lifestyle
0

Magdalena ponovo izaziva mlade kreativce

Sarajevo-X
7. međunarodni festival kreativne komunikacije Magdalena, koji će se održati od 12. do 14. maja u Mariboru, ponovo izaziva autore, mlađe od 30 godina, da predstave svoje kreativne radove.

Ovogodišnji festival donosi i mnogo novosti. Mladi kreativci će svoje radove moći prijaviti u tri glavne takmičarske skupine – tisak (print), film (motion) i interaktivni mediji (interactive) – te u odvojenoj kategoriji ostali mediji. Kao i svake godine moći će učestvovati i u kreativnim konkursima, za koje će za svakog posebno biti raspisana nagrada 1.000 eura. S obzirom, da ove godine Magdalena omogućava sedam kreativnih konkursa, ukupni nagradni fond iznosi 7.000 eura. Kreativne konkurse ove godine raspisuju SIOL, MTV Adria, Telekom Slovenije, KBM Infond, Društvo za nenasilnu komunikaciju u suradnji s Philip Morris-om Ljubljana, Petrol i Studentska organizacija Ljubljana (ŠOU). Glavni interaktivni pokrovitelj je SIOL, a pokrovitelj programa je Mobitel. Zadnji rok za prijavu radova je 26. april, a za ranije prijave sa nižom kotizacijom 18. april. Zaživjela je i osvježena internet strana festivala www.magdalena.org, preko koje će od 1. aprila biti omogućena on-line prijava radova na festival.

Novost ovogodišnjeg festivala su i nove nagrade – zlatne štikle, koje će se pridružiti dosadašnjim atraktivnim nagradama - zlatnim i srebrnim grudnjacima, a dobiće ih najbolji radovi u glavnim takmičarskim skupinama. Najbolje radove će ocijenjivati međunarodni žiri, sastavljen od priznatih stručnjaka sa područja javnih komunikacija. Predsjednik ovogodišnjeg žirija biti će Bogdan Naumovici, regionalni kreativni direktor agencije Leo Burnett iz Rumunije, Marc Brummund, filmski režiser iz Njemačke, Ozren Škodrič, grafični i web dizajner iz Slovenije, Giovanni Lunghi, profesor na Univerzitetu u Udinama u Italiji, Felipe Taborda, grafični dizajner iz Brazila i Eriks Stendzenieks, kreativni direktor agencije Zoom! iz Latvije.

Autori, mlađi od 30 godina, mogu svoje radove prijaviti u različite takmičarske grupe i kategorije, a ove godine i u kategoriju film, u kojoj će prvi put biti podijeljeni i zlatni grudnjaci za najbolji muzički video i za najbolju animaciju. Posebno su atraktivni i kreativni natječaji, koje objavljuju sponzori i koji pobjednicima donose novčanu nagradu u vrijednosti 1.000 eura, koja je ove godine dva puta veća nego prošlih godina.

Magdalena je međunarodni festival kreativne komunikacije, koji podstiče i nagrađuje sve one, koji su mlađi od 30 godina i koji svoje ideje izražavaju vizualno i namjenjuju ih široj javnosti preko različitih medija. Stvorena je za ljude, koji žele istraživati svijet javnih komunikacija i nudi kreativni prostor za rađanje novih ideja. Magdalena nudi mladim kreativcima, da svoje ideje javno predstave, da stvaraju radove za »prave klijente« preko festivalskih kreativnih natječaja, da prijave i svoje neobjavljene radove, radove koji nisu našli put do klijenata, radove, koji ismijavaju robne marke, radove, koji odražavaju kritički odnos do okoline, i da sudjeluju iako su tek na početku svog stvaralačkog puta. Ujedno Magdalena predstavlja i odskočnu dasku za mlade kreativce, jer im može donijeti afirmaciju i referencu u svijetu javnih komunikacija. Kotizacije su kao i svake godine do sad niske i simbolične. Prijava pojedinog rada do 18. aprila iznosi 20 eura, a poslije 18. aprila 25 eura.

Vizualni identitet ovogodišnjeg festivala su oblikovali Jana Sedej i Aleš Strajnar iz agencije Votan Leo Burnett iz Ljubljane.