{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Pet načina za mršanje bez stresa

S
18.12.2007. u 10:38
0
0
Pet načina za mršanje bez stresa
0
Pet načina za mršanje bez stresa
Gubljenje suvišnih kilograma je u većini slučajeva mukotrpan proces koji dugo traje i ne rezultira na način na koji bismo mi to željeli. Odustajanje od dijeta je česta pojava pogotovo onda kada ne uočavamo gubitak kilograma i ponovo posegnemo za masnom hranom. No, postoji i nekoliko načina kako smršati bez stresa i depresije.
Jedite samo onda kada ste gladni
Većina suvišnih kilograma koje imamo nastala je upravo zato što ne slušamo svoje tijelo i nismo u stanju percipirati osjećaj gladi i sitosti. Nekad se dešava da jedemo zato što je za to vrijeme, a da uopće nismo gladni. Stoga je jako važno poslušati svoj organizam koji će nam signalizirati glad, ali isto tako i sitost i onda početi, odnosno prestati jesti. Kako bismo na vrijeme osjetili sitost, važno je sporo konzumirati hranu. Brzo jedenje samo više deblja.

Fokusirajte se na ishranu
Fizička aktivnost je definitivno jedan od ključnih faktora prilikom pokušaja mršanja, ali je hrana umnogome važnija. Jedite savjesno i zdravo i uvijek se trudite da sami spremate obroke kako biste uvijek znali šta to sve unosite u sebe. Pažljivo slušajte signale svog organizma koji će vam kazati šta mu odgovara, a šta ne i kada je pravi trenutaka da jedete.

Ostavite si samo zdrave opcije
Vjerovatno vam se dešavalo da, bez obzira na činjenicu što uopće niste gladni, vi jedete sve one nezdrave stvari koje se nalaze u vašem hladnjaku. Da vam se ovakve stvari ne bi dešavale, važno je da svoj hladnjak opskrbite samo zdravim namirnicama, tako nećete imati uopće prilike da jedete nezdravu hranu koja vas koči na putu do vitkosti.

Prekršite ponekad pravila
Pravila su tu da bi se kršila. Takva situacija je i u svim uspješnim dijetama. Nekada vam se jede nešto slatko i nezdravo? Ukoliko je takav slučaj, onda si dozvolite s vremena na vrijeme mali grijeh u ishrani. Važno je samo da ne pretjerujete.

Oprostite sami sebi i nastavite dalje
Ponovo ste imali napad jedenja i pojeli ste mnogo više nego što vam to dijeta dozvoljava? Nemojte dopuštati sebi da padnete u depresiju i da se vratite starim navikama. Oprostite sami sebi i nastavite dalje sa svojim planom za mršanje.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: