{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Butici i prodavnice koriste "mršava ogledala" kako biste kupovali više

14.1.2015. u 22:10
32
249
Butici i prodavnice koriste "mršava ogledala" kako biste kupovali više
32
Novi trend u Sjedinjenim Američkim Državama podrazumijeva korištenje tzv. "mršavih ogledala" (da, to je oficijelni naziv) u buticima i prodavnicama odjeće kako bi kupci bili što bolje izgledali u odjeći koju probavaju.
Ova ogledala koja se mogu kupiti po cijeni između 165 i 5.500 dolara navodno mogu učiniti da izgledate do pet kilograma manje.

Najprije su se pojavila u januaru 2013. godine, a kompanija je imala namjeru da ih prodaje direktno kupcima. Ipak, ubrzo su postala izuzetno popularna u manjim buticima i prodavnicama odjeće.

Jedna studija u Švedskoj je pokazala kako je u butiku koji je koristio ova ogledala prodaja narasla za čak 20 posto, a čak 86 kupaca je bilo izuzetno zadovoljno onim što vide u ogledalu.

Belinda Jasmine, kreatorica "mršavog ogledala" je na ideju došla nakon što je otkrila da je njeno staro ogledalo s tavana čini debljom nego što zaista jeste, stoga je odlučila da napravi jedno koje će ženama pomoći da zapravo izgledaju i osjećaju se bolje u vezi svog tijela.

Kao odgovor na kritike ovog ogledala, Jasmine kaže kako se na svakom od njih nalazi vrlo transparentan logo i kako ne može doći do zabune.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: