Nova reklama s Beyonce Knowles, koja je za 4,5 miliona dolara pristala narednih pet godina biti zaštitno lice poznate kozmetičke kuće, osvanula je u najnovijem američkom izdanju modnog magazina Elle, te odmah izazvala negodovanje javnosti zbog navodnog digitalnog izbjeljivanja kože američke muzičke zvijezde.
Tako je u članku New York Posta pod naslovom "Blijeda Beyonce" sporna reklama opisana kao "šokantna", a zvijezda ove reklame "gotovo neprepoznatljiva".
Međutim, glasnogovornik kozmetičke kuće L'Oréal negirao je navode o digitalnim izmjenama boje puti Beyonce Knowles.
"Beyonce je od 2001. godine zaštitno lice brenda L'Oréal Paris. Mi veoma cijenimo naš odnos s gospođom Knowles, te je potpuno neistinito da je L'Oréal Paris vršio bilokakve izmjene na licu gospođe Knowles, uključujući i boju puti, u kampanji za proizvod Feria, koji je namijenjen za bojenje kose", kazao je glasnogovornik za američke medije.