Gastro
9

Antonio Banderas zaštitno lice Orbitove kampanje

Sponzorirani članak
Holivudska zvijezda Antonio Banderas postao je zaštitno lice Wrigley’s Orbit®TV kampanje za 2013. godinu.
Orbit, brend vodeće žvakaće gume bez šećera, danas je objavio globalno partnerstvo sa ovom internacionalnom filmskom zvijezdom poznatom po ulogama u filmovima poput Shreka i Desperada, Banderas će u novoj kampanji Orbita komunicirati dobrobiti korištenja žvakaće gume bez šećera nakon jela i pića, kao pomoć u održavanju zuba čistim i zdravim.

Banderas objašnjava šta ga je privuklo saradnji sa brendom Orbit: "Oduvijek sam bio ljubitelj hrane, a kao glumcu jako mi je važan lijep osmijeh i održavanje zuba čistim i zdravim. Nakon brzog obroka na setu, žvakanje Orbit® žvakaćih guma je jednostavan način da se spreman vratim pred kamere".

Marketing menadžer za Bosnu i Hercegovinu Darja Šušteršič kaže da su u Orbitu počastvovani saradnjom sa Banderasom na novoj TV kampanji "Jedi, pij, žvači Orbit".

"Kao internacionalna filmska zvijezda, koja je život provela na velikom ekranu, Antonio je savršeni brend ambasador koji će brigu o oralnoj higijeni pravilno iskomunicirati, pozivajući potrošače da uvedu korištenje žvakaćih guma Orbit u svoju svakodnevnu rutinu", poručila je Šušteršić.

Nova Orbit "Jedi, pij, žvači" 2013. reklama u Bosni i Hercegovini će biti lansirana 25. februara.