{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako nositi visoke potpetice na zdrav način

4.6.2015. u 14:59
33
243
Kako nositi visoke potpetice na zdrav način
33
Kako nositi visoke potpetice na zdrav način
Mnoge dame su uvjerene da je Marilyn Monroe bila upravu kad je rekla da žena sa pravim cipelama može pokoriti svijet, ali nova studija je otkrila da nošenje visokih potpetica češće od tri puta sedmično može dovesti do ozbiljne neravnoteže mišića stopala.
Ova neravnoteža dovodi do većih problema poput padova i ozbiljnih uganuća skočnog zgloba, objasnili su južnokorejski stručnjaci. Dugoročno to može dovesti deformisanih stopala, bolova u leđima i nezdravog načina hodanja.

Sammy Margo, fizioterapeutkinja i glasnogovornica britanskog udruženja fizioterapeuta, slaže se da postoje opasnosti pri nošenju cipela sa visokim potpeticama, pogotovo ako se stalno nose.

"Povrede peta se dešavaju svakodnevno. Noga sklizne, ugane se zglob, povrijedi koljeno, dogode se deformiteti prstiju, zglobova, leđa... Jedna žena je pala niz stepenice i slomila stopalo", kazala je Margo i predložila šta činiti kako bi naša stopala bila zdrava.

Neke potpetice su zdravije od drugih. Recimo, ako imate štiklu od četiri centimetra, a cipele su s platformom od centimetar, onda je to zapravo potpetica od tri centimetra, što je mnogo bolje nego četiri", ističe stručnjakinja za Daily Mail.

Ona predlaže da se odlučite za šire potpetice koje daju veću stabilnost i potporu, te sprečavaju povrede.

Udobne cipele s visokim potpeticama su one u kojima se stopalo može "kretati", gdje pri hodu peta dodirne tlo i onda se težina polako prebacuje prema vrhovima prstiju.

Kontinuirano nošenje obuće s visokim potpeticama može dovesti do skraćivanja i zbijanja mišića lista noge, dok se s druge strane noge oni rastežu i tako nastaje neravnoteža koja dovodi do povreda. Ključno u prevenciji ovih povreda je nošenje različitih vrsta obuće.

Neophodne su i vježbe koje ojačavaju zglobove, te mišiće nogu i stopala. Ove vježbe je potrebno raditi tri do četiri puta sedmično. Minimalne vježbe podrazumijevaju istezanje u trajanju od deset sekundi dok stojimo na petama i prstima.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: