Ljubiteljima modernih i alternativnih umjetničkih kretanja nedostajala je ozbiljna i kvalitetna marka odjeće koja izražava subkulture i dešavanja izvan komercijalnih i, širokom krugu publike, aktuelnih dešavanja. Sandin Međedović, sarajevski dizajner, pokrenuo je projekat koji slijedi ideologije grafita i ulične umjetnosti, a kao svoj primarni medij uzima majice.
Samo ime projekta, "Molimao", podsjeća na savršen i najkulturniji odgovor na razna obraćanja u našem jeziku. Tako je i misija Molimao priče odgovor na mnoge aktivne zahtjeve i potrebe intelektualne manjine koja zna šta želi u našoj sredini. Projekat je nastao pod filozofijom grafita, čije je glavno pravilo da pravila nema, tako da Molimao okuplja razne vidove umjetnosti, kao i osobe sličnog senzibiliteta i umjetničkih shvatanja na jedno mjesto.
Molimao će ove godine sarajevskoj publici predstaviti svoju drugu kolekciju. Promocija i predstavljanje novih modela majica će početi večeras, 17. marta u sarajevskoj galeriji BlackBox, dok će dan poslije biti upriličen promotivni party u klubu so.ba gdje će nastupati čak deset DJ-eva, prijatelja projekta.
Majice sa printanim dizajnom postale su svakodnevnica i duboko su ušle u široku potrošnju, a cilj ovog dizajnerskog projekta nije ni prodaja niti komercijalni uspjeh, što je očito iz niske cijene i ograničenog broja prodajnih primjeraka. Molimao publici pokušava približiti ono što se teško nalazi u današnje vrijeme - kvalitet, pozitivni i kreativni utjecaj subkultura te osjećaj pripadnosti nečemu.