Svjetski poznati brand Somersby, koji je, prema istraživanju tržišta instituta Canadean, u 2012. godini ostvario vrlo dobre rezultate s brzim rastom na svjetskoj listi top deset cider brendova, svojim vjernim potrošačima predstavio je još jedan okus - kupinu, koji će, pored jabuke i kruške, biti zastupljen na našem tržištu.
"Posebno je zadovoljstvo što smo s našim kozmopolitskim pićem Somersby, u vrlo kratkom roku, osvojili naklonost mladih i urbanih ljudi širom svijeta. Somersby je postao simbol dobre zabave i u njegovom osvježavajućem okusu rado uživaju, kako zaposleni ljudi nakon posla, tako i zvanice na najposjećenijim zabavama širom svijeta. Obzirom da su konzumenti Somersbyja urbani ljudi uvijek spremni za novitete i izazove, ponosni smo što smo im danas predstavili novi okus kupine, koji će, bez sumnje, pronaći svoje mjesto na svakom druženju“, kazala je Amela Čengić, marketing menadžer u Carlsbergu BH.
Predstavnici kompanije Carlsberg, među kojima je bio i Ralph Zigerlig, izvršni direktor Carlsberg Srbija grupe u okviru koje posluje Carlsberg BH su u opuštenoj atmosferi i uz neformalne razgovore s predstavnicima bh. medija i brojnim zvanicama uživali u zabavi i novom okusu Somersbyja od kupine.
Somersby Blackberry groznici u bh. prijestolnici prisustvovalo je mnoštvo poklonika poznatog pića, odoba iz javnog života, svijeta muzike i medija. Nezaobilazan sjaj i istinsku živost ovom druženju podario je body art performans s poznatim sarajevskim manekenom Tarikom Kaljancem, a publika je uživala u briljantnom nastupu najuspješnije bh. latino plesačice Lejne Karić-Lubarde.
Somersby Blackberry harmonija je mirisa, purpurne boje i fenomenalnog okusa u prepoznatljivoj nepovratnoj boci od 0,33 l i idealan je napitak za nadolazeće vruće ljetne dane.