{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Deset puteva do samouništenja

S
28.6.2007. u 11:51
0
0
Deset puteva do samouništenja
0
Deset puteva do samouništenja
Načinom života najviše možemo utjecati na njegov kvalitet i dužinu. Iako je smrt nepredvidljiva, ipak svako od nas može izbjegavati određene navike koje predstavljaju svojevrsnu prečicu do samouništenja.
[SLIKA]1[/SLIKA]Manjak kvalitetnog sna
Neadekvatna količina sna koja podrazumijeva san kraći od 7 sati povezana je sa mnoštvom zdravstvenih problema uključujući gojaznost, dijabetes i kancerogena oboljenja. Nedostatak sna je jednako čest razlog saobraćajnih nesreća kao i alkohol.

Izbjegavanje doktora
Ljudi se rijetko natjeraju da jednom godišnje izdvoje 30 minuta neophodnih za cjelokupni sistematski pregled. Ova preventivna mjera mogla bi spasiti milione života i ustanoviti moguća oboljenja na vrijeme pružajući tako priliku za brzo ozdravljenje. Međutim, većina ljudi je "lijena“ kada su u pitanju doktorske posjete.

[SLIKA]4[/SLIKA]Zapostavljanje mozga
Čitanje, rješavanje križaljki i druge aktivnosti koje uključuju intenzivni rad mozga odlično djeluju u prevenciji Alzheimerove bolesti. Strateške igre, puzle i redovno treniranje mozga ne daju prostora za nastanak zatišja najbitnijeg organa kad dođete u pozne godine. Trenirajte mozak za mentalnu vitalnost i dugovječnost.

Nepromišljena seksualna aktivnost
Većina ljudi se slaže da je seks odlična stvar, ali je isto tako bitno kako upražnjavate seks jer je ta činjenica od životnog značaja. Osoba koju bi seks mogao uništiti je ona koja ne koristi prezervative, zanemaruje seksualnu historiju svog partnera i izbjegava godišnje redovne medicinske pregleda.

[SLIKA]5[/SLIKA]Vožnja automobilom
U saobraćajnim nesrećama pogine više ljudi nego uslijed bilo kojeg drugog smrtnog faktora. Starost žrtava kreće se od jedne do 35 godina. Ova statistika bi se mogla svesti na nulu ukoliko bismo svi ostajali kod kuće, ali to je naravno nemoguće tako da je jedini izlaz pažljiva i svjesna vožnja. Ako ne želite biti dio ove poražavajuće statistike, nemojte jesti i pričati na telefon tokom vožnje.

Konzumacija alkohola
Povremeno "alkoholno zadovoljstvo“, pogotovo čaša vina, ima određene zdravstvene beneficije. No, ukoliko pretjerate sa alkoholom možete izazvati posljedice opasne po život. Pored alkoholizma, neumjerena konzumacija alkohola uzrokuje oštećenje jetre, dijabetes i zbog toga alkohol uzrokuje oko 100. 000 smrtnih slučajeva godišnje.

[SLIKA]6[/SLIKA]Stresan život
Velika količina stresa u životu stvara plodno tlo za sve vrste bolesti koje mogu ugroziti život. Kada ste pod stalnim utjecajem stresa, vaš imunološki sistem iz dana u dan sve više slabi. Prestanite se nervirati oko nebitnih stvari i oko onih koje ne možete promijeniti. Život je suviše dragocjen da biste gubili živce zbog svega što se dešava. Imajte na umu da vas uvijek mogu zadesiti neki ozbiljni problemi i tada će vam živci biti jako potrebni. Zato, čuvajte ih što god više možete.

Gledanje televizije
Televizija jeste uistinu zabavna, ali opasnost nastaje onda kada četiri sata dnevno počnete provoditi ispred TV ekrana. Prosječni gledalac provede punih devet godina svog života gledajući televiziju. Zamislite šta sve možete uraditi za devet godina... No dobro! Samouništenje postaje izvjesnije onoga trenutka kada ispred TV-a plasirate i veliku kesu čipsa.

[SLIKA]2[/SLIKA]Pušenje
Samo jedna cigareta može usporiti vašu cirkulaciju, a pušenje neminovno dovodi do začepljenja krvotoka. U SAD-u cigarete se nalaze na drugom mjestu faktora odgovornih za najveći broj smrtnih slučajeva. Duhan je jako opasan po zdravlje ne samo aktivnih već i pasivnih pušača.

Nezdrava ishrana
Gojaznost je uzrok najubitačnijih oboljenja. Srčani udar je ubica broj jedan u SAD-u, a prouzrokovan je najčešće nezdravim načinom života odnosno premasnom i slatkom ishranom. Iako hrana predstavlja svojevrstan užitak, svako od nas mora paziti šta unosi u svoj organizam kako ne bismo, zbog tog uživanja, smrtno završili.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: