{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Manjak sna utiče na povećanu gojaznost djece

S
9.2.2007. u 15:46
0
0
Manjak sna utiče na povećanu gojaznost djece
0
Manjak sna utiče na povećanu gojaznost djece
Djeca koja ne spavaju dovoljno u dobi od tri i više godina imaju tendenciju da pet godina kasnije budu sklona gojaznosti, upozoravaju rezultati novih istraživanja koja se bave vezom između spavanja i gojaznosti.
Doktorski kandidat Emily Snell i njene kolege sa Univerziteta Northwestern u SAD-u prikupili su podatke iz nacionalnog istraživanja djece starosti od tri do dvanaest godina. Pet godina nakon početka istraživanja, 1.441 dijete ponovno je uzeto u razmatranje na osnovu podataka iz tog petogodišnjeg perioda, a koje su prikupljali roditelji djece, navodi se u online magazinu o zdravlju WebMD.

''Otkrili smo da čak i jedan sat više spavanja pravi veliku razliku u stanju težine'', izjavila je Snell. ''Dodatni sat spavanja umanjuje šansu za prekomjernu težinu male djece sa 36% na 30%, dok kod starije djece taj rizik pada sa 34% na 30%.''

Američka nacionalna fondacija za spavanje predlaže da djeca od 5 do 12 godina spavaju 10 - 11 sati svake noći. Tinejdžeri bi trebali spavati 8 - 9 sati.

Snell i njene kolege otkrile su da do sedmog rođendana djeca spavaju manje od 10 sati radnim danima. Do 14. godine, ovaj broj pada na 8,5 sati, a na 8 sati do 17. godine.

Budnost u kasnim satima u vezi je sa problemima prekomjerne težine koji naknadno nastupaju kod djece između 3 i 8 godina, a prerano buđenje za djecu od 8 do 13 godina.

''Roditelji bi trebali ohrabrivati svoju djecu da ranije idu na spavanje, tako da mogu odspavati 10 do 11 sati svake noći'', navodi se u izvještaju koji je objavljen u magazinu ''Child Development''.

''Za stariju djecu samo kasnije vrijeme buđenja može utjecati na smanjenje prekomjerne težine. Ova tvrdnja može se dokazati rezultatima koje smo dobili analizom djece koja imaju kasnije vrijeme početka nastave, naročito u fazi adolescencije''.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: