{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako ostati budan na poslu?

S
8.3.2011. u 12:30
0
0
Kako ostati budan na poslu?
0
Kako ostati budan na poslu?
O, ne... imate još mnogo posla, a oči vam se sklapaju pred kompjuterom? Direktor očekuje da spremite prezentaciju za sastanak, a vi niste ni počeli jer vam mozak još uvijek usporeno radi? Evo nekoliko savjeta kako ostati budan na poslu i ne dovesti se u neugodnu situaciju da vas direktor uhvati kako drijemate za radnim stolom... i to još nespremni za sastanak.
1. Obavezno prošetajte

Istraživanja pokazuju da čak i 20-minutna šetnja može povećati nivo energije i smanjiti umor. Uz šetnju svakako je poželjno malo razgibati tijelo manje zahtjevnim vježbama, radi uklanjanja umora, a šetnja će vam donijeti dodatnu energiju za rad. Zato obujte udobne cipele i prošetajte do posla. Već za 20 minuta biste se trebali osjećati mnogo bolje i puni energije. Ako niste u prilici prošetati do posla, svakako to učinite u toku radnog vremena, za vrijeme pauze.

2. Odmorite oči

Ako po cijeli dan gledate u monitor, na kraju dana sigurno imate glavobolju i umorne oči koje vas peku. Idealno bi bilo kada biste odmorili svoje oči s vremena na vrijeme. Svakih 20-tak minuta pogledajte u daljinu na 20-30 sekundi. Na taj način, pomažete očnim mišićima da se opuste i sprječavate umor očiju. Još bolje je ako pogled usmjerite kroz prozor u daljinu i gledate nešto što je jako udaljeno.

3. Povremeno se i protegnite

Cjelodnevno sjedenje za kompjuterom može uzrokovati bol u vratu, ukočena leđa i osjećaj iscrpljenosti. Zato je potrebno povremeno protegnuti mišiće. Ne trebate biti stručnjak za vježbanje, jednostavno protegnite svaki dio svog tijela. Podizanje ramena je savršena vježba za ukočena ramena: podižite ramena prema ušima dok sjedite ili stojite. Podignite ih što je više moguće i držite u tom položaju sekundu-dvije. Zatim ih spustite u normalan položaj i opustite se. Ponovite to osam puta.

4. Jedite male i zdrave obroke

Da biste tokom dana održali nivo energije, pokušajte jesti manje obroke i međuobroke koji su zdraviji. Umjesto naručivanja brze hrane, ponesite nešto od kuće - orašaste plodove, voće ili povrće. Jedite više manjih obroka umjesto jednog velikog, jer veliki obroci mogu uzrokovati umor i pospanost.

5. Obavezno napravite pauzu za kafu

Kako biste malo odmorili i fizički i psihički, napravite kratku pauzu i iskoristite je da na miru popijete kafu. Šoljica kafe jedan je od najboljih saveznika zaposlenih ljudi, jer kofein pomaže koncentraciji i produktivnosti koja je neophodna za rad. Nescafe 3u1, najbolji je izbor. Vrlo brzo i jednostano se priprema u odnosu na druge vrste kafe, tako da kafu možete imati bilo kada i bilo gdje. Jer prati ritam tvog dana. Nescafe 3u1. Uvijek prava. Ukusnija, kremastija, još bolja... www.nestle.ba

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: