{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Reklama parfema Lolita prelazi sve granice seksualnosti

S
9.11.2011. u 20:07
0
16
Reklama parfema Lolita prelazi sve granice seksualnosti
0
Reklama za parfem Lolita, u kojem je glavno lice mlada Dakota Fanning (17), zabranjena je u Velikoj Britaniji, jer seksualizira djecu. Na reklamnom posteru mlada Dakota sjedi u čednoj haljini sa parfemom među nogama. Dizajner Marc Jacobs je rekao da je Dakota moderna Lolita i da su zabrane reklame smiješne.
Parfem je napravljen u kozmetičkoj kući Coty, kojoj ovo nije prva optužba za prelazak granica kada je seksualnost u pitanju. Nedugo prije ove zabrane, reklama na kojoj se pojavljuje djevojka koja je vidno anoreksična i koja reklamira Drop Dead Clothing je zabranjena. Tijelo djevojke prikazano na reklami je bilo veoma mršavo.

Advertising Standards Authority je agencija koja se bavi praćenjem legalnosti reklama, ovom prilikom su obavijestili i premijera Velike Britanije kako bi spriječili daljnje seksualiziranje djece.

Iz njihovog dopisa se saznaje da smatraju da je vrlo neprilično da djevojčica stavlja parfem, koji se zove Lolita, između svojih nogu i da je ta poza svakako seksualno provokativna. Njena haljina, dužina i model, njena pozicija i ime parfema nesumnjivo prodaju seksualnost djece. Marc Jacos je rekao da je zvodljiva i slatka i kao takva savršeno lice za parfem Lolita.

Inače, Lolita je ime kontroverznog romana Vladimira Nabokova o sredovječnom čovjeku koji je seksualno opsjednut dvanaestogodišnjom djevojčicom Lolitom.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: