Terenci i mehanika

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderator/ica: Bobi

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la broi01 dana 23/12/2012 20:37

Jesam ja prije par dana na suvozacevom sjedistu. Sjediste napolje skines naslon za ledza i onda tek presvlaku sa sjedista.
Kod mene se zica prekinula na sastavu spuzvi tj. zica koja cuva presvlaku pojela izolaciju i zapalila spuzvu evo slike pa vidi.
Malo letovanja, malo izolacije, malo krpe da ova zice ne dodze direktno u kontakt sa zicama zivama od grijanja i eto proradilo je.
Samo nemoj zaboravit pa premjeris otpor da vidis je li sve u strujnom krugu. Primjetio sam da nema termostat pa mi je to bas cudno hajca li ga hajca sve dok ga ne ugasis..
slika
image hosting
slika
free photo hosting
slika
pic upload
Avatar
broi01
 
Postovi: 199
Pridružen/a: 15/01/2012 19:11
Lokacija: Zenica

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la preludezalude dana 23/12/2012 22:45

Ovo si bas lijepo dokumentovao. Ja i nisam pridavao znacaj ovim grijacima dok nije dosla ova zima sa debelim minusima. Kozna sjedista bas nisu nimalo prijatna. Mislio sam da grijaci rade posto mi indikacija radi. Ali... Sad se treba nakaniti pa ovo odraditi. Bas vremenske prilike i nisu za rad na autu, a i veci je problem naci vremena da se ovo odradi. Ja koliko sam brz trebalo bi mi tri dana da sve odradim. Mozda je bolje kupiti onaj podmetac za sjediste sa grijacima, a na ljeto sjediste otvoriti i rijesiti ove grijace.
preludezalude
 
Postovi: 1871
Pridružen/a: 07/03/2012 01:09

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la RS6_BI_TURBO dana 23/12/2012 22:56

Pozdrav svima, imam Suzuki Vitaru iz 1997., primjetio sam nekada kada je hladno i kada je u 4x4 pogonu da prednji tockovi proizvode neke cudne zvukove prilikom okretanja, neku brujanje, prilicno jako. To se desava kada okrenem volan maksimalno ili u mjesto kada okrecem, a kada se vrati 4x2, onda je sve u redu.
Sta bi to moglo biti, nemam bas iskustva sa autima sa reduktorima pa ovdje pitam?
Hvala unaprijed
RS6_BI_TURBO
 
Postovi: 137
Pridružen/a: 28/06/2010 14:01

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la broi01 dana 30/12/2012 15:30

Kiberluskoni je napisao/la:To što si opisao se meni dešava na XJ-u i kvar je krajnica na kraju spone koja ide na šasiju, a na drugom kraju na diff. Na XJ se može reparirati jako jeftino, ako je sama krajnica, mada može biti i metalno kućište na koju ide krajnica (pojede se konus u koji se šarafi). Ne znam na WJ koji je sistem i mijenja li se ta krajnica na tom kraju spone?


Ovako nesto bi moglo bit i kod mene. Sad sam hodao za autom i osluskivo gdje ce puknut, mislio sam da puca na kucistu volana ali pukne bas kod tocka. Ni sam ne znam kako bi to ispitao.
Avatar
broi01
 
Postovi: 199
Pridružen/a: 15/01/2012 19:11
Lokacija: Zenica

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la sorcerer dana 30/12/2012 17:47

odes kod majstora i on sve ispita i vidi
Avatar
sorcerer
 
Postovi: 2853
Pridružen/a: 26/02/2012 13:11
Lokacija: boljakov potok

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la broi01 dana 30/12/2012 23:06

Mozda nisi primjetio ali ovdje se trudimo sami da nesto uradimo i popravimo. Ako nemas nesto pametnije da napises bolje ti je da i ne pises
Avatar
broi01
 
Postovi: 199
Pridružen/a: 15/01/2012 19:11
Lokacija: Zenica

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la sorcerer dana 31/12/2012 02:11

ti si neka opasna faca?hoces mi to ti zabranit da pisem?
pa ako se trudis popravi sam onda ,sta zapitkujes po forumu...koliko vidim svi se trudite samo da izbjegnete posjete majstoru samo da ne bi dali pare ,svi bi se vozali bez ulaganja ....daj paljene zice i plasticnih vezica i selotejpa americkog.i jos ako nam neko na forumu kaze sta bi moglo bit da se pravimo onda pametni kod majstora...
da imas imalo znanja,volje i pameti da odvojis dupe od tastature,sjeo bi nekoga za volan da okrece lijevo-desno u mjestu a ti bi se sageo i vidio koja ti krajnica ima luft,a ne bi ovde naprdjivao i cekao sta ce ti neko napisati.dosad si mogao 15 puta naci kvar .
Avatar
sorcerer
 
Postovi: 2853
Pridružen/a: 26/02/2012 13:11
Lokacija: boljakov potok

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la broi01 dana 05/01/2013 11:47

@kreso
jesi li repariro glavu volana, dali bi to mogli ovdasnji majstori da urade?
kod nas nema uzet, imas li ti kod sebe i kolko kosta ?
na rockautu ima reparirana 140$ + posta, ali mi se ne ceka dostava auto mi pokretna radionica
Avatar
broi01
 
Postovi: 199
Pridružen/a: 15/01/2012 19:11
Lokacija: Zenica

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la preludezalude dana 05/01/2013 21:12

Da li je neko kupovao kod nas svjecice Champion RC12MCC4? Interesuje me koliko je platio. U Motorexu mi traze 13KM po komadu i to mi nekako zvuci previse za svjecice koje su cista klasika.
preludezalude
 
Postovi: 1871
Pridružen/a: 07/03/2012 01:09

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la preludezalude dana 08/01/2013 04:20

Bakir1 je napisao/la:ceka se jedan da vidimo sta biti sa dokumentima ali prije da ce ici u dijelove, u pitanju je limited tamno plave boje.
to cu znati poslije nove godine pa ako ti nije dugo cekati to ti je to

Ima li ista od tog granda?
preludezalude
 
Postovi: 1871
Pridružen/a: 07/03/2012 01:09

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la muz66 dana 17/01/2013 21:17


nisam imao susreta sa ozbiljnijim offroadom, naletih na ovaj video i djeluje mi prosto nemoguce. posto su ovdje oni koji se iole razumiju u terence i voznju po takvim terenima...vase misljenje? moze li ovo izvesti bez da ga neko slepa?
Avatar
muz66
 
Postovi: 17106
Pridružen/a: 24/03/2009 01:33
Lokacija: Tamo gdje se dimi šiša i sluša Crvena jabuka

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la Bakir1 dana 18/01/2013 09:41

da, itekako je moguce, sva tezina je na prednjoj osovini, sto donekle smanjuje uticaj gravitacije.
ima jedan jos impresivniji video
Bakir1
 
Postovi: 3461
Pridružen/a: 18/06/2008 16:45
Lokacija: la la land

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la muz66 dana 18/01/2013 15:58


discovery to radi puno ugladjenije i ljepse. cak ga zaustave u pola uspona i krene bez problema. elektronika je cudo :D
Avatar
muz66
 
Postovi: 17106
Pridružen/a: 24/03/2009 01:33
Lokacija: Tamo gdje se dimi šiša i sluša Crvena jabuka

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la Selmir_Tz dana 21/01/2013 18:35

Pošto vidim da ovdje ima mnogo džipologa, jedno pitanje.

Valja li čemu ovaj model?

http://goo.gl/MlWXl

Ono, motor, mjenjač, potrošnja, dijelovi, pouzdanost? Ne mislim kupiti ovog sa oglasa (kupujem SUV/terenac/whatever) na jesen ove godine), dajem ga kao primjer.

Sa druge strane, koje bi bile prednosti nečeg ovakvog?

http://goo.gl/zL85W
Selmir_Tz
 
Postovi: 194
Pridružen/a: 20/01/2013 17:22

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la kreso_atac dana 22/01/2013 15:20

Ja bih dao verziji sa 4.0 benzincem prednost. Rastrošniji je od 3.1 dizela, ali pouzdaniji i daleko snažniji.
Avatar
kreso_atac
 
Postovi: 832
Pridružen/a: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la Selmir_Tz dana 22/01/2013 19:46

Tvoj odgovor baš čekam, pročitao sam veći dio teme i vidim da si The Man ovdje :)

Planiram da kupim neki SUV krajem godine, otvorio sam i zasebnu temu o tome jer sam vidio da je forum dosta aktivan (za razliku od nekih) pa se nadam nekim dobrim preporukama i savjetima.

Da se ne lažemo, Grand 4.0 sa plinom mi je san svih snova ali ne smijem da ga kupim, isprepadala me ova tema maksimalno. :run:
Selmir_Tz
 
Postovi: 194
Pridružen/a: 20/01/2013 17:22

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la Selmir_Tz dana 22/01/2013 20:34

Jel zna neko može li se u BiH uvesti Hyundai Galloper 2.5 Exceed? To auto mi se, posle Jeep Grand, nenormalno svidja a iz prve ruke znam da je auto OK. Poznanik već 11 godina vozi Gallopera (kratkog) bez ijednog jedinog problema, sem redovnog održavanja naravno, imao sam ga prilike voziti, Galloper je, prosto rečeno, pravi traktor. Ogroman, širok, grub, mogu misliti kako je tek voziti ovaj veliki.

Htio bih zamoliti nekoga ko ima doticaja sa uvoznicima, auto kućama i sličnom, da mi se raspita može li se Galloper uvoziti, pojma nemam ispunjava li Euro 3 norma pa brinem može li proći homologaciju.
Selmir_Tz
 
Postovi: 194
Pridružen/a: 20/01/2013 17:22

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la Bakir1 dana 22/01/2013 20:54

nece moci zadnji je bio 2001 a taj motor je imao euro 2 ;-)
Bakir1
 
Postovi: 3461
Pridružen/a: 18/06/2008 16:45
Lokacija: la la land

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la Selmir_Tz dana 22/01/2013 21:03

Šteta jbga...

Jel zna neko nešto o ovom autu

www.pik ba/artikal/5002487/hyundai-galloper/

Djeluje mi previše dobro da bi bilo istinito?
Selmir_Tz
 
Postovi: 194
Pridružen/a: 20/01/2013 17:22

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la iceman ze dana 22/01/2013 21:55

Ja svog Granda nudim na prodaju. Sretno u potrazi!
Avatar
iceman ze
 
Postovi: 1964
Pridružen/a: 18/11/2004 01:25
Lokacija: Sarajevo/Nicosia

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la Selmir_Tz dana 22/01/2013 22:04

Ja Granda vec godinama sanjam ali ne smijem da ga uzmem. Od kada sam pročitao ovu temu (veći dio, ne sve) i vidio da se baš mnogo kvare, da je do dijelove jako teško doći i da troše preko mjere čak i na plinu...sjećam se da je neko na ovoj temi napisao da mu je Grand 4.0 sa plinom potrošio 40KM plina na 50km...omfg... :run:
Selmir_Tz
 
Postovi: 194
Pridružen/a: 20/01/2013 17:22

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la Kiberluskoni dana 22/01/2013 22:34

Hm, mislim da nisi baš detaljno čitao, ako si to sve zaključio. Dakle, nakon desetogodišnjeg iskustva sa Jeepom, mogu ti reći sljedeće:
Ne kvare se ništa manje ni više od ostalih auta. Problem su majstori koji se ne razumiju u materiju, pa je rješavanje i malih problema malo teže upravo iz tog razloga. Jednostavno, u BiH ne postoji majstor koji ih ima u malom prstu, pa da ti može riještiti ako šta iskoči. Svojim očima sam gledao Jeep-a kojem je recimo majstor "stručnjak za amerikance" na full time reduktoru skinuo prednji kardan, pa se čudio što auto ne ide!!! Zato imaš na forumu pitanja tipa kako se mijenja termoprekidač, jer ga niko ne zna zamjeniti (pa uleti Krešo sa objašnjenjem :) ). Moje iskustvo sa dva XJ-a (Cherokee) kaže da ni na jednom, u 10 godina nimalo nježne exploatacije (imaš video na nekoj od strana ove teme) nisam mijenjao kugle ni krajnice.

Dijelovi, slična stvar. Nemoj očekivati da će ti i za jedno 4x4 vozilo dijelovi i održavanje biti jeftini. Takođe, ne očekuj da ćeš ih naći da sjede na policama kod dilera dijelovima. Nazovi Interauto u Tuzli, pa pitaj za, recimo kinetički za Tuarega, pa da vidimo koliko je i za koliko će ga imati na stanju. Prijatelj mi je imao baš Galopera kojeg gledaš i njemu je bio noćna mora. Na glavu motora je u Hyundaiju čekao mjesec dana. Za uzvrat, čitava Jeep zajednica dijelove kupuje online preko nekoliko stranica bez ikakvih problema. Po tom pitanju je Jeep odličan, jer je klasifikacija dijelova odlična i ne moraš se brinuti hoćeš li puno fuliti.

Na kraju potrošnja. Moj XJ sa tim 4.0 motorom troši oko 22 litra po gradu. Zvuči strašno, ali kada računam u parama, sa golfom 5 tdi, koji mi je drugo auto, za 50 KM mogu preći 37 km više. Nema terenca dizela da može postići tu ekonomičnost. Naravno, mogao si iz teme skontati da je dobro ugrađen plin ključ i da su tu opet majstori najslabija karika. Koliko shvatih, jedini ko garantuje da ti lampica neće goriti u BiH je taj servis u Brčkom i tamo se ugrađuje plin.

Od potencijalnih mana, mjenjači mogu biti problem zbog neadekvatnog ulja. Ostalo je sve OK.

Jeep definitivno nije auto za svakoga, pogotovo za nekoga ko neće iskoristiti šta sve nudi. Ako ne kontaš šta voziš i šta možes sa njim (neću slagati ako kažem da 90% vozača u BiH ne zna kako radi 4x4 sistem, a kamoli da razumiju zašto su Jeep-ovi sistemi po mnogočemu među najboljima, ako ne i najbolji), mislićeš da je trava zelenija drugdje.

Ako baš hoćeš dizela, ima boljih izbora od Jeepa.
Kiberluskoni
 
Postovi: 227
Pridružen/a: 05/10/2005 00:16

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la broi01 dana 22/01/2013 22:52

Evo sta jam ja kupio za 30$ +130$ postarina pa ti meni sad reci jel to skupio ili nije. Hvala bogu sve sto mogu popravljam i mjenjam, i nadam se da necu imat neki kvar zbog kojeg bi moro otici nekom majstoru.

http://www.ebay.com/itm/99-04-JEEP-GRAND-CHEROKEE-WJ-POWER-STEERING-GEARBOX-GEAR-BOX-RACK-w-PITMAN-HOSE-/160947747668?_trksid=p2047675.l2557&ssPageName=STRK%3AMEWNX%3AIT&nma=true&si=jbtGHrsFAljcDIDQGusfd1LKwLs%253D&orig_cvip=true&rt=nc

Da sam u fazi kopovanja ovog bi obavezno otisao i pogledo na ovu cjenu ide 850KM registracije i ako ima sitnih ulaganja do 1500KM (ulje u mjenjacu diferencijalima i onaj potrosni materijal) pazario bi ga. Jedino mi se ne svidza sto su 17 na njemu.
http://www.pik.ba/artikal/5322135/jeep-grand-cherokee/
Avatar
broi01
 
Postovi: 199
Pridružen/a: 15/01/2012 19:11
Lokacija: Zenica

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la kreso_atac dana 23/01/2013 00:24

Da Selmire, kako Kiberluskoni reče, nisi baš detaljno čitao temu i shvatio poentu. Na ovoj temi se uglavnom javljaju ljudi sa problemima, i naravno da ćeš na temi i pročitati uglavnom samo probleme. Ništa to nije više nego ko drugih, a ako jeste, ni u kojem slučaju nije što je Jeep lošiji od recimo Hyundaija ili nekog drugog, nego zbog majstora i europskih navika. Provjeri kod majstora recimo šta kažu za promjenu mjenjačkog ulja u američkim automaticima. 95% će ih reći da se to ne mijenja nikada. Međutim to nije tačno. I majstor kod Tuzle kojeg svi hvale za automatske mjenjače je slično reagovao nedavno kada mu je prijatelj išao sa američkim Pradom (Land Cruiser) - prvo je bilo da se ulje ne treba mijenjati nikad u automatskom mjenjaču. U fabričkom uputstvu jasno stoji 30 000 milja pri normalnoj eksploataciji, 20 000 pri intenzivnijoj. 90% Jeepova koji se prodaju na našim prostorima nisu nikad mijenjali ulje ne samo u mjenjaču, nego nigdje, često ni u motoru, jer vlada mišljenje "Džip je, on je napravljen za to, neće mu ništa bit."

Ja odgovorno mogu tvrditi da nije manje izdržljiv niti od jednog iz svoje klase uz propisano održavanje. Samo po sebi ono jest skuplje (kao kod svakog terenca u odnosu na putnička auta), i nemoj očekivati da ćeš na bilo kojeg trošit isto ili manje nego na Fiata kojeg si vozio ranije. Za Jeepa (kao i većinu drugih američkih auta) isplativije je i pametnija naručivati dijelove online, i sa plaćenom dostavom i često carinom i porezom jeftinije je nego kod domaćih dobavljača, tako se ja snalazim više od 10 godina, a i velika većina drugih vlasnika Jeepova.

Uz očuvan i dobro provjeren primjerak jamčim da neće bit neočekivanih ulaganja, međutim to je opet relativno kako naći dobar primjerak. Prodavači su jako lukavi i kako god mislio na "sve" stvari, uvijek će nešto promaći. Bilo je slučajeva da ljudi kupe granda sa samo zadnjim pogonom tako što ih prodavači uvjere da se prednji pogon sam po potrebi uključuje, zatim bilo je primjeraka bez PDC-a (kutije sa relejima), nego nekim žicama ručno iskombinovanim, otpojenim kardanima, bez jednog ili oba ventilatora itd itd. Ista je stvar i sa putničkim autima za američko tržište, koliko je samo kod nas Passata, Chryslera, Toyota popljuvano i deklarisanih kao "loši" zbog drukčije filozofije i fabričkih uputstava održavanja.

P.S. Ulje u chryslerovim automaticima STRIKTNO mora zadovoljavati chryslerovu 9602 formulu, servo pumpa power steering fluid, a ne atf itd, i to su jako jako česte greške domaćih majstora, misleći "da je to isto - ulje-ulje", međutim mjenjač sa dexronom neće izdržati ni 3-4 mjeseca kako treba, a servo pumpa sa ATFom će za mjesec-dva procuriti.
Avatar
kreso_atac
 
Postovi: 832
Pridružen/a: 27/09/2010 19:26

Re: Terenci i mehanika

PostPostao/la preludezalude dana 23/01/2013 00:50

Selmir_Tz je napisao/la:Ja Granda vec godinama sanjam ali ne smijem da ga uzmem. Od kada sam pročitao ovu temu (veći dio, ne sve) i vidio da se baš mnogo kvare, da je do dijelove jako teško doći i da troše preko mjere čak i na plinu...sjećam se da je neko na ovoj temi napisao da mu je Grand 4.0 sa plinom potrošio 40KM plina na 50km...omfg... :run:

Nisi dobro shvatio citavu pricu. Ne kvare se nista posebno. Ja imam Granda oko 4 mjeseca i trazio sam dobar primjerak oko 6-7 mjeseci i izgleda da sam naisao na bas odlican primjerak. Motori su extra izdrzljivi i sigurno mogu preci bez otvaranja najmanje 500 000km. Automatski mjenjaci su extra izdrzljivi i mogu bez problema preci daleeeeeko vise od slicnih evropljana. Sto se tice cijene dijelova, nista nisu skuplji od slicnih evropskih vozila, ali su zato gotovo dzabe u USA, a moze se narucivati preko neta. Znaci to je jedan veliki plus. Sto se tice potrosnje, kod mene je 4.7 motor i daleko je jaci od 4.0 i daleko je brzi a ljudi kazu da je potrosnja ista u ova dva vozila. Kod mene trosi po gradu 22-23 litra plina i kad to preracunas u pare pa te pare u benzin, to bi bilo kao da trosi 13 benzina. Nisam siguran da mozes naci dizela sa ovim performansama a da trosi manje. Treba imati na umu da je kod mene plin ustiman da se auto ponasa isto kao na benzinu. Koliko znam, postoji prostora za korekciju potrosnje plina, znaci moze i manje trositi plina ali ce se malo osjetiti na gubitku snage. U planu sam iduci mjesec i tu korekciju da uradim pa cu bas da vidim sta ce biti sa potrosnjom.
preludezalude
 
Postovi: 1871
Pridružen/a: 07/03/2012 01:09

PrethodnaSljedeća

Natrag na Auto

Online

Trenutno korisnika/ca: marketleader i 7 gostiju.