{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"Girls Aloud" izluđuju britanske vozače

S
30.11.2008. u 09:30
0
0
"Girls Aloud" izluđuju britanske vozače
0
Reklama za niskokaloričnu čokoladicu Kit Kat Senses u kojoj, u veoma glamuroznom i seksi izdanju, poziraju članice grupe "Girls Aloud" osvojila je titulu "reklame koja najviše ugrožava sigurnost na cestama Velike Britanije".


Nije nikakvo iznenađenje da je primamljivi bilboard, na kojem se Cheryl Cole, Kimberley Walsh, Nadine Coyle, Nicola Roberts i Sarah Harding opuštaju na crvenom tepihu, osvojio sami vrh liste "najvećih distrakcija" za britanske vozače, budući da mlade i zavodljive Britanke svojom pojavom redovno plijene pažnju javnosti.

Zanimljivo istraživanje sprovela je osiguravajuća kuća Bennetts kako bi saznala šta to najčešće vozačima u Velikoj Britaniji odvlači pogled sa ceste.

Prema dobivenim rezultatima, 35 posto anketiranih osoba okrivilo je bilboard s članicama jedne od danas najpopularnijih britanskih grupa za trenutke nepažnje tokom vožnje, dok 31 posto njih ne može skinuti pogled s "očajne kućanice" Eve Longorije Parker koja je i više nego uljepšala reklamu za sladoled Magnum.



"Veoma je zanimljivo vidjeti kako motoristima vrlo lako pogled može pobjeći sa ceste. Sudeći prema konačnim rezultatima, atraktivne žene su veoma efektivni alati oglašavanja", kazao je britanskim medijima direktor Bennettsa Paul Galligan.



Zahvaljujući 13 posto glasova treće mjesto pripalo je reklami za donje rublje marke Triumph u kojoj glavnu ulogu ima Louise Redknapp, članica nekadašnje veoma popularne grupe "Eternal" koja je u julskom izdanju magazina FHM iz 2004. godine proglašena "najseksi ženom desetljeća".

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: