Rezultati ankete, koju je, pod pokroviteljstvom korporacije Nortel Networks, vodila marketinška istraživačka firma IDC, su pokazali da su 38% od ukupno 2.367 ispitanika izabrali mobitele, a da se manje od 30% ispitanika opredijelilo za novčanik.
Putem ankete predstavnici Nortela, jednog od najvećih proizvođača telefonske opreme u Americi, željeli su otkriti koliko se uposlenika širom svijeta može definisati kao “hiperkonektovani”. Radi se o svim onim koji su ovisni bilo o uređajima, kao što su mobiteli i laptopi, ili o aplikacijama, poput emaila ili web stranica za društveno umrežavanje (Facebook).
Anketa je pokazala da je 16% ovisnika o povezanosti posredstvom tehnologije, s tim što je ovaj procenat u konstantnom porastu.
Anketa je pod “hiperkonektovani” klasificirala sve one ljude koji koriste najmanje sedam uređaja za rad i privatnu upotrebu, uz najmanje devet aplikacija, u koje se ubraja instantno slanje poruka, slanje tekstovnih poruka ili učestvovanje u web konferencijama.
Država sa najvećim brojem “hiperkonektovanih” je Kina. Kanada i Ujedinjeni Arapski Emirati su, među sedamnaest država pokrivenih ovom anketom, države sa najmanjim procentom “hiperkonektovanih”.
Anketa predviđa da bi broj “hiperkonektovanih” mogao, u periodu od pet godina, narasti za 40%, objavio je Reuters.