{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Više sna čini djecu fokusiranom i emotivno stabilnom

19.10.2012. u 19:50
9
0
Više sna čini djecu fokusiranom i emotivno stabilnom
9
Više sna čini djecu fokusiranom i emotivno stabilnom
Da je kvalitetan san vrlo važan za djecu govori podatak da manjak sna čini djecu razdražljivijom i impulsivnijom.
Sve više nacija u svijetu ne spava dovoljno. I roditelji tu naviku prenose na svoju djecu, što bi na njih moglo imati posljedice poput manjka kontrole nad svojim emocijama i veće podložnosti impulsivnom ponašanju, pokazala su posljednja istraživanja.

U istraživanju su učestvovala djeca od 7 do 11 godina te su tokom ispitivanja spavala sat vremena kraće ili duže pet noći zaredom.

"Cilj nam je bio vidjeti kako manjak sna utječe na ponašanje djece", rekao je Reut Gruber, vođa istraživanja i pisholog na McGill univerzitetu. Djeca su potom pismeno odgovarala na 10 standardnih pitanja kako bi se vidjelo koliko su koncetrisani i impulsivni, da li se lako iznerviraju, kao i njihovu emotivnu reakciju.

Nakon što su spavala sat vremena kraće, djeca su pokazala lošije rezultate, bilo ih je lakše iznervirati, bila su frustrirana i imala su većih problema s koncentracijom.

Utvrđeno je da manjak sna utječe na to da se i studenti osjećaju frustrirano i dekoncentrisano četiri puta više nego u normalnim situacijama.

"Ovo istraživanje je značajno jer je pokazalo kako male promjene mogu imati utjecaja jer su i djeca koja su spavala sat vremena duže imala iste probleme kao i ona koja su spavala sat vremena kraće", rekla je Gruber.

Ovim istraživanjem dokazano je koliko je san bitan za zdravlje tijela djece, ali i odraslih.

"U ovisnosti o tome koliko važnosti pridajemo snu, možemo postići pozitivne ili negativne utjecaje na ponašanje naše djece", poručio je Gruber, prenosi Times.

Gruber savjetuje da je bolje pogledati jedan crtić manje ili ne dozvoliti djeci da odigraju igricu kako bi na vrijeme legla u krevet i naspavala se.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: