{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Zdrava pizza? Zašto da ne!

S
6.4.2008. u 13:28
0
0
Zdrava pizza? Zašto da ne!
0
Zdrava pizza? Zašto da ne!
Vjerovali ili ne, moguće je uživati u zdravoj pizzi, ali vjerovatno ne u restoranu, već u vlastitom domu. Jedan komad pizze sadrži najmanje 300 kalorija, a ako pojedete cijelu pizzu sigurno ste unijeli maksimalan broj kalorija za taj dan. Ali ako se malo potrudite i kod kuće sami napravite manje kaloričnu, zdravu verziju pizze, nemate razloga za brigu o višku kilograma.
Obično ne razmišljamo o pizzi kao mogućem sastavnom dijelu zdrave ishrane, jer obiluje nezdravim masnoćama, solju i kalorijama, ali u cilju održavanje zdrave tjelesne težine i izbjegavanja prejedanja moguće je vaše omiljeno jelo učiniti zdravijim i lako probavljivim.

Vrlo lako i jednostavno možete sami napraviti zdraviju i hranjiviju verziju pizze, a kako pročitajte u nastavku.



Koristite integralno tijesto za pizzu

Možete kupiti već gotovo integralno tijesto za pizzu ili ga sami zamijesiti, tako što ćete kombinirati integralno i obično brašno. Integralno brašno je bogato vlaknima zbog kojih ćete se duže osjećati sito, a koja su ključna za zdravlje probavnog sistema.

Koristite mnogo sosa

Paradajz sos je odličan izvor likopena, moćnog antioksidansa koji može preventivno djelovati na razna hronična oboljenja.



Smanjite količinu sira

Iako je sir izvrstan izvor kalcija, mnogo kalorija koje sadrži pizzu upravo dolaze od sira. Zato se suzdržite od pretjerano velikih količina sira, te uvijek birajte sir sa niskim udjelom masti.



Izbjegavajte masne mesne prerađevine

Kobasice i salame imaju visok udio masnoća, a mesne prerađevine su povezane sa pojavom raka želuca. Izaberite laganije i zdravije namirnice poput piletine ili škampi, ili preskočite meso i napravite ukusnu vegetarijansku pizzu.

Koristite dosta povrća

Budući da je veoma hranjivo i niskokalorično, slobodno na pizzu možete staviti ogromne količine povrća. Neke od veoma ukusnih opcija svakako su sušeni paradajz, luk, brokule, špinat, masline, ljute papričice i gljive.



Ako ponekad i u restoranu naručite pizzu, potrudite se da najprije pojedete zdravu zelenu salatu, kako bi vas malo zasitila prije nego što se predate potpunom uživanju u slasnim zalogajima pizze. Na kraju, možda ne osjetite potrebu da pojedete baš cijelu pizzu.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: