Ranije studije su pokazale da ljudi koji prilikom učenja gestikulišu lakše i brže pamte nove lekcije. Studiju je izradila psiholog Susan Wagner Cook zajedno sa svojim kolegama testirajući djecu koja se koriste gestikulacijom prilikom učenja i djecu koja nemaju takvu naviku.
Dr. Cook i njene kolege postavili su svojim ispitanicima određene zadatke koje su trebali riješiti. Zadaci su bili teški tako da su stručnjaci objasnili način rješavanja. Nakon četiri sedmice, Cook se ponovo srela sa ispitanicima i kazala im da joj ponovo riješe zadatak od prije četiri sedmice.
Dobrovoljci koji su prije početka studije izjavili da gestikuliraju prilikom učenja, pokazali su mnogo bolje rezultate od svojih kolega koji se ne koriste rukama.
"Gestikulacija nije tako precizna kao govor, ali su ti pokreti upravo ono što je potrebno u procesu učenja", izjavila je Cook u razgovoru za portal LiveScience i dodala da još uvijek nije jasno na koji način gestikulacija pomaže u procesu učenja.