Istraživanje pokazalo
896

Domaća zadaća je gubljenje vremena

Klix.ba
Foto: AFP
Foto: AFP
Istraživanje koje je urađeno sa ciljem utvrđivanja povezanosti domaće zadaće i školskog uspjeha je pokazalo da zadaće baš i ne pomažu djeci u postizanju dobrih ocjena.

Istraživači sa Univerziteta u Virginiji su uporedili uspjeh više od 18.000 učenika, a nakon toga su ih anketirali o tome koliko često rade svoje domaće zadaće. Rezultati su pokazali da više zadaća nužno ne podrazumijeva i bolje ocjene u školi.

"Vrijeme koje učenici provode u izradi zadaća im ne pomaže u dobijanju boljih ocjena i boljeg uspjeha na testovima. Mislimo da se zadaće jednostavno daju djeci bez njihovog stvarnog korištenja za integraciju onoga što se uči u učionicama", rekao je Robert Tai, jedan od istraživača.

Međutim, ovo istraživanje ne nastoji prikazati zadaću kao nešto loše, posebno kada je u pitanju matematika.

"Kada je u pitanju matematika, situacija je obrnuta. Učenici koji su vježbali matematiku samo pola sata dnevno su zaista dobijali bolje ocjene na testovima", dodao je Tai.

Tai vjeruje da rezultati ovog istraživanja trebaju predstavljati alarm za sve edukativne ustanove.

"Učitelji i profesori moraju biti mnogo pažljiviji u tome šta daju učenicima kao zadaću i šta ta zadaća treba predstavljati", rekao je Tai.