{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Osam namirnica za borbu protiv stresa

S
24.3.2010. u 21:30
0
0
Osam namirnica za borbu protiv stresa
0
Osam namirnica za borbu protiv stresa
Svi znamo da napetost može biti pogubna za naše navike u ishrani. Ali, prava (zdrava) hrana često može pomoći pri ublažavanju nerazumnog žvakanja i još bolje, može smanjiti anksioznost (tjeskobu) i njene simptome.
Osam favorita magazina Woman's Day:

Tamna čokolada

Ima visok nivo flavonoida koji pomažu u opuštanju (drugi odličan izvor flavonoida je čaj od kamilice), te tvari koje će vam popraviti raspoloženje.

Tamnije čokolade sadrže više zdravih supstanci, pa uzimajte one sa 70 posto ili više kakaa.

Obrano mlijeko

Čaša toplog mlijeka uistinu je smirujuća. Jedno istraživanje je pokazalo da su žene koje su pile četiri ili više puta dnevno manje masno ili obrano mlijeko imale upola manje šansi da dožive stres povezan s PMS-om, od onih koje su mlijeko pile manje od jednom sedmično.

Zobena kaša

Pomoći će vam da proizvodite serotonine, hormone koji pomažu u smirivanju, u borbi protiv negativnih efekata tjeskobe. U jednom trenu ćete produžiti djelovanje serotonina i moći ćete biti sigurni da vam je nivo šećera u krvi sasvim u redu.

Lososovo meso

Istraživanja su pokazala da je meso lososa bogato omega-3 kiselinama te da može smanjiti stres povećanjem nivoa serotonina. Uzimanje omega-3 kiselina može suzbiti proizvodnju hormona kortizola i adrenalina, koji mogu izazvati tjeskobu.

Orasi

Oni su se pokazali dobrim za snižavanje krvnog pritiska, što je ključno za one čija srca su pod povećanim pritiskom uslijed visokog prisustva adrenalina. Zapravo, konzumacija oraha se pokazala tako zdravom da stručnjaci preporučuju da se uzima 40-ak grama svaki dan.

Sjemenke suncokreta

One su dobar izvor folne kiseline, koja pomaže tijelu da proizvede hormon dopamin. Taj hormon je ključan za normalno funkcioniranje organizma i bitan je za postizanje zadovoljstva.

Špinat

Istraživanja pokazuju da magnezij, kojeg ćete naći u lisnatom zelenom povrću kao što je špinat, poboljšava odgovor vašeg tijela na stres.

Borovnice

Njihovi antioksidansi su protuteža učincima hormona stresa, kortizola, u vašem tijelu.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: