{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Tekući šećer kao novi duhan: Upozorenja na reklamama gaziranih pića

10.6.2015. u 12:47
10
11
Tekući šećer kao novi duhan: Upozorenja na reklamama gaziranih pića
10
Tekući šećer kao novi duhan: Upozorenja na reklamama gaziranih pića
Foto: Ilustracija
Vlasti San Francisca su ove sedmice zatražile da se na reklamama gaziranih pića nalazi upozorenje da njihovo konzumiranje može dovesti do gojaznosti, dijabetesa i drugih zdravstvenih problema.
Na reklamama za gazirana pića bi trebalo stajati i sljedeće: "Upozorenje: Konzumiranje pića sa dodanim šećerom može dovesti do gojaznosti, dijabetesa i propadanja zuba. Ovo je poruka grada i okruga San Francisco."

Upozorenje će se odnositi na sva gazirana pića sa šećerom, za razliku od onih sa umjetnim zaslađivačima.

Upozorenja bi trebala stajati na svim reklamama gaziranih pića: na billboardima, na taksi i autobuskim stanicama, u web medijima, novinama i na internetu.

"Ovo nisu samo bezazleni proizvodi koji su ukusni. Ovi proizvodi su loši za ljude i moramo nešto poduzeti po tom pitanu", kaže nadređeni Scott Wiener.

Jedna obična limenka Coca Cole sadrži 140 kalorija, od čega su sve šećeri. Limenka sadrži 39 grama dodanog šećera, što je oko devet supenih kašika. Jedna kašika sadrži oko 16 kalorija.

Vjeruje se kako je San Francisco prvo mjesto u Sjedinjenim Američkim Državama koje je pokrenulo ovu inicijativu i čeka se odobrenje.

Kako navode iz gradskog vijeća, tekući šećer je "novi duhan". Oko 32 posto djece i tinejdžera u San Franciscu je gojazno, sudeći prema rezultatima jedne studije provedene 2012. godine.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: