lifestyle
0

Kampanja protiv Djeda Mraza

Sarajevo-x.com
Djed Mraz je zabranjen u božićnim marketima u Njemačkoj i Austriji. U kampanji protiv Djeda Mraza tvrdi se da je "Djeda Mraza izumila Coca Cola", i da on kao simbol odvraća od pravog duha ovog kršćanskog blagdana.

Najveći austrijski božićni market, na ulazu u bečku vijećnicu nudi hiljadama posjetioca sve što je vezano za Božić, sve osim Djeda Mraza. Jedino gdje se Djed Mraz pojavljuje su naljepnice sa sloganom ''Zabraniti Djeda Mraza''.

[SLIKA]1[/SLIKA]

''Djed Mraz je kreacija engleskog jezika, a ljudi koji žele da ga vide trebaju otići u Ameriku, gdje će Coca Cola biti sretna da im ugodi'', naveo je glasnogovornik gradske uprave Beča.

Pokret u Beču prate i ostali božični marketi u Austriji i Njemačkoj, gdje je Sveti Nikola bio uobičajeni darovatelj božićnih poklona.

Bettina Schade, iz "Frankfurter Nicholas Initiative" u Njemačkoj, navodi: ''Mi težimo materijalnim stvarima, žurbi za kupovinom poklona, a svuda prisutni bradati čovjek u crvenom odjelu skreće pažnju sa pravog značenja Božića. Kršćanski običaji Božića, kao što je rođenje Isusa, padaju u zaborav. Božić postaje sve više festival, koji je ograničen na prodaju i poklone.''