NOVA OCTAVIA

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator/ica: Bobi

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la johntra dana 20/01/2013 18:07

@goran....više puta ti je objašnjeno da se numeracija u ovom slučaju mijenja, a i dobro znam da si do sada našao milion linkova u kojem se 301 svrstava u B segment, ako nisi našao, rado ću ti ih naći...isto važi i za 408, pa i za 308 Sedan, koji su C segment, tako da je 301 u tom segmentu totalni višak...
da, dobro si napisao, 508 nije, niti će ikada biti nasljednik 607...može se smatrati samo duhovnim nasljednikom, ako već hoćeš da ti crtam, kontaš?
poređenje 128 C i ostalih većih kupea, čak i oblikom je vrlo smiješno, jer 128 C i 3P imaju više dodirnih tačaka sa Golfom i Kadetom City, nego sa Mantom ili Caprijem...
Da, GS je oblikom hatchback ili liftback, kako god to želiš, iako mu se ne otvaraju vrata na takav način, ali mu je tovarni prostor dijelio prostor sa putničkim dijelom auta i nije bio odvojen kao kod klasičnih limuzina..ako ćemo baš tražiti neki prikladni termin, onda je fastback, ali je oblikom i dalje klasični hatchback, što dokazuje njegov nasljednik GSA sa petim vratima...Renault 25 je liftback, kao i Škoda Octavia, pa evo, čak i Rapid...mada se za te automobile u osnovi koristi pojam hatchback, jer liftback pojam u nekim zemljama nije poznat...
Avatar
johntra
 
Postovi: 7498
Pridružen/a: 11/04/2004 02:17
Lokacija: Palma de Hrasno

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la goran16v dana 20/01/2013 19:01

mali_milojica je napisao/la:Pa znaci ti ovdje palamudis i ubjedjujes nas u jedno,a uopste nemas svoje misljenje,nego je to misljenje nekoga tamo iz Mlade Boleslave ili Sochaux-a.
Dakle u slucaju Skode je jedna prica,bez obzira na dimenzije,motor,platformu i sta ti ga ja znam,a za 301 druga prica.


Smijesan si... Da necu svoje misljenje, umjesto na onome sto kazu sami proizvodjaci i ljudi od struke, bazirati na glupstima koje ti pises?
Za pitanje, ajd ponovo procitaj, smisli sta si htio da me pitas, prepravi pa se javi ponovo.
goran16v
 
Postovi: 8672
Pridružen/a: 20/09/2011 09:02

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la mali_milojica dana 20/01/2013 19:08

goran16v je napisao/la:
mali_milojica je napisao/la:Pa znaci ti ovdje palamudis i ubjedjujes nas u jedno,a uopste nemas svoje misljenje,nego je to misljenje nekoga tamo iz Mlade Boleslave ili Sochaux-a.
Dakle u slucaju Skode je jedna prica,bez obzira na dimenzije,motor,platformu i sta ti ga ja znam,a za 301 druga prica.


Smijesan si... Da necu svoje misljenje, umjesto na onome sto kazu sami proizvodjaci i ljudi od struke, bazirati na glupstima koje ti pises?
Za pitanje, ajd ponovo procitaj, smisli sta si htio da me pitas, prepravi pa se javi ponovo.

Vec se ponavljas,da ti ovo nije navika.
Ne moras bazirati na onome sto ti ja kazem,boze sacuvaj,ali bi mogao malo svojom glavom razmisljati.
Da ti pomognem.
Octavia koristi motore,platformu,mjenjace itd od C segmenta pa je i sama C segment
P 301 koristi motore,platformu,mjenjace itd od B segmenta a ti skontaj sta je onda on.
Avatar
mali_milojica
 
Postovi: 2245
Pridružen/a: 02/09/2012 17:42
Lokacija: nema se,moze se :)

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la goran16v dana 20/01/2013 19:53

johntra je napisao/la:@goran....više puta ti je objašnjeno da se numeracija u ovom slučaju mijenja, a i dobro znam da si do sada našao milion linkova u kojem se 301 svrstava u B segment, ako nisi našao, rado ću ti ih naći...isto važi i za 408, pa i za 308 Sedan, koji su C segment, tako da je 301 u tom segmentu totalni višak...
da, dobro si napisao, 508 nije, niti će ikada biti nasljednik 607...može se smatrati samo duhovnim nasljednikom, ako već hoćeš da ti crtam, kontaš?
poređenje 128 C i ostalih većih kupea, čak i oblikom je vrlo smiješno, jer 128 C i 3P imaju više dodirnih tačaka sa Golfom i Kadetom City, nego sa Mantom ili Caprijem...
Da, GS je oblikom hatchback ili liftback, kako god to želiš, iako mu se ne otvaraju vrata na takav način, ali mu je tovarni prostor dijelio prostor sa putničkim dijelom auta i nije bio odvojen kao kod klasičnih limuzina..ako ćemo baš tražiti neki prikladni termin, onda je fastback, ali je oblikom i dalje klasični hatchback, što dokazuje njegov nasljednik GSA sa petim vratima...Renault 25 je liftback, kao i Škoda Octavia, pa evo, čak i Rapid...mada se za te automobile u osnovi koristi pojam hatchback, jer liftback pojam u nekim zemljama nije poznat...


Vise puta objasnjeno da se numeracija u ovom slucaju mijenja???? Jel pod tim mislis kad si napisao glupost da prvi broj ne znaci nista, pa sam ja tebi zapravo objasnio kakve gluposti pises i odgovorio sa 3 linka i prevodima i to upravo sa prezentacije 301 prilikom koje je Peugeot zvanicno objasnio da se u numeraciji mijenja samo 3. cifra dok 1. i druga zadrzavaju isto znacenje i koje je to znacenje, te da 1. cifra oznacava segment i velicinu?????
Ti meni fakat nisi jasan lik, sad pokusavas me ubjediti da si mi objasnio nesto sto nisi, a prije toga konstantno lupetas napamet, samo mi nije jasno da li ti uopste padne napamet da procitas nesto o tome i da drugi vrlo lako mogu provjeriti to sto pises, ili namjerno pises netacno kako ti odgovara pa se nadas ili racunas na to da si neupitni autoritet kojeg niko ne provjerava????
508 duhovni nasljednik 607???? Mozda al na Tibetu, a ta recenica najbolje pokazuje kakavi si filozof...
Kao sto se Astra Sedan prodaje u Z. Europi, kao sto 2,2 dCi nema lanac, kao sto 1. broj u oznaci Peugeota itekako ima znacenje tako i Citroen GS tj fastback oblik auta nije hatchback, a zasto procitaj:
http://hooniverse.com/2012/07/25/encycl ... atchbacks/
goran16v
 
Postovi: 8672
Pridružen/a: 20/09/2011 09:02

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la johntra dana 20/01/2013 22:24

srećo draga, šta da ti objasnim više, kad se praviš Englez i kad ti nas trojica govorimo isto...meni da trojica likova govore isto, ja bih prihvatio istinu i ne bi se protivio i pokušavao sa jedinim argumentom kojeg imaš, a koji u ovom slučaju NIKAKO nije bitan, dokazivati nešto što je nemoguće...Peugeot 301 je B segment, koliko god da je tebi krivo i koliko god samo sa brojem 3 u prvom imenu nešto želiš da dokažeš...fino ti nacrtano da u C segmentu, Peugeot ima dva modela, treći im nije potreban...i praviš se to za broj 1, kad sam prvi napisao šta to znači, prema tome...
druga stvar, vidim da si bukva isto, pa si me bukvalno shvatio za duhovni nasljednik, a tu ću ti se samo slatko nasmijati, jer ne zaslužuješ više...
Je li postoji 2,2 Dci motor iz Nissana? postoji...i u čemu je tu problem? je li to neka velika greška što sam motor grupacije, stavio u model grupacije? naravno da nije...
Što se tiče Citroen GS cijelo vrijeme pričamo o autu koje je kasnije postalo hatchback, tako da ni tu nisam pogriješio...Ima li šta još nejasno, ili ćeš početi da napokon učiš koje auto kojoj klasi pripada?
Avatar
johntra
 
Postovi: 7498
Pridružen/a: 11/04/2004 02:17
Lokacija: Palma de Hrasno

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la citroen xm dana 20/01/2013 22:56

Meni je ovo baš simpatično. Uz pomoć Gorana smo sada došli do zaključka da su Oktavija, Rapid i 301 automobili iz C segmenta što znači da Škoda ima Oktaviju i Rapid(dva modela u C segmentu), a PUG konkuriše Oktaviji pa skoro sa duplo jeftinijim 301 koji je ista klasa. :-)
citroen xm
 
Postovi: 3796
Pridružen/a: 17/04/2012 22:57

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la goran16v dana 20/01/2013 23:10

johntra je napisao/la:srećo draga, šta da ti objasnim više, kad se praviš Englez i kad ti nas trojica govorimo isto...meni da trojica likova govore isto, ja bih prihvatio istinu i ne bi se protivio i pokušavao sa jedinim argumentom kojeg imaš, a koji u ovom slučaju NIKAKO nije bitan, dokazivati nešto što je nemoguće...Peugeot 301 je B segment, koliko god da je tebi krivo i koliko god samo sa brojem 3 u prvom imenu nešto želiš da dokažeš...fino ti nacrtano da u C segmentu, Peugeot ima dva modela, treći im nije potreban...i praviš se to za broj 1, kad sam prvi napisao šta to znači, prema tome...
druga stvar, vidim da si bukva isto, pa si me bukvalno shvatio za duhovni nasljednik, a tu ću ti se samo slatko nasmijati, jer ne zaslužuješ više...
Je li postoji 2,2 Dci motor iz Nissana? postoji...i u čemu je tu problem? je li to neka velika greška što sam motor grupacije, stavio u model grupacije? naravno da nije...
Što se tiče Citroen GS cijelo vrijeme pričamo o autu koje je kasnije postalo hatchback, tako da ni tu nisam pogriješio...Ima li šta još nejasno, ili ćeš početi da napokon učiš koje auto kojoj klasi pripada?


Joj smijesan si pravo... To sto trojica bez ijednog argumenta pisu nikome nromalnom na ovom svijetu ne znaci apsolutno nista pa zasto bi i meni, a sto se tice argumenata zvanicna izjava Peugeota da prvi broj JOS UVIJEK oznacava segment i velicinu za jedan argument vise od nula argumenta koje si dao da ne oznacava kako tvrdis. Uostalom ja sam nasao argument, citirao i dao link, koji bez ikakve dileme objasnjava da brojevi 3 i 4 kod Peugeota oznacava segment i velicinu dok ti palamudis bez ijednog argumenta isto kao sto si danima palamudio dza Astru dok nisi dozovio blamazu godine. Osim sto si napisao da 1 znaci da je za jeftina trzista, napisao si da prvi broj nista ne znaci, tako da. Zelis li da opet citiram tu bruku?
Glupost o duhovnom nasljedniku se nikako drugacije ne moze shvaiti nego kao pateticna vadiona lika koji ne zna sta bi od sebe, a Tibet ti je upravo na sarkastican nacin pokasao koliko pateticna. Kad tvrdis jedno, nemas nikakvog argumenta za to, pritisnu te kontra argumentu, a nemas muda priznati gresku onda ti nista drugo ne preostaje nego filozofirati o duhovnim nasljednicima jednog modela.
Vjerovatno postoji Nissanov 2,2 dCi motor ali problem sto je u Renaltu renaultov motor i sto ti o tome pojma nemas, a glumis strucnjaka i jos k tome palamudis o tom motoru kao pouzdanom i nategutosti lanca.
Kad pisemo o Citroenu GS-u onda pisemo o Citroenu GS, a ne o njegovom nasljedniku ili da budem precizan upgradeu tj Citroenu GSA koji je nastao bezmalo 10 godina kasnije i koji nije postojao u vrijeme kad je nastao 305 i to je problem, sto samo nizes pateticnu vadionu za pateticnom vadionom. Dobro nisi napisao da je GS hatchback jer je evoluirao u ZX-a.
Zadnja izmjena: goran16v; 20/01/2013 23:16; ukupno mijenjano 1 put/a.
goran16v
 
Postovi: 8672
Pridružen/a: 20/09/2011 09:02

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la goran16v dana 20/01/2013 23:12

citroen xm je napisao/la:Meni je ovo baš simpatično. Uz pomoć Gorana smo sada došli do zaključka da su Oktavija, Rapid i 301 automobili iz C segmenta što znači da Škoda ima Oktaviju i Rapid(dva modela u C segmentu), a PUG konkuriše Oktaviji pa skoro sa duplo jeftinijim 301 koji je ista klasa. :-)


A sta cemo sa 308, kome on konkurise...? Moj filozofe...
goran16v
 
Postovi: 8672
Pridružen/a: 20/09/2011 09:02

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la johntra dana 20/01/2013 23:31

Nije bitno kad je GSA počeo sa proizvodnjom, bitno je da mu je godina bliska sa 77 i nastankom Puga 305, koji je i od njega duži za više od 10 cm, a ista su klasa...to se odnosilo i na sve modele koje sam ranije nabrojao, a koji su došli godinu ili dvije nakon 305..
naveo sam ti dosta kompakta od kojih je 305 bio veći, a bio je ista klasa kao oni...to što ti nećeš da shvatiš da ovo nije prvi put da Pug miješa automobile i klase, to je do tebe, ja to dobro znam, a kao što vidim, i masu drugih to dobro zna...
u ovom slučaju broj 3 ništa ne znači i ne označava C segment, ne moraš me ti citirati, sam ću to reći...u tvom traktatu, pored klase je navedena i veličina, a to tako lako zaobilaziš...upravo je kod 301 bitna veličina, a to ne znači da je i odmah viša klasa...
pitanje 508 isto nisi shvatio, ali ne mogu crtati fakat, osim što ću opet ponoviti da, bar po veličini, mnogi smatraju da on može biti nasljednik 607, a nije...na kraju krajeva, to su rekli i u Peugeotu, ali su jasno naglasili da je on ipak samo nasljednik modela 407...
Opel Astra Sedan je auto namijenjeno prvenstveno tržištima u razvoju, sa izuzetkom prodaje u NEKIM zemljama EU...to smo davno razgraničili, i bezze se na to vraćaš...Nissan 2,2 Dci dizelaš zaista postoji i to ne bi bio prvi put da Nissanove motore koristi Renault...isto nigdje veze greška...
da ovdje išta griješim, kao što ne griješim, priznao bi, za razliku od tebe, koji možeš priznati samo pravopisnu grešku...a na direktna pitanja ljudi od kojih se mora dobiti direktan odgovor, a ne traženje linkova ili čeprkanje po wikuju, samo šutiš...a bolje te i ostaviti ovako, da se provaljuješ dalje i da lupaš po klasama, da ima raja šta čitati...
Avatar
johntra
 
Postovi: 7498
Pridružen/a: 11/04/2004 02:17
Lokacija: Palma de Hrasno

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la citroen xm dana 20/01/2013 23:49

goran16v je napisao/la:
citroen xm je napisao/la:Meni je ovo baš simpatično. Uz pomoć Gorana smo sada došli do zaključka da su Oktavija, Rapid i 301 automobili iz C segmenta što znači da Škoda ima Oktaviju i Rapid(dva modela u C segmentu), a PUG konkuriše Oktaviji pa skoro sa duplo jeftinijim 301 koji je ista klasa. :-)


A sta cemo sa 308, kome on konkurise...? Moj filozofe...



Ah da, njega zaboravih, izvinjavam se. Dakle 2 protiv 2 u C segmentu. A 408 šije Oktaviju jer je klasu veći.

Dakle ovo auto:

slika

je klasa ispod ovog auta:

slika
citroen xm
 
Postovi: 3796
Pridružen/a: 17/04/2012 22:57

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la johntra dana 21/01/2013 10:53

XM je mislio na Rapida, a ne na Octaviu, što dokazuju slike koje je postavio... :D
Avatar
johntra
 
Postovi: 7498
Pridružen/a: 11/04/2004 02:17
Lokacija: Palma de Hrasno

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la citroen xm dana 21/01/2013 13:27

Pa ovo gore je nova Oktavija, a dole P408. Goran kaže da je P408 klasa više od Oktavije 3.
citroen xm
 
Postovi: 3796
Pridružen/a: 17/04/2012 22:57

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la Seherovac dana 21/01/2013 14:31

Ja bih vas stvarno još jednom zamolio da otvorite posebnu temu i tamo nastavite svoju raspravu o klasama...
Seherovac
 
Postovi: 186
Pridružen/a: 17/01/2012 21:05

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la Mlad i Nevin dana 21/01/2013 17:49

Koji ste vi kraljevi, mati moja mila....

Ja ću samo reći ukratko, Rapid ne može biti isti auto kao Fabia, a to se može zaključiti i po cijenama. S druge strane, Pug 301 je bukvalno 208 sa guzicom i tu nema priče, a isto tako 208 je bolji auto od Fabie. Dakle, 301 i Rapid su otprilike isti automobili s tim da je pug derivat 208-ice a Rapid nešto između Octavie i Fabie. Ako ćemo tehnički, oba pripadaju tom nekom B segmentu ali i u klasama imaš bolji i lošiji automobil...u ovom slučaju, Rapid je bolji auto od FAbie, dok je 301 gotovo ista kao 208, to je kao Fabia/Fabia sedan ili Astra/Astra sedan....fakat bezveze raspravljate a vjerujem da niste sjeli ni u jedan od ta dva automobila. Ja sam vozio 208 i to je fakat dobar i udoban auto ali nažalost je i mnogo skuolji od Fabie, dizel košta i do 26 000 km. Ne trebam ni pominjati da je i 301-nica u tom cjenovnom rangu, dok je Rapid ipak vidno skuplji od Fabie.
Mlad i Nevin
 
Postovi: 998
Pridružen/a: 07/11/2010 17:05

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la golfiista dana 24/01/2013 10:26

vo malo novih slika i boja nove O3

http://www.autogaleria.pl/fotografie/in ... &migas=189
Avatar
golfiista
 
Postovi: 1434
Pridružen/a: 04/05/2012 14:48

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la goran16v dana 24/01/2013 10:55

Mlad i Nevin je napisao/la:Koji ste vi kraljevi, mati moja mila....

S druge strane, Pug 301 je bukvalno 208 sa guzicom i tu nema priče.


Sega prava!
Ako zanemarimo izgled, reci da je 301 zapravo 208-ica sa guzicom bukvalno znaci da su im svi parametri osim ukupne duzine, da budem prezicniji dijela od zadnje osovine do zadnjeg kraja, identicni. Mislim da o tome nema nikakve rasprave
Ako 301 ima medjuosovinski razmak (2652mm) veci za 11,4 cm od 208 (2538mm), ako je 301 (1748mm) za 0,9cm siri od 208 (1739mm), ako 301 ima prednji trag tockova (1501mm) siri za 2,6 cm od 208 (1475), a zadnji trag tockova (1478) za 0,7 cm siri od 208 (147mm) skontaj jesu li identicni i je li 301 bukvalno 208 sa guzicom i ima li tu price. Namjerno sam nasao podatke o tragu tockova da argument za razliku u sirini ne budu samo dizajn i napuhaniji blatobrani.
goran16v
 
Postovi: 8672
Pridružen/a: 20/09/2011 09:02

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la Kio dana 24/01/2013 11:50

Avatar
Kio
 
Postovi: 244
Pridružen/a: 24/08/2010 23:10

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la dakine dana 25/01/2013 12:54

Nova octavia goriiiiii :) :) :) :)
Avatar
dakine
 
Postovi: 525
Pridružen/a: 09/01/2013 14:26
Lokacija: strogi centar

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la Maystor dana 26/01/2013 16:17

Ima li iko da kaže redakciji da se ne provaljuju sa one prezentacije. Ne znaju ni koji model ima, a koji nema multilink. Redakcijo, molim vas da ovo pročitate

politika VW koncerna oko stražnjeg ovjesa je prilično komplikovana. Tačna informacija je ova: Golf 7 ima multilink straga u svim verzijama od 140 KS pa nadalje, dok Octavia i Leon multilink imaju SAMO ZA TOP VERZIJU OD 180 KS (i za buduće verzije sa pogonom 4x4). Dakle, Golf 1.4 TSI sa 140 KS ima multilink, dok ga Octavia sa istim motorom nema.
Ono što će u srce pogoditi mnoge ljubitelje Octavie (i Leona) jeste činjenica da ni omiljena verzija 2.0 TDI sa 150 KS neće imati multilink ovjes. To je odluka koncerna i tu nema nikakve mogućnosti da se nadoplati za multilink (kao što neki priželjkuju).
Maystor
 
Postovi: 2006
Pridružen/a: 16/07/2007 22:59
Lokacija: Unknown

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la Phosphorus dana 26/01/2013 22:43

Meni golf 7 bolji, jednostavno ljepši unutra i kvalitetniji... A u biti su najvažnije potrebe kupca :)
Avatar
Phosphorus
 
Postovi: 428
Pridružen/a: 02/05/2010 18:03

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la golfiista dana 26/01/2013 23:41

Phosphorus je napisao/la:Meni golf 7 bolji, jednostavno ljepši unutra i kvalitetniji... A u biti su najvažnije potrebe kupca :)


a gepek?
Avatar
golfiista
 
Postovi: 1434
Pridružen/a: 04/05/2012 14:48

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la Phosphorus dana 27/01/2013 00:30

golfiista je napisao/la:
Phosphorus je napisao/la:Meni golf 7 bolji, jednostavno ljepši unutra i kvalitetniji... A u biti su najvažnije potrebe kupca :)


a gepek?


Jeste manji za ~200l, al' ko što velim - potrebe kupca :) ta neću sijeno gonit' :D
Avatar
Phosphorus
 
Postovi: 428
Pridružen/a: 02/05/2010 18:03

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la goran16v dana 27/01/2013 00:52

Phosphorus je napisao/la:Jeste manji za ~200l, al' ko što velim - potrebe kupca :) ta neću sijeno gonit' :D


Ne moras sijeno, ali mozes ici na skijanje da ti vrh skija nije u CD playeru
goran16v
 
Postovi: 8672
Pridružen/a: 20/09/2011 09:02

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la golfiista dana 27/01/2013 10:49

goran16v je napisao/la:
Phosphorus je napisao/la:Jeste manji za ~200l, al' ko što velim - potrebe kupca :) ta neću sijeno gonit' :D


Ne moras sijeno, ali mozes ici na skijanje da ti vrh skija nije u CD playeru

:D
Avatar
golfiista
 
Postovi: 1434
Pridružen/a: 04/05/2012 14:48

Re: NOVA OCTAVIA

PostPostao/la colt dana 26/09/2013 18:27

Planiram kupovinu Škoda Octavie A7, 1.2 TSI 77 kw, 105 KS, Ambition.
Kakvi su motori, jer riješen problem koji se pojavljivao kod TSI motora u vezi lanca.
colt
 
Postovi: 540
Pridružen/a: 11/10/2007 00:19

PrethodnaSljedeća

Natrag na Auto

Online

Trenutno korisnika/ca: lake i 7 gostiju.