{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kako kontrolisati žudnju za hranom

S
18.3.2008. u 19:01
0
0
Kako kontrolisati žudnju za hranom
0
Kako kontrolisati žudnju za hranom
Vjerovali ili ne možete vrlo lako pobijediti u borbi sa viškom kilograma ukoliko odmah poslušate savjete za prevazilaženje luđačkih želja za hranom, koje smo za vas pronašli na Internetu.
Izbjegavajte hranu o kojoj ste ovisni

Hranu za kojom žudite gotovo svaki dan obavezno potpuno izbacite iz svog jelovnika. Najteže će biti prvih nekoliko dana, ali što duže izbjegavate hranu za kojom ludite, osjećat ćete sve slabiju želju za istom. Vjerovatno ćete onda početi žudjeti za hranom koju ste tek uveli u vlastiti jelovnik, što je odlično, ako ste bili razumni i uključili svježe voće u ishranu.

Eliminirajte iskušenja

Ako ste podlegli iskušenju i kupili kutiju slatkiša ili neku drugu namirnicu o kojoj ste ovisni, a osjećate se loše dok ih jedete, odmah to bacite u smeće. Nemojte razmišljati o novcu koji ste potrošili, već o tome da će ti kolačići i ostala visokokalorična hrana dospjeti u vaše bokove, ako ih ne bacite u smeće.

Zavarajte organizam

Popijte dvije čaše vode i pojedite oko 28 grama koštunjavog voća (šest lješnjaka, 12 badema ili 20 kikirikija). U okviru 20 minuta vaša žudnja za jelom će biti ugašena zbog promjene tjelesnih hemijskih supstanci.

Odagnajte stres

Budući da je stres veoma jak okidač za nekontrolisano jelo, naučite kako se suočiti sa stresom, jer bi vam to moglo uštedjeti stotine kalorija dnevno. Pokušajte duboko disati i vizualizirati si spokojnu scenu ili možete čak kupiti CD sa instrukcijama o naprednijim metodama opuštanja mišića.

Odspavajte

Jake želje za hranom uvijek se javljaju kada smo umorni i iscrpljeni. Zato zatvorite vrata od spavaće sobe, sklopite oči i osvježite organizam.

Osvježite usnu šupljinu

Operite zube ili isperite usnu šupljinu osvježavajućom tekućinom za usta, jer ako su vam zubi svježe oprani i čisti, sigurno nećete htjeti da ih uprljate.

Odvucite si pažnju

Ako vas, recimo, jedino sladoled u datom trenutku može zadovoljiti, onda je riječ o žudnji, a ne o gladi. Žudnja za određenom hranom otprilike traje desetak minuta. Zato, kad osjetite da vam se budi luđačka želja za nekom hranom, odmah zavarajte um. Nazovite prijateljicu ili prijatelja, slušajte omiljenu muziku, obavite neku postojeću obavezu, meditirajte ili radite vježbe.

Udovoljite si, ali postavite granice

Ponekad je u redu udovoljiti jakoj želji za određenom hranom, recimo sladoledom, ali onda uzmite samo jednu kuglu. Trik je u tome da kupite samo jedno pakovanje, kako ne biste bili u iskušenju da pojedete previše. Jako je bitno i uraditi koju vježbu više, kako bi skinuli taj višak kalorija, kojemu jednostavno niste mogli odoljeti.

Unaprijed planirajte svoje korake

Mijenjajte svoje uobičajene navike kako ne biste morali prolaziti pored pekare ili slastičarne. Ako znate da vas kod prijatelja čeka neodoljiva rođendanska torta, onda u toku dana nastojte unijeti što manje kalorija, kako biste mirne savjesti mogli uživati u slasnom komadu torte.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: