{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Novi bh. brend - čokoladica osvaja tržište: Chocofun spaja čokoladu i zabavu

16.10.2015. u 15:38
118
Novi bh. brend - čokoladica osvaja tržište: Chocofun spaja čokoladu i zabavu
118
Kompanija Megamix d.o.o., kao jedna od vodećih distributerskih kompanija u Bosni i Hercegovini, ovih dana plasirala je na tržište novi bh. brend čokoladica pod nazivom Chocofun.


Čokoladice su dostupne u četiri okusa – jagoda, kafa, kikiriki i kokos. Vođeni poslovnom idejom osnaživanja domaće privrede, jedna od vodećih distributerskih kompanija u Bosni i Hercegovini odlučila se za plasman proizvoda koji je u potpunosti proizveden u našoj zemlji, a nameće se kvalitetom i veselim dizajnom.

Chocofun čokoladice dostupne su u lancu većih tržnih centara kao što su Konzum, Robot, Tropik, a polako stižu i na police manjih prodajnih objekata. Na zvaničnoj Facebook stranici počeo je i nagradni konkurs "Chocofuntastičnim selfiejem do nagrade!".

"Željeli smo da napravimo brend koji će se dizajnom isticati na policama, čokoladicu koja je ukusna i koja našim potrošačima pruža i dodatnu vrijednost – zabavu uz popularni selfie. Naš cilj je da postanemo prvi izbor za čokoladni predah u toku dugog radnog dana, dodatak energije studentima dok spremaju ispite ili avanturistima dok se bave nekim cool hobijem", ističe Selma Kurtović, brend menadžer iz Megamixa i dodaje da se kompanija posebno ponosi činjenicom da je kompletan proizvod, uključujući i dizajn i ambalažu bh. produkt.

"Ovim želimo bit još jedan dokaz da je domaće najbolje i da možemo parirati popularnim svjetskim brendovima i punoćom okusa, ali i ostalim elementima koji čine brend iskustvo!, zaključila je Kurtović, te najavila zanimljivu komunikaciju putem oficijelne Facebook stranice.



Kako bi se ostvarila što bolja komunikacija sa simpatizerima, na oficijelnoj Facebook stranici https://www.facebook.com/chocofuncokoladice počeo je nagradni konkurs pod imenom "Chocofuntastičnim selfiejem do nagrade" koji će se odvijati u dva ciklusa. U prvom će kroz četiri sedmična kruga fokus biti na individualnim selfie fotografijama koje se putem aplikacije podižu na stranicu, dok će u drugom ciklusu zadatak biti napraviti selfie fotografije sa čokoladicama i sa prijateljima ili kolegama.

"Svi koji vole i čokoladu i zabavu su pozvani da posjete fan page i da sami ali i sa prijateljima učestvuju u nagradnom konkursu i osvoje zanimljive nagrade", poručila je Kurtović, uz napomenu da svi zainteresirani kod svojih najbližih prodavača potraže i probaju Chocofun čokoladice i odluče koji od četiri okusa im se najviše dopada.

Više o nagradnom konkursu, ali i o ostalim detaljima u vezi sa Chocofun čokoladicama na https://www.facebook.com/chocofuncokoladice.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: