{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Acqua for Life nova kampanja brenda Giorgio Armani

S
5.3.2011. u 12:00
0
0
Acqua for Life nova kampanja brenda Giorgio Armani
0
Od 1. marta 2011. Giorgio Armani se zajedno s organizacijom Green Cross International aktivno uključio u promicanje pristupa pitkoj vodi, nastojeći senzibilizirati ljude o ovom problemu. Također će drugu godinu za redom podržati UNICEF-ov projekt Tap Water u Sjedinjenim Američkim Državama.
Acqua di Giò i Acqua di Gioia, dva parfema koji se savršeno uklapaju u ovu temu, nalaze se u centru inovativne mreže podrške i solidarnosti koja se u velikoj mjeri oslanja na prednosti interneta.

Mreža je nastala kako bi se kroz kampanju "Acqua for Life" stanovnicima različitih područja bez pristupa pitkoj vodi, prvenstveno djeci, osiguralo 40 miliona litara pitke vode.

"Voda je vrlo jednostavna riječ. No, kao i sve takve riječi, ima duboko značenje. Tamo gdje ima vode, ima i života, energije, blagostanja, opuštenih susreta s prirodom, iznimnog osjećaja svježine", kazao je Giorgio Armani

Činjenice o vodi

Voda je izvor života. 65% ljudskog tijela čini voda. Voda prekriva četiri petine naše planete. Udio pitke vode je samo 3%, od čega veliki dio nije dostupan. Prljava ili zagađena voda predstavlja prijetnju. Svakog dana 4000 djece umire od bolesti uzrokovanih nečistom vodom. Zato se Giorgio Armani pridružio nevladinoj organizaciji Green Cross International kako bi potaknuo promjene i osvijestio ljude o ovom problemu.

Misliti globalno

Kampanjom Acqua for Life želi se osigurati nekoliko desetaka miliona litara pitke vode stanovnicima područja bez pristupa pitkoj vodi. Devetsto miliona ljudi još uvijek nema pristup čistoj i zdravoj vodi koju može sigurno koristiti za najosnovnije svakodnevne potrebe: piće, hranu, minimalne higijenske uvjete i održavanje zdravlja. Cilj kampanje je primjereno odgovoriti ovogodišnjem izazovu: osigurati najmanje 40 miliona pitke vode ljudima kojima je to potrebno.

Angažovati se

Pristup pitkoj vodi jedan je od temeljnih životnih uslova. Njena uloga je ključna u održavanju zdravlja, osiguravanju hrane, pristupu obrazovanju… U trenutku kada više nije potrebno kilometrima putovati po vodu, otvaraju se brojne mogućnosti: kvalitetniji život, posao, normalno odrastanje i bijeg iz siromaštva. Giorgio Armani se uključio u kampanju sa željom da sudjeluje u “rješavanju same srži problema”.

Prateći rad organizacije Green Cross International, koja se nastoji suočiti s međusobno povezanim globalnim izazovima održavanja mira, smanjivanja siromaštva i sprječavanja uništavanja okoliša, Giorgio Armani osmislio je način na koji će njegova dva najpoznatija parfema, Acqua di Giò i Acqua di Gioia, doprinijeti cilju kampanje "Acqua For Life". Od 1. marta 2011. dio zarade od svake prodane bočice donirat će se u obliku 100 litara pitke vode djeci i zajednicama u kojima žive, na godišnjoj razini. Na vanjskom dijelu pakiranja nalazi se lični kod, pomoću kojeg će kupci moći sudjelovati i putem interneta.

Ciljna grupa

Najveći dio donacija prikupljenih kampanjom “Acqua For Life” ići će djeci, jer su najpodložniji bolestima uzrokovanim nečistom vodom, a njihova je budućnost direktno ugrožena nesigurnom opskrbom vode. Aktivnosti započinju u Gani, podrškom projektu Smart Water for Green Schools: u ovoj zapadnoafričkoj zemlji oko 40% seoskog stanovništva nema pristup pitkoj vodi. Prikupljeni novac će se periodično raspoređivati za financiranje sličnih aktivnosti u drugim zemljama.

Udružiti snage, djelovati, širiti informacije

Pokretanje kampanje “Acqua for Life” na Twitteru predviđa se za 1. mart, dok će se najintenzivniji dio odvijati 22. mart, na Svjetski dan voda. UN je pokrenuo obilježavanje Svjetskog dana voda nakon konferencije u Rio de Janeiru 1992. godine, s ciljem podizanja globalne svijesti o nestašici vodnih resursa i povezanim problemima.

Svaki će kupac kupovinom bočice parfema Acqua di Giò ili Acqua di Gioia dobiti priliku udvostručiti svoju donaciju od 100 litara pitke vode. Korištenjem jedinstvenog koda označenog na pakiranju kupac će se moći učlaniti ili osnovati vlastitu grupu za podršku ovoj akciji.

Aplikacija www.facebook.com/acquaforlife svim sudionicima omogućuje kreiranje vlastite grupe, slanje promotivnih materijala i slanje poziva prijateljima da se pridruže pokretu. Na taj način svi sudjeluju u promicanju i širenju poruke. Poruka će se zbog umreženosti članova širiti velikom brzinom, tako da će prijatelji koji se uključe u grupu automatski donirati deset litara vode. Uz veći broj članova i poruka će doprijeti dalje, a količina prikupljenih sredstava će rasti. Svi će korisnici moći pratiti statistiku s prikazom svakodnevnih aktivnosti i razvoja njihove grupe.

Internet stranica www.acquaforlifechallenge.org sadržavat će informacije o kampanji i postignutim rezultatima, kao i informacije o pitanju pristupa pitkoj vodi u svijetu. Sadržaj stranice bit će posvećen i konkretnim aktivnostima – bušenju bunara, izgradnji sistema za prikupljanje kišnice i osnaživanju resursa. Navedeno najbolje ocrtava globalne izazove međunarodne kampanje solidarnosti “Acqua for Life”.

Pobijediti izazov

“Acqua for Life” prije svega predstavlja izazov. S entuzijazmom i predanošću stvorio ga je upravo Giorgio Armani, utkavši svoja uvjerenja i težnju za osiguravanjem blagostanja, promjena i prednosti savremenog doba. To za buduće generacije znači da će dobiti priliku rasti i razvijati se, jer će napokon imati pristup čistoj, pitkoj vodi koja donosi nadu.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: