Moda i ljepota
25

Hijerarhija brendova: Louis Vuitton se u Kini smatra "brendom za sekretarice"

Klix.ba
Foto: EPA
Foto: EPA
Brendovi su najbolji način da se pokaže bogatstvo, a u svijetu je poplava milionera koji ga rado pokazuju. Direktor HSBC-a Erwan Rambourg u svojoj knjizi je napisao da su brendirane stvari zapravo važnije od količine zarađenog novca.

Rambourg je u svojoj knjizi "The Bling Dynasty: Why the Reign of Chinese Luxury Shoppers Has Only Just Begun",napravio piramidu koja pokazuje hijerarhiju luksuznih brendova širom svijeta.

Ipak, brendovi koji su previše dostupni postaju manje privlačni za superbogate kupce. Tako se Louis Vuitton među bogatim Kinezima smatra "brendom za sekretarice".

"Louis Vuitton je postao previše običan. Svako ga nosi. Možete ga vidjeti u bilo kojem restoranu u Pekingu. Radije biram Chanell ili Bottega Venetu, oni su ekskluzivniji", kazala je jedna milijarderka kineskoj grupi za istraživanje tržišta.

Gucci ima slične probleme s ugledom kao Louis Vuitton, dok interesovanje za manje poznatim brandovima poput Bottega Venete raste.

"U Parizu sam kupovala stvari brenda Maison Ullens. Kada sam se vratila u Kinu moji studenti su me pitali gdje sam kupila odjeću. Maison Ullens je jako zastupljen u mojoj školi jer studenti zaista vole njihove stvari“, kazala je Sara Jane Ho, utemeljiteljica elitne kineske škole Institute Sarita za Business Insider.

Ipak, Rambourg ističe da se određene stvari, poput Louis Vuittonovog kofera za viski i cigare ili Graffovog kamena, uvijek smatraju prestižnim luksuzom.