U reklamnoj kampanji Jennifer Lopez se pojavljuje sa dvogodišnjim blizancima Emmom i Maxom. Za magazin US muzičarka i glumica je istakla kako je uživala radeći s djecom.
"Ovo je prvi put da radim neku reklamnu kampanju sa svojom djecom, bilo je to nevjerovatno iskustvo", istakla je Lopez.
U znak zahvale porodici Lopez za učešće u kampanji, Gucci je donirao milion dolara UNICEF-u za projekat osposobljavanja i otvaranja škola u Africi i 50.000 dolara za dobrotvornu fondaciju pjevačice, Maribel.
"Te donacije su razlog zbog kojeg sam uzbuđena i zbog čega mi je bilo draga raditi ovu kampanju", kazala je supruga Marca Anthonyja.
Inače, muzičarka je nedavno kazala kako njena kćerka Emme ima istančan ukus za modu iako ima samo dvije godine.
"Ona sama bira odjeću koju će nositi i voli spavati u haljini za princeze... Dok, Maxa je jako teško natjerati da se obuče. Voli se igrati i trčati kroz kuću bez odjeće", ispričala je zgodna majka.