Novi način reklamiranja
1

Minnie Mouse, Miki Mouse, Šiljo i patka Daisy u dizajnerskoj odjeći

Klix.ba
Robne kuće i ostali prodajni objekti na razne načine i uz pomoć različitih reklamnih kampanja pokušavaju privući što više kupaca. Isti je slučaj i sa prodajnim lancem Barneys iz New Yorka. Oni su se u posljednjoj reklamnoj kampanji udružili sa Disneyjem.

Njihova kampanja se sastoji od fotografija, pa čak i kratkih filmova, u kojima likovi kao što su Mini Maus i patka Daisy šetaju modnim pistama u dizajnerskoj odjeći. Međutim, likovi su skoro neprepoznatljivi, jer su im tijela izdužena i tanka.

Prema pisanju magazina Women's Wear Daily, Barneys je sarađivao sa Disneyjem kako bi uveo njihove likove u realistični svijet mode povodom svoje kampanje "Electric Holiday". Vrhunac kampanje je film u kojem Minnie Mouse odlazi na Sedmicu mode u Parizu. Između ostalih, Miki Maus će nositi kreacije Balenciage, Mini Mouse Lanvina, Šiljo će nositi kreacije Balmaina, a patka Daisy Dolce&Gabbanu.

"Animatori i ja smo zajedno pažljivo planirali svaki detalj odjeće – kako se prave, od čega su napravljeni i kako se kreću na osobi. Željeli smo postići maksimalnu preciznost i autentičnost", rekao je Dennis Freedman, kreativni direktor Barneysa.

Čak je unajmljen i živi model kako bi proučavali kretanje i izraze lica, koji su kasnije prenošeni na animacije.

"Nastala je velika diskusija kada su svi likovi trebali izaći na pistu. Standardna Mini Maus ne izgleda dobro u Lanvinu. Nastala je tišina, a onda smo odlučili da je napravimo visoku 180 centimetara", dodao je Freedman.

Da li će Barneys ovakvom kampanjom uspjeti privući nove kupce ostaje da se vidi. Kampanja "Electric Holiday" će biti lansirana 14. novembra ove godine.