{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Nastavnici trebaju prepoznati afinitete učenika

5.4.2012. u 16:01
0
4
Nastavnici trebaju prepoznati afinitete učenika
0
Nastavnici trebaju prepoznati afinitete učenika
Mnogi učenici zavole određene predmete, postižu vrhunske rezultate te se odlučuju na nastavak školovanja u određenom području, što je često posljedica njima prihvatljivog nastavnika i njegovog kvalitetnog poučavanja. Međutim, neki se učenici razočaraju u nastavu, školu i nastavnike.
Nastavnici najviše griješe u slučajevima kada ne uspiju opaziti i otkriti mogućnosti svakog učenika posebno, jer zahtijevaju više nego što učenik objektivno može postići.

Takvi nastavnici ne istražuju potencijale pojedinih učenika, već polaze od nekog ''prosjeka'' prema kojem organiziraju svoj rad i postavljaju zahtjeve. Nastavnici bi trebali pomoći učenicima da sami otkriju svoje sklonosti za koje možda i ne znaju da postoje.

Zadatak učenika je da uče. Učenju ih privlači zanimljivo gradivo, želja za uspjehom, pohvale nastavnika i roditelja, nagrade, strah od nastavnika ili od roditelja, želja za afirmacijom i nastavkom školovanja. No, mnogo toga ih i odbija: nezanimljivo gradivo, preduge lekcije, loše napisan udžbenik, buka i galama, nedostatak prostora za učenje, loše izlaganje nastavnika, neobjektivnost u ocjenjivanju te ponižavanje učenika.

Učenika je potrebno uputiti da traži pomoć i u školi i kod kuće. Nastavnici trebaju učenicima predložiti od koga mogu dobiti pomoć, uputiti ih nekom naučniku, umjetniku, obrtniku, organizovati posjete kulturnim događajima, pozorištima, umjetničkim galerijama itd.


Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: