{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Dosta mi je djece na modnim pistama"

S
6.10.2010. u 18:15
0
4
"Dosta mi je djece na modnim pistama"
0
"Dosta mi je djece na modnim pistama"
Karl Lagerfeld i Ines de la Fressange (Foto: AP)
Njemački modni dizajner Karl Lagerfeld uzdahnuo je nakon završetka Chanelovog showa na sedmici mode u Parizu, rekavši da je vidio "i previše 15-godišnjih Ruskinja" i tražeći da se ove sedmice ustupi više mjesta starijim i bivšim modelima, te modelima za veće konfekcijske brojeve.
"Dosta je ove djece, moda nije samo za tinejdžere", prokomentarisao je za AFP u utorak.

Lagerfeld nije jedini koji tako razmišlja. Britanski dizajner Giles Deacon, koji radi za modnu kuću Ungaro, također je progovorio na istu temu.

"Ja dizajniram za žene. Ne namjeravam dizajnirati za djecu", u šali je rekao Deacon, pozvavši prijateljicu Annu Dello Russo iz Voguea Japan da radi za njega.

"Žene su različitih godišta. Ono što je važno je da su to jake ličnosti", kazao je.

Dello Russo je kasnije dodala da je prihvatila da bude "model na jedan dan", rekavši: "Zašto ne?"

"Dizajneri više ne žele prikazivati djevojke koje još nisu postale žene", smatra i Patrick Lemire iz modne agencije Marilyn iz Pariza. "Vraćamo se zrelim, samouvjerenim ženama koje se ničega ne boje i udobno se osjećaju u svemu što nose."

Dodao je i to da je "oduševljen" što vidi da se modni svijet vraća "stvarnosti i ženama sa figurom".

"Izgleda da su dizajneri shvatili da moraš biti prava žena da bi bila elegantna", objašnjava Lemire.

Ovaj trend primijećen je još prošle godine kada su Prada i Louis Vuitton počeli birati modele s naglašenom figurom da nose njihove kreacije. Marc Jacobs iz Vuittona se odlučio na veteranke Laetitiju Casta i Elle Macpherson.

Modni savjetnik Jean-Jacques Picart vjeruje da su u doba ekonomske krize svi primorani da budu rigorozniji i da dizajneri kreiraju odjeću koju mogu nositi i žene od 20 i one sa 50 godina.

Pozivanje poznatih lica iz osamdesetih i devedesetih još jedno je od rješenja jer, kako kaže, modne kuće takvim potezim pokušavaju afirmisati svoje brendove.

"To su lica iz zlatnog doba, kada je moda bila mnogo više od same mode", prokomentarisao je Picart.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: