{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Tjestenina, čokolada i jaja su zdrava hrana

S
21.5.2009. u 21:15
0
3
Tjestenina, čokolada i jaja su zdrava hrana
0
Tjestenina, čokolada i jaja su zdrava hrana
Neke od zdravih i ukusnih namrinica imaju tako lošu reputaciju da ih ljudi koji vode računa o prehrani ili žele izgubiti nekoliko kilograma potpuno izbace sa jelovnika. Takve namirnice su jaja, tjestenina, čokolada, sirevi te orašasti plodovi i sjemenke.
Američka nutricionistica, dr. Madelyn Fernstrom, otkriva pravu istinu o navedenim namirnicama:

- Jaja, iako su često zabranjena u dijetama jaja su ustvari najlakše probavljivi proteini, a svaki dan možete pojesti dva kuhana jaja ili kajganu od pet bjelanaca bez straha od nakupljanja nepotrebnih kilograma. Interesantna je činjenica da jedno cijelo kuhano jaje ima 75 kalorija dok kuhani bjelanjak ima tek 17 kalorija.

- Bademi, orasi i lješnjaci, ljudi se klone konzumiranja orašastih plodova jer je poznato da sadrže mnogo masnoća, no treba znati isto tako da postoje dobre i loše masnoće. Dodajte šaku oraha ili badema u žitne pahuljice i imaćete dovoljno energije za cijeli dan. Šaka badema ima oko 170 kalorija.

- Čokolada, iako su čokoladi dodani šećer i punomasno mlijeko ona i dalje ima svoje osnovne sastojke kao što je antioksidans flavanol kojeg ima i jabukama, crnom vinu i grožđu. Šolja kakaa dnevno ili jedna pločica čokolade je uvijek dozvoljena.

- Sir, jedna od omiljenih delicija pravi se na različite načine i od različitih vrsta mlijeka. Neki sirevi nisu masni kao što se čini i možete ih redovno koristiti u prehrani. Naprimjer jedna velika kašika naribanog parmezana ima 22 kalorije što je ponekad dovoljno da jelo dobije odgovarajuću aromu.

- Tjestenina, omiljeno jelo u svim dijelovima svijeta ne mora biti visokokalorično ako odaberemo tjesteninu od integralnog brašna i neki sos na bazi paradajza ili ribe i ostalih plodova mora. Jedan tanjir tjestenine bez dodane masnoće ima 179 kalorija.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: