Gastro
2

Otvorena izložba Sinalco postera u sarajevskom Importanne Centru

Klix.ba
(Foto: Nedim Grabovica/Klix.ba)
Izložba inovativnih umjetničkih plakata, koji su korišteni za vanjsko oglašavanje brenda Sinalco još od davne 1902. pa sve do danas u organizaciji Sinalco International GmbH & Co. KG i Sinalco BiH, članice Teloptic d.o.o. Sarajevo, jučer je svečano otvorena.

Postavka izložbe je dostupna posjetiocima Importanne Centra do 30. septembra 2014.

Prisutnim zvanicama i gostima se govorom dobrodošlice obratio gosp. Mario Mais, Marketing Consulting Manager, Sinalco International, koji je tom prilikom izjavio:

"Velika mi je čast i zadovoljstvo otvoriti našu Sinalco izložbu ovdje u Importanne Centru. Sarajevo je moderan grad sa dugogodišnjom tradicijom, veoma otvoren, sa prijateljskim i kozmopolitskim duhom, te ne čudi da ima prijatelje širom svijeta, a sve to ga čini pravom adresom za Sinalco Bosna i Hercegovina, naš međunarodni i kozmopolitski brend. Ovo je poseban dan za nas i veoma smo sretni što smo u mogućnosti prezentirati dugogodišnju tradiciju našeg brenda koji je bio i ostao mladalački. Nadamo se da će izložba biti interesantna ljudima koji žive ili će posjetiti ovaj čudesni grad".

Mais je u nastavku dodao da je Bosna i Hercegovina jedno od najznačajniji tržišta za Sinalco u Jugoistočnoj Evropi, zahvaljujući partneru Teloptic i zalaganju cjelokupnog tima koji je razvijao Sinalco brend u našoj zemlji.

Putovanje kroz 110 godina postojanja Sinalco brenda počinje sa jednimo d prvih umjetnika, koji je iskoristio ime brenda Sinalco za izgradnju vizuelnog identiteta, grafičarem Lucien Achille Mauzan

Umjetnost oglašavanja brenda Sinalco se nastavlja sa radovima 11 umjetnika, koji pripadaju različitim umjetničkim stilovima. Posteri, sada već remek djela vremena kojem pripadaju, obuhvataju sve periode počevši od Art Deco smjera pa sve do Pop Art-a. Stoga i koncept izložbe obuhvata umjetnička djela iz ovih smjerova, a ono što ovaj brend čini ponosnim je da su zajedničkim radom sa poznatim umjetnicima, reklamnim agencijama širom svijeta doprinijeli stvaranju remek dijela koja su osvojila i priznanja.

Posjetioci imaju priliku uživati u detaljnom upoznavanju sa istorijom brenda Sinalco ali i mnogobrojnim umjetnicima i njihovim djelima koja su doprinijela izgradnji Sinalca.

Naziv brenda „Sinalco“ je nastao od skraćenice latinske riječi „sin alcohole“, što u prevodu znači „bez alkohola“ i ovaj brend već više od 100 godina osvježava svoje ljubitelje na tržištu od 50 zemalja širom svijeta, uključujući i Bosnu i Hercegovinu.
Gotovo svaki Nijemac zna za simpatični brend sokova iz Duisburga s prepoznatljivošću od strane potrošača od 91% (GfK 2006 Allensbacher Institut, 2006), jarko narandžaste boje i nezaboravno svježeg ukusa. Generacijama se Sinalco jingle "Die Sinalco schmeckt ..." pjeva, te se i dan danas koristi u reklamnim porukama.

Prepoznatljivost brenda je rezultat dugog procesa, čiji je kamen temeljac položen u dane kada su i stvoreni bezalkoholni napitci. Sinalco je najstariji proizvođač bezalkoholnih napitaka u kontinentalnoj Europi i važi za brend stoljeća u Njemačkoj, a u Bosni i Hercegovini se proizvodi od februara 2001. kada je otvorena fabrika bezalkoholnih pića Sinalco, smještena u Blažuju, nedaleko od Sarajeva, sa najmodernijom tehnologijom i visokim strandardima proizvodnje i kvalitetom proizvoda za gazirana pića, energetska pića i ledene čajeve.

Komercijalna prisutnost je uvijek imala za cilj predstaviti brend Sinalco kao brend za mlade, lijep i osvježavajući što je i vidljivo iz umjetnosti izloženih postera na izložbi Sinalco ART-Tour Sarajevo 2014.