{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


26. aprila ističe rok za prijavu radova na festival Magdalena

N
20.4.2004. u 22:36
0
0
26. aprila ističe rok za prijavu radova na festival Magdalena
0
26. aprila ističe rok za prijavu radova na festival Magdalena
U ponedjeljak, 26. aprila, ističe zadnji rok za prijavu radova mladih kreativaca, mlađih od 30 godina, na međunarodni festival kreativne komunikacije Magdalena, koji će se održati od 13. do 15. maja u Mariboru u Sloveniji.
Na ovogodišnjem festivalu, već šestom po redu, mladi kreativci iz cijele Evrope će pored takmičenja najboljih radova prijavljenih u pojedine takmičarske kategorije i na kreativne konkurse Magdaleninih sponzora, imati priliku upoznati i poznata imena iz svijeta javne komunikacije.

Na proslavi mladosti i kreativnosti, koja traje tri dana i tri noći, te uz nagrađivanje najinovativnijih i najsmijelijih radova, će u stilu Magdaleninog ovogodišnjeg slogana Nova Smjela Vremena (Times New Bold), svoj pogled na kreativnu komunikaciju predstaviti različiti autori: kanađanin David Berman, jedna najeminentnijih ličnosti na području dizajna i strateškog komuniciranja, i član ovogodišnjeg žirija festivala, će sa svojim karakterističnim stilom govoriti o oružjima za masovnu prevaru. Izpostaviti će izbor i izazov mladim dizajnerima i drugim komunikatorima, da li će stvarati vizualne »laži«, koje pomažu velikim korporacijama, da prodaju svoje produkte, li će sa svojim znanjem, sposobnošću i razumjevanjem djelovanja društva pripomoći ka obnovi svijeta. Libanonac Tarek Atrissi, priznati mladi grafički i web dizajner, koji živi i stvara u Holandiji, predstaviće vizualni identitet i uspješnu promociju Katara, brzo rastuće arapske zemlje. Alain Pottier, francuski dizajner automobila marke Peugeot, govoriće o dizajnerskim trendovima u automobilističkoj industriji. Vrlo zanimljivo i neobično će biti predavanje Alexandra Woitasa iz Njemačke, koji će na temu »Novi novac – lijek ekonomskog tijela« na inovativan način predstaviti nove monetarne sisteme i objasniti povezanost između postoječeg monetarnog sistema sa problemima čovječanstva na početku 21. stolječa. Christo Kaftandijev, profesor marketinga na Univerzitetu u Sofiji, će fasciniranost sa ulogom i značenjem donjeg rublja u našem društvu predstaviti kroz analizu oglašavanja donjeg rublja. Philippe Ghielmetti, dizajner i umjetnik iz Francuske, će mlade kreativce oduševljavati stvaranjem originalnih i neobičnih CD omota. Ian Anderson, osnivač i član slavne dizajnerske grupe The Designers Republic, te jedan od ključnih predstvnika britanskog dizajna, će u okviru izložbe i radionice, koje organizuje Umetnostna galerija Maribor, predavati i učesnicima Magdalene. Kontraverzni i zloglasni grafitarski umjetnik Logan Hicks poznat kao Workhorse iz USA, koji se je etablirao kao jedan od najsvježijih »glasova« brzo rastuće grafitarske umjetničke scene u Americi, će učesnike Magdalene uključiti u dvodnevni proces stvaranja i crtanja grafita.

U okviru festivala ćete pored festivalskih djela i izložbe The Designers Republic, moći vidjeti još dvije izložbe: »Design Cares« - izložba Društva grafičkih dizajnera iz Kanade, »01_02_03_HDD awarded« - izložbu dobitnika nagrada godišnjih izložba Hrvatskog društva dizajnera.

Mladi autori će se moći prijaviti i na dvije radionice, na jednoj će pod vodstvom Mariusa Watza iz Njemačke stvarati koncepte i vizualije u kompjuterskom programu Processing, a na drugoj sa nazivom »Wo(man)« - to understand (visual) communication« će zajedno sa tandemom Cavar-Payer & Bruketa-Žinić, priznatim mladim dizajnerima iz Hrvatske, istraživati područje razumijevanja (vizualne) komunikacije.

Glavni pokrovitelj festivala je slovenska novinska kuća Delo, glavni pokrovitelj programa je družba Mobitel, pokrovitelji programa su još British Council, Multimedijski centar Kibla, ŠOU Maribor i Peugeot Slovenija. Kreativne konkurse ove godine raspisuju Delo, Mercator, Agencija 41, ŠOU Ljubljana i Coffeeshop Barista. Magdalena poziva sve kreativce, i one starije od 30 godina, da učestvuju na konkursu OpenPitch, kojeg raspisuju svjetska zakladnica ideja OpenAd i DaimlerChrysler, za najbolju ideju za SMART automobile, koji je objavljen i na internet stranici www.openad.net .

U ovogodišnjem žiriju festivala su pored Davida Bermana iz Kanade i Tareka Atrissija iz Holandije još i Paula Carson, urednica britanske revije Creative Review, britanski dizajner Sam Tootal, poznat po vizualnim identitetima medijskih kuća (Channel 4, Five, MTV UK), dizajnerka Jasna Andrić iz Slovenije i Jacek Dyga, art direktor iz Poljske.

Sve dodatne informacije su objavljene na internet stranici festivala www.magdalena.org, a adresa Magdaleninog festivalskog office-a je Slomškova ulica 29 u Ljubljani, Slovenija.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: