{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kofein dobar za vježbanje

S
14.3.2011. u 16:15
2
0
Kofein dobar za vježbanje
2
Kofein dobar za vježbanje
Prije odlaska u teretanu obavezno se počastite šoljicom kafe - mišići će vam biti zahvalni.
Još malo i kraj je radnog vremena. Uskoro imate zakazan termin u teretani. Pripremite se adekvatno za vježbanje i popijte šoljicu kafe, jer bi vam kofein mogao olakšati bolove nakon vježbanja. S obzirom da nemate mnogo vremena do termina, najbolji izbor je Nescafe 3u1, zbog brze pripreme.

Svi ste vjerojatno barem jedno u životu nakon napornog treninga posljedice osjećali još danima. Radi se o pojavi zvanoj zakašnjela mišićna bol. Ovaj sindrom obuhvaća slabost mišića i duboku osjetljivost u mišićima koja se javlja obično 24 do 48 sati nakon intenzivne fizičke aktivnosti, a prolazi za pet do sedam dana. Iako je zakašnjela mišićna bol normalna pojava i nije znak povrede, većina onih koji se bave vježbanjem bi je radije preskočila.

Nedavne studije su potvrdile kako pijenje kafe prije treninga može smanjiti umor mišića i zakašnjelu mišićnu reakciju. Mladi muškarci koji su intenzivno vježbali na biciklu imali su manje izraženu bol u mišićima kada su prije vježbanja uzeli kofein, bez obzira da li redovno piju kafu ili ne.

Znanstvenici vjeruju kako se uočeni učinak kofeina temelji na blokiranju aktivnosti adenozina, hemijskog spoja koji se izlučuje prilikom upalne reakcije na ozljede, a već je poznato da može aktivirati receptore za bol u stanicama organizma.

Prema mišljenju istraživača, Roberta W. Motl, profesora kineziologije i javnog zdravlja na University of Illionois, Champaign, najnoviji rezultati upućuju na to da bi kofein mogao biti siguran način za rekreativce da preduhitre bol u mišićima.

Stoga, priuštite sebi Nescafe 3u1 prije vježbanja, mišići će vam biti zahvalni.

Prati ritam tvog dana. Nescafe 3u1. Uvijek prava. Ukusnija, kremastija, još bolja... www.nestle.ba

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: