{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kinezi će do 2016. godine posjedovati jednu četvrtinu svih luksuznih stvari na svijetu

S
28.3.2007. u 13:27
0
1
Kinezi će do 2016. godine posjedovati jednu četvrtinu svih luksuznih stvari na svijetu
0
Kinezi će do 2016. godine posjedovati jednu četvrtinu svih luksuznih stvari na svijetu
Kineski potrošači će do 2016. godine posjedovati jednu četvrtinu svih luksuznih predmeta na svijetu, odnosno Kina će svoj dio tržišta luksuzne robe udvostručiti u ovom periodu, predvidjela je kompanija za istraživanje globalnog tržišta TNS.
Najmnogobrojnija svjetska nacija i ekonomija koja se najbrže razvija već u svom posjedu drži 12% cjelokupne svjetske luksuzne robe, a ovaj procenat će se u narednoj deceniji udvostručiti, navodi TNS.

Istraživanje koje je proveo TNS je pokazalo da više od polovine kineskog srednjeg stalež, koji je u velikom usponu, želi kupiti luksuzne stvari, čak iako u ovom trenutku nemaju sredstava za to.
Samo jedan procenat ispitanih smatra da luksuzna roba reprezentuje površnost, dok je 64 procenta izjavilo da posjedovanje takvih stvari simbolizira uspjeh.

Omiljeni brendovi kineske srednje klase, za koje se smatra da će u budućnosti predvoditi na listama najtraženijih stvari u Kini su Rolex, Chanel, Remy Martin i BMW.

Trenutno najuspješniji brendovi u Kini su isti oni koji imaju snažno međunarodno prisustvo, a to su između ostalih Louis Vuitton, Versace, Giorgio Armani, Lancome, Swarovski, Cartier i Tiffany.

"Trenutno su u Kini luksuzni brendovi rezervirani za bogate – ljude koji dođu u kontakt sa tim stvarima tokom svojih putovanja u New York, London, Paris i Rome, a onda kada se vrate u Kinu kupuju te stvari", izjavio je Jim Sailor, direktor TNS-a za Kinu.. "Postoji i veliko potencijalno tržište za ovu robu i među Kinezina srednjeg staleža. Potražnja za luksuznom robom koja će doći iz ove grupe će proizvesti veliki uspjeh kompanija koje prodaju ovu robu na kineskom tržištu. Ipak, vlasnici brendova bi morali kreirati pristupačne luksuzne proizvode koji bi mogli biti ponuđeni osoboma sa manjom finansijskom sposobnošću".

Istraživači TNS-a su otkrili da muškarci u Kini žele luksuzne stvari da bi podigli svoje samopouzdanje, dok su Kineskinje motivirane samo-zadovoljenjem.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: