Kristalna dvorana hotela Tuzla bila je premala da primi sve koji su htjeli vidjeti šta to naši modni kreatori predlažu za zimu.
Seada Delić predstavila je kolekcije za muškarce i žene te dječiju kolekciju koja nosi naziv "Šetnja kroz vjekove". Modeli su inspirirani 18. vijekom i donose nam duh raskoši i blještavila.
U kolekciji za muškarce "Impresija II" dominiraju ručno vezene tunike koje su spoj etno i sportskog stila. Ukrštanjem različitih stilova naglašena je nosivost kolekcije i njena praktična primjena.
U kolekciji za žene, u prvom planu su ručno vezeni korzeti i suknje, a upotpunjuju je različiti pripadajući modni detalji. Ležernost i udobnost kolekcije naglašena je kroz primjenu i kombinaciju različitih materijala, koji prirodno oblikuju i naglašavaju formu tijela.
Blast Jeans je mladi brend koji je 2004. godine pokrenula Joy Group kompanija. Blast Jeans predstavlja etiketu za mlade urbane ljude bez granica u odijevanju i sadrži mnoštvo iznenađenja koja ohrabruju potrošače i to sve zahvaljujući timu vrhunskih stručnjaka u oblasti dizajniranja odjeće.
Veoma atraktivne modele za djecu i omladinu, uz modne dodatke "Accessorize", predstavila je modna kuća Tiffany koja se dokazala svojim kvalitetom, ali i cijenama koje su prilagođene BiH tržištu.
Svjetlana Vuković Ceca predstavila je kolekciju svečanih haljina.
Iznenađenje večeri bili su mladi kreatori Zumra Softić i Nardin Džaferspahić. Softić se predstavila kolekcijom ručno rađenog nakita koju je nazvala "Čaroban svijet", a Džaferspahić je u saradnji s modnom kućom A la Mode predstavio svoju prvu kolekciju.
Novogodišnja noć se približava i svako od nas želi izgledati posebno, a u kolekcijama predstavljenim na Nivea BH Fashion Weeku u Tuzli nije nedostajalo inspiracije.