Modeli su pistom šetali uz pjesmu "China Girl" u odjeći iz kolekcije jesen 2011, a mnogi su ovu inspirisanost Azijom prokomentarisali kao "ljubavno pismo najbrže rastućem tržištu na svijetu".
Svjetlucave aligator torbe sa kristalnim inicijalima RL upotpunjavale su svilene jaknice, a sam Lauren, koji je nedavno prvi put bio u Kini, prokomentarisao je: "Kina je tema razgovora svuda. Interesantno je kako pristupiti Kini kao kompaniji."
Uprkos recesiji, koja je pogodila tržište luksuzne robe, Polo Ralph Lauren Corp. uspijeva graditi novi tim za teritoriju Kine, kupujući licence i otvarajući prodavnice u regiji.
Američki dizajner je dodao kako nisu važne blještave prodavnice, već kvalitet, a svojom novom kolekcijom želio je pomiješati američki, evropski, kineski, art deco stil iz dvadesetih i tridesetih godina prošlog stoljeća sa glamurom iz perioda posljednjeg kineskog vladara.
Show je otvorila azijski model Sui He u svilenoj bluzi, hlačama i s art deco kaišem, na visokim crvenim štiklama.