{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Zdrava" hrana koja to nije

S
8.3.2008. u 12:37
0
0
"Zdrava" hrana koja to nije
0
"Zdrava" hrana koja to nije
Kada tokom dana pravite određene izbore u vlastitoj ishrani, pojedine greške se veoma jednostavno mogu izbjeći. Ali šta je sa onim podmuklim vrstama hrane koje djeluju zdrave, a ipak to nisu? About.com vam donosi listu "zdrave hrane" sa kojom najčešće griješimo.
Salata od tunjevine

Tunjevina je pametan izbor za svakoga, bilo da pokušavate skinuti koji kilogram viška ili jednostavno želite vlastitu ishranu obogatiti omega-3 masnim kiselinama. Riječ je o odličnom izvoru proteina koji budi osjećaj sitosti. Međutim, ako tunjevinu pomiješate sa svim onim ukusnim dodacima koja obično idu u salatu, tunjevina postaje prava dijetalna katastrofa. Mnogi sendviči sa salatom od tunjevine sadrže otprilike vrtoglavih 620 kalorija i gotovo 40 grama masnoće. To je više masnoće nego što je sadrže tri hamburgera iz McDonald’sa. Zato je preporučljivo da tunjevinu zamijenite sa puretinom, ali obavezno bez majoneze.

Energetske pločice

Ukoliko niste sportista ili iznimno aktivna osoba, energetske pločice nisu pametan izbor za vas, ako pazite na svoju tjelesnu težinu. Iako su bogate hranjivim tvarima, nisu ništa bolje od slatkiša, jer obično sadrže 200 do 300 kalorija. Umjesto da ih posmatrate kao zdravu hranu, energetske pločice bi se trebale tretirati kao prijetnja, te obavezno provjerite njihovu energetsku vrijednost. Ako ste već navikli da svako poslijepodne pojedete jednu pločicu za podizanje energije, pokušajte pojesti samo pola pločice, a drugu polovinu ostaviti za sljedeći dan.

Smrznuta jela

Smrznuta jela imaju svakako svoju dobru stranu, jer možete automatski kontrolisati veličine porcije, a i veoma je brza i pogodna alternativa brzoj hrani. Ako obratitie malo više pažnje pri njihovoj kupovini, možete pronaći dosta zdrava i nemasna jela. Ali, postoje i skrivena mana pojedinih smrznutih jela, a to je natrij. Mnoga smrznuta jela sadrže gotovo 400 do 500 miligrama natrija. Pojedite nekoliko ovih jela u jednom danu i to je gotovo na granici preporučljivog unosa natrija za čitav dan. Pretjerane količine natrija u našem organizmu mogu voditi ka visokom krvnom pritisku. Zato izbjegavajte ona smrznuta jela koja sadrže više od 600 miligrama natrija po porciji, zdraviji izbor su svakako jela koja sadrže 480 ili manje miligrama natrija.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: