeno starenje. Mnoge studije su pokazale da izloženost dimu cigarete značajno povećava pojavu bora i suhoću kože. Zbog pušenja tijelo ostaje bez potrebnih količina vitamina C, koji je ključan za održavanje kože vlažnom i elastičnom.

Pojedini istraživači smatraju da je izloženost dimu cigarete (bilo da vi pušite ili neko drugi) jednako štetno za zdravlje kože kao i izloženost sunčevim UV zrakama.

Izloženost sunčevoj svjetlosti



Izloženost sunčevoj svjetlosti mnogo doprinosi starenju kože, a koža bez adekvatne zaštite biva prošarana pjegama. Pjege se obično pretvore u smeđe mrlje poznatije kao mladeže, a koža postane veoma suha, uslijed čega su vidljivije bore. Rizik od raka kože je značajno povećan ukoliko se predugo izlažete sunčevoj svjetlosti bez ikakvog sredstva sa zaštitnim faktorom.

Dobra vijest je da je moguće izbjeći štetno djelovanje sunca, a ako odmah počnete, možete poboljšati stanje vaše oštećene kože.

Posjetite liječnika kako bi bili sigurni da ne bolujete od nekog oblika raka kože. Ukoliko to bude potrebno, liječnik će vam prepisati lijekove koji vam mogu pomoći u liječenju oštećene kože.

Ako ne želite stalno izbjegavati sunčevu svjetlost, potrudite se da najprije na kožu nanesete sredstvo sa zaštitom i od UVA i UVB zraka. Birajte sredstva sa zaštitnim faktorom 15 i više, a koristite ih tokom cijele godine, čak i kada je oblačno. Oblaci vas ne štite od štetnih UV zraka.

Nedovoljna fizička aktivnost

Pasivan stil života doprinosi starenju kože, jer vježbanje pospješuje oblikovanje mišića i cirkulaciju. Redovna fizička aktivnosti bi trebala biti važan dio svakog programa borbe protiv starenja kože. Pored fizičkih prednosti redovne vježbe, svakako ćete primijetiti i pozitivne promjene na vlastitom licu. Široki osmijeh i mnoštvo energije pomoći će vam da izgledate mlađe, neovisno koliko godina imate.

Izloženost hladnom vremenu



Hladni vjetrovi i niske temperature doprinose starenju kože, jer je isušuju. Zato u hladne zimske dane uvijek koristite dobro hidratantno sredstvo za tijelo, lice i ruke.

Jako je važno hidratantna sredstva koristiti i u zatvorenim prostorima, jer zagrijane prostorije također znatno isušuju kožu. Ostavite posudu vode na radijator ili mokar peškir kako bi koža zadržala neophodnu vlagu, te se usporio proces starenja.

Konzumiranje alkohola



Alkohol također vodi ka ubrzanom starenju kože zbog širenja manjih krvnih žila u koži i povećanju protoka krvi blizu površine kože. Vremenom, ove krvne žile mogu postati trajno oštećene, zbog čega na površinu kože izbija crvenilo i pucaju kapilari.

Stres



Sigurno ste ranije nekad čuli izraz: "Nemoj se mrštiti, jer bi ti lice moglo zauvijek ostati namršteno". Lice se mršti zbog stresa i briga, a nakon određenog vremena, mišići lica se čak prilagode tim pokretima.

Zato, izbjegavajte stres, koliko god je to moguće, te nemojte uvijek praviti iste izraze lica. Dobar program borbe protiv starenja kože bi trebao podrazumijevati meditaciju, jogu, lagane vježbe ili druge tehnike opuštanja. Održavanje vlastitog nivoa stresa u normalnim granicama i minimiziranjem bora od mrštenja lica pomoći će vam da izgledate i osjećate se mladoliko.

Nedostatak sna

Premalo sati sna učinit će da se osjećate i izgledate umorno i iscrpljeno. Jedno od prvih mjesta a na kojima se manifestuje nedovoljno sna svakako je lice, na kojem tada izbijaju tamni podočnjaci ispod očiju.

Mnoga istraživanja su pokazala da većina odraslih osoba najbolje funkcionira nakon osam do devet sati sna svake noći. Potrebno je smanjiti unos kafeina u organizam (izbjegavajte piti kafu navečer), izbjegavati jelo dva sata prije spavanja i svake noći odlaziti na spavanje uvijek u isto vrijeme.

Ukoliko imate hroničnih problema sa spavanjem, veoma je važno da se za pomoć obratite svom liječniku.

I dok su neki znakovi starenja neizbježni, postoji mnogo stvari koje možete učiniti kako biste izgledali odlično, neovisno o starosnoj dobi kojoj pripadate. Vođenje brige o sebi je najvažniji korak u borbi protiv starenja vlastitie kože.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: