{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Međunarodni dan palačinaka“ u Gradačcu

F
19.2.2014. u 11:21
98
118
"Međunarodni dan palačinaka“ u Gradačcu
98
"Međunarodni dan palačinaka“ u Gradačcu
U sklopu projekta "Gastro provincija u pozadini“ u Gradačcu će u utorak, 4. marta biti organizirana druga po redu manifestacija u u povodu "Međunarodnog dana palačinaka“.
Voditelj projekta Hamid Kurjaković u izjavi Agenciji Fena kazao je da manifestacija ima za cilj promociju gastronomskih i turističkih vrijednosti BiH.

Na manifestaciji će biti organizirano takmičenje u pripremi palačinaka za novinare, hotele i restorane i ugostiteljske škole.

Žiri su članovi Udruženja kuhara u BiH koji će ocijeniti sve učesnike i za svaku kategoriju proglasiti pobjednike kojima će biti uručene prigodne nagrade.

Organizatori manifestacije su firma "Brunch“ d.o.o. Gradačac, Mješovita srednja škola “Hasan Kikić“ Gradačac i Udruženje kuhara u BiH, koji i ove godine nastavljaju uspješnu saradnju na promociji gastronomije i turizma BiH.

U skopu projekta bit će otvorena i izložba crteža o temi "Moj najdraži palačinak“ djece iz predškolskog obrazovanja i osnovnih škola.

Takmičenje u brzom jedenju palačinaka za djecu do 10 godina također su dio sadržaja manifestacije.
Svoje učešće na manifestaciji već su potvrdili JU Srednja stručna škola "Džemal Bijedić“ iz Goražda, Mješovita srednja škola iz Srebrenika, Casablanca restoran Goražde, "Herceg“ etno selo iz Međugorja.

Glavni cilj projekta “Gastro provincija u pozadini”, kako ističe voditelj projekta, jeste realizacija projekta koji se pozicionira na turističkom tržištu kao novi turistički proizvod koj će biti u funkciji promocije Gradačca i šire regije kao prepoznatljivih gradova/regije u pružanju ugostiteljsko-turističkih usluga i spoj proizvođača hrane sa ugostiteljskom mrežom.

Također cilj je poboljšanje poslovanja u gastro i ostalim ugostiteljsko- hotelijerskim i turističkim sektorima, primjenom novih, razmijenjenih-usvojenih znanja sa manifestacije, podizanje svijesti ugostiteljskih i hotelijerskih organizacija u pogledu poboljšanja kvaliteta turizma i postizanje tržišne konkurentnosti-prepoznatljivosti na domaćem i inostranom tržištu.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: