Sarajevo : projekti

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

PostPostao/la mrak dana 10/04/2005 01:55

Bilo bi divno da se nije napravio avaz biznis (namjerno malim slovima) centar, to je jedno odvratno skorojevicko ruglo.

Dalje, otkud tebi ideja da ja zagovaram obustavu izgradnje puteva, zeljeznica i zgrada? Ja sam samo tvrdio da ima precih stvari od kopanja Titove. Recimo kako bi bilo da zakrpimo rupe na toj istoj Titovoj? Ko ce investirati u park u sred grada? Koja banka ima interesa od toga? Osim mozda da naprave luna-park u titovoj pa da naplacuju karte, sto bi ti vjerovatno shvatio kao jos jedan uspjeh domaceg urbanizma i arhitekture.

Ako mi kazes da Grad ima interes da investira u izgradnju Trga - slazem se. Ako kazes da Grad moze naci pare za isti - pitanje - kako to da Grad nema para za nove tramvaje i krpanje glavnih ulica a da ima za ovaj suludi multimilionski projekat? (

Ako odista zivis u dijaspori, onda mislim da imas problem prihvatanja svega sto je "nase" kao predivnog i super (nek je moje pa kakvo god da je).

Bosmal je obicna ruzna velika zgrada, privatni projekat i kao takav stvarno nema nikakav znacaj za ovu zemlju, osim *jednokratnog* zaposljavanja radnika na izgradnji istog i tebe koji moze pokazati jaranu iz brisela kako i mi imamo velike zgrade. Jednom kada zgrada bude gotova, to je to. Bilo bi daleko bolje po nasu zemlju da je investirano u proizvodnju ili u infrastrukturu.
mrak
 
Postovi: 376
Pridružen/a: 25/06/2002 00:00
Lokacija: Sarajevo-Vienna

PostPostao/la Anderson dana 12/04/2005 09:38

mrak je napisao/la:Bilo bi divno da se nije napravio avaz biznis (namjerno malim slovima) centar, to je jedno odvratno skorojevicko ruglo.



Pa sta bi ti? Da su ostala ona dva ostatka od Oslobodjenje nebodera? Vjerovatno bi ti to volio?

Niko ne zna biti veci dusman Bosni nego to zna biti Bosanac.

Sto se tice Bosmala slazem se da se je recimo 50 miliona Eura moglo upotrijebiti bolje recimo za razvoj Bjelasnice kao zimskog centra i da bi se na tome zaradilo brze i vise love nego na Bosmalu.
Anderson
 
Postovi: 40
Pridružen/a: 22/03/2005 20:12

PostPostao/la Prenj dana 12/04/2005 10:52

Da. gradnja na sve strane ukrasena brdima smeca.

:( Bosna - jedna od najprljavijih regija Evrope, a Sarajevo jedan od najprljavijih glavnih gradova. :(
Prenj
 
Postovi: 7035
Pridružen/a: 20/07/2004 08:59

PostPostao/la Stari dana 12/04/2005 11:27

Da sam ja neko ...dao bih izgraditi zeljeznicku prugu od Varesa do Banovica....ovaj "projekat" bi napravio cudo....samo nikom (osim imbecilima poput mene) ne pada na pamet. Imal' ko sta protiv?
Stari
 
Postovi: 4493
Pridružen/a: 10/10/2003 00:00

PostPostao/la njuskalo dana 12/04/2005 12:33

Svaka cast Stari!
E fakat niko ne spominje zeljeznice, a one su za bosnu i njenu velicinu idealne definitivno. obzirom da bosna i hercegovina ima struju, tu je i jeftin i nesmetan nacin pokretanja vozova za razliku od uvjek varljive cijene nafte na trzistu. Pa sjetimo se samo kako nam je bilo u ratu bez goriva, dok su vozovi isli tamo gdje se nisu borbe vodile. Da ne spominjem ekoloski aspekt sveka toga, manje zagadjenje, gotovo nikakvo...
Problem je u nasem mentalitetu, posebno sad ovom poslijeratnom, svako hoce da ima auto da dodje pred kafanu. Kola su definitivno postala stvar osobnog identitreta i ako nemas ista niko si i nista.
A kakve smo imali zeljeznice za vrujeme austrougarske - to je posebna prica tada ih je bilo 1700 kilometara a danas samo 1000 km...
a onda se idioti sjetise da ukinu stare "nerentabilne" pruge uskog kolosjeka. To sve da je ostalo do danas bila bi attrakcija prvorazredna - stare lokomotive, arhitektura stanicnih zgrada... al jebiga sad!
njuskalo
 
Postovi: 50
Pridružen/a: 12/12/2003 01:00

PostPostao/la DaysleepeR dana 12/04/2005 15:02

njuskalo je napisao/la:Svaka cast Stari!
E fakat niko ne spominje zeljeznice, a one su za bosnu i njenu velicinu idealne definitivno. obzirom da bosna i hercegovina ima struju, tu je i jeftin i nesmetan nacin pokretanja vozova za razliku od uvjek varljive cijene nafte na trzistu. Pa sjetimo se samo kako nam je bilo u ratu bez goriva, dok su vozovi isli tamo gdje se nisu borbe vodile. Da ne spominjem ekoloski aspekt sveka toga, manje zagadjenje, gotovo nikakvo...
Problem je u nasem mentalitetu, posebno sad ovom poslijeratnom, svako hoce da ima auto da dodje pred kafanu. Kola su definitivno postala stvar osobnog identitreta i ako nemas ista niko si i nista.
A kakve smo imali zeljeznice za vrujeme austrougarske - to je posebna prica tada ih je bilo 1700 kilometara a danas samo 1000 km...
a onda se idioti sjetise da ukinu stare "nerentabilne" pruge uskog kolosjeka. To sve da je ostalo do danas bila bi attrakcija prvorazredna - stare lokomotive, arhitektura stanicnih zgrada... al jebiga sad!


Ne kontas se bas u problematiku zeljeznica.

Bosna ima sasvim dobre pruge, kolosjeke, terminale, i sve.
Nije uopste problem u tome, naime kad zelis prikljucenje u evropsku mrezu zeljeznica glavni uslov koji ti postave je broj vagona kojima raspolazes, jer svaka lokomotiva bilo da vozi teret ili putnike, kada dodje na destinaciju, otkaci kompoziciju s kojom je dosla, a zakaci drugu sa kojom se vraca.

Da bi ti bilo ko dao vagone da ih kacis u vuces u Bosnu, dakle da ih zaduzis, moras nekakve ostaviti, a poznato je da je kod nas unisteno jako mnogo vagona, ili su potpuno zastarjeli ili neispravni.

Problem je u tome sto vagona uopste nema za kupiti na trzistu, nego moras naruciti nove, a tu odmah dolazimo do problema sredstava, jer cini mi se da nemamo domacu proizvodnju istih.

Naravno zeljeznica spada u jeftine vidove transporta, tako da je tu odmah problem isplativosti.

Bojim se da ce zeljeznica imati krajnji domet u liniji Sarajevo - Ploce - Sarajevo, kao i u teretnim linijama, koje su opet problem, jer nemozes naprimjer napraviti konekciju Luka Rijeka - Sarajevo jer je preskupo, zato sto i Zeljeznice RS i Zeljeznice HB hoce da zarade na kompoziciji koju organizuju Zeljeznice BiH!

Apsurd zar ne ?
Avatar
DaysleepeR
 
Postovi: 6875
Pridružen/a: 29/05/2003 00:00
Lokacija: Rajvosa

PostPostao/la mrak dana 13/04/2005 01:12

Zeljeznice su idealno prevozno sredstvo za malu zemlju kao sto je nasa. Zamislite da imamo nesto kao ICE, za sat vremena si na moru, za 10 minuta iz sarajeva u zenici...

Daysleeper, to sa vagonima ne bi smio biti razlog zasto su zeljeznice tu gdje jesu. Ja mislim da je u pitanju neka politika (npr. sleperski lobi). Na kraju krajeva, postoji drzava koja bi trebala da pogura te iste zeljeznice.

U zapadnoj evropi je autobus kao sredstvo putovanja u upotrebi u lokalnom ali jako rijetko u regionalnom saobracaju, svi putuju vozovima ili lete avionima.
mrak
 
Postovi: 376
Pridružen/a: 25/06/2002 00:00
Lokacija: Sarajevo-Vienna

PostPostao/la Šandor dana 15/04/2005 03:29

Svasta vi ovdje nabacaste. :D

Uglavnom, slazem se sa Mravojedom da ona zgrada ruzno izgleda. Ali mislim da je Andja ta koja najcesce na jedan vrlo perfidan nacin posmatra stvari sa etno-religijskog aspekta.

Sto se tice Sarajeva mislim da je sansa da taj grad postane svjetska metropola propustena jos prije 50-tak godina kada se dopustila izgradnja divljih naselja i par decenija poslije, 70-tih i 80-tih ta gradnja je bila u velikom usponu. Da bi kulminirala nakon rata.
Isti je slucaj sa glavnim ulicama u Sarajevu. Umjesto da su se izgradile ulice sa 6-7 traka u oba pravca gradili su uske ulice. Tako se ne gradi metropola. Sa tako uskim ulicama....tako malo zelenih povrsina.....ocajnim stilom gradnje.....plus divlja naselja kojih ima jako mnogo. Sansa da Sarajevo postane metropola propustena je jos prije rata. Nakon rata samo je nastavljena ista politika.
Govoriti o nekim podzemnim cestama je apsurdno.

A mislim da je Daysleeper u pravu kada pominje zeljeznice. Zeljeznice ne mogu funkcionisati upravo zato jer Zeljeznice Herceg-Bosne i Zeljeznice Republike Srpske koce njen razvoj. Ko je god putovao vozm zna da ga od Mostara vozi Hrvatska lokomotiva :-D a od Doboja Srpska. :-D

Mislim da skoro niko od vas ne shvata pravi razlog stagnacije u razvoju BiH. Ne shvatate da su i prije rata nase ceste bile u ocajnom stanju. Nase zeljeznice su bile jako lose. Na dobrom dijelu s uopste nisu mogla mimoici dva voza. Jednom prugom islo se u oba smjera. :-D Nasa ekonomija i prije rata bila je jad i cemer. Sad je samo jos veci jad i cemer.
Dijelom zato sto je opasno ulagati ovdje jer je ovo nestabilno i nesigurno podrucje. Radije ce uloziti u Crnu Goru, Albaniju, Bugarsku. I ja bih tako. A dijelom jer su nasi ljudi nesposobni privuci strane investicije. Ili ako jedni privuku ovi drugi gledaju da mu se poseru u posao. Tako je bilo i oko izgradnje BBI centra. U kantonu su sredili papire da se gradi centar a u opstini su blokiralki izdavanje dozvole. 8)
Eto zato mi nemamo napretka.
Šandor
 
Postovi: 2390
Pridružen/a: 13/04/2005 20:26
Lokacija: Negdje izmedju

PostPostao/la bosniaque dana 15/04/2005 08:19

Jeff je napisao/la:Evo vam decki materijala koliko hocete. Meni se neda prevoditi.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=78118



thx, ima jako lijepih slika!
bosniaque
 
Postovi: 1011
Pridružen/a: 16/04/2004 01:04
Lokacija: CH

PostPostao/la Prenj dana 15/04/2005 09:08

Znam samo jedno, a to je da grad izgleda prljavije nego 1996.
Par napucanih zgrada ne moze izmijeniti tuznu stvarnost, a to je smece na svakom koraku :(
Prenj
 
Postovi: 7035
Pridružen/a: 20/07/2004 08:59

Unioninvest Ski Apartmani - Bjelasnica I

PostPostao/la Mirzah dana 15/04/2005 10:40

Unioninvest Ski Apartmani - Bjelasnica I

http://bjelasnica.unioninvest.net

slika

slika slika slika slika
Mirzah
 
Postovi: 4
Pridružen/a: 18/05/2002 00:00

PostPostao/la Prenj dana 15/04/2005 11:40

A je napisao/la:
Da smo slusali tebe nikad se ne bi ni napravio Avazbiznes centar, ne bi obnovili Unisove nebodere, ne bi izgradili Bosmal, ne bi ni planirali o gradnji autoputa "jer se nema para" itd... Besmisleno.


Ko to "mi"?
Ova recenica dosta dobro oslikava nepoznavanje pojma "investicija". Cesti su komentari i od strane drugih ucesnika "zasto su pravili Bosmal, kad je vaznije popraviti bolnicu / razviti turizam, etc". Unisovi neboderi su obnovljeni jer njihov vlasnik ima pare i ocekuje da mu se te pare vrate kroz iznajmljivanje i eksploataciju objekta. Bosmal isto - nisu to neke "pare namjenjene Sarajevu", nego investicija. Da nije stavio pare u Bosmal, stavio bi u neki drugi unosan projekat, a ne bi dao gradu za njegove potrebe. To su jednostavno dva razlicita dzepa. Prema tome, skepticizam jednih nece obustaviti projekat u toku (sta ce nam jos jedan hotel? sta ce nam Bosmal?) niti ce neciji entuzijazam pokrenuti novi (sto bi bilo dobro napraviti trg u centru). Kapital, dobar projekat - prvo finansijski, onda gradjevinski, studija izvodivosti, rentabilnosti - to su pojmovi kojima se barata kad se govori o velikim projektima.

Mrak - zna se odlicno kakav je teren u centru grada - nestabilan, sa redovnim penjanjem nivoa podzemne vode, U tim uslovima se moze graditi, mogu i tuneli, ali to strasno povecava troskove gradnje i eksploatacije.

Uske ulice grada - bojim se da su jednom za uvijek onakve kakve su, ako se dio saobracaja ne spusti u suteren takve ce i ostati. Prosirivanje saobracajnica u centru Sarajeva je moguce jedino uz rusenje blokova zgrada, sto bi bilo ravno kriminalu. Osim sto su "dusa grada", uz to su i neko privatno vlasnistvo, stambene i poslovne povrsine koje se ne mogu nadoknaditi gradnjom drugdje u centru, jer povrsine - nema. Drugo rjesenje je izvodjenje svog saobracaja iz centra grada, sto je nova tendencija u velikim gradovima. Ostavi se jedna jedina traka, za minimalni protok, i da se dobra zaobilaznica. U centru se stavi ogranicenje 30 km/h, gomila prepreka, istu traku dijele tramvaji i auti. Gradjani se bune jedno pola godine, onda se naviknu i grad se postepeno rastereti od saobracaja. Vidjeno i dokazano u mnogo evropskih gradova.

(Toliko, s mog etno-religijskog aspekta 8-) )


Kad bi svi ovako temeljito argumentirali svoje stavove.
Svaka cast :)
Prenj
 
Postovi: 7035
Pridružen/a: 20/07/2004 08:59

PostPostao/la savjest dana 30/04/2005 13:50

lijedi uređenje unutrašnjosti zgrade

Završetak prve faze rekonstrukcije porodilišta Zehra Muidović za potrebe smještaja Ginekološko-akušerske i Pedijatrijske klinike svečano je obilježeno u utorak, uz prisustvo predstavnika Vlade KS, grada Sarajeva i ambasadorice Turske u BiH Melek Sine Baydur.

“Za prvu fazu radova, koja je podrazumijevala zatvaranje objekta kako bi on bio zaštićen od daljeg propadanja Vlada je izdvojila oko četiri miliona KM. Završetak prve faze bio je preduvjet da se može početi sa unutrašnjim završno-zanatskim radovima koji će biti finansirani iz granta Vlade Turske”, kazao je premijer KS Denis Zvizdić.

Kako nam je kazao Besim Mehmedić, direktor Zavoda za izgradnju KS, radnici Unigradnje su u prvoj fazi uradili 8.000 kvadrata fasade, te u potpunosti zamijenili 4.000 kvadrata krovne izolacije. Urađeno je i oko 2.500 kvadrata novih pregradnih zidova, kompletna stolarija, kao i pasarela koja povezuje pedijatriju i ginekologiju.

Svečanom završetku prve faze radova prisustvovala je i ambasadorica Turske koja je ovom prilikom kazala:

“Turska podrška ovom projektu odnosi se na drugu fazu radova, koju će finansirati sa četiri miliona američkih dolara. Trenutno se radi na odabiru izvođača radova. Očekujemo da bi radovi mogli početi početkom juna, a i završiti za osam mjeseci”.

Ministrica zdravstva KS Zehra Dizdarević naglasila je da je Vlada KS za treću etapu već obezbijedila 1.900.000 KM.

U trećoj fazi će se kako je pojasnio premijer Zvizdić raditi na infrastrukturi, mašinskim instalacijama, izgradnji kotlovnice, nakon čega slijedi opremanje objekta.

“Jedan dio opreme već postoji, drugi će biti nabavljen, te se nadamo da bi krajem 2006. i početkom 2007. godine ovaj objekat mogao većim dijelom biti u funkciji, na usluzi građanima KS i BiH, te stavljen u jedan sistem zdravstva koji znači povećanje nivoa zdravstvene zaštite u Kantonu”, naglasio je Zvizdić.
savjest
 
Postovi: 752
Pridružen/a: 19/03/2005 02:26

PostPostao/la ovejaraS dana 02/05/2005 15:40

Kliknite na ovu temu:

http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtopic.php?t=13979

i sve ce vam se samo kazati :oops:
ovejaraS
 
Postovi: 406
Pridružen/a: 09/03/2005 05:55
Lokacija: Dobro po naredbi - nije dobro.

PostPostao/la savjest dana 06/05/2005 18:05

Počela izgradnja tri nova poslovna objekta

Polaganjem kamena temeljca obilježen je početak gradnje poslovnih objekata firmi Drvopromet i Kaktus u Vogošći.

Tom prilikom Jakup Mešević, vlasnik Drvoprometa, rekao je da će pored postojećeg Drvoprometovog objekta u Vogošći biti izgrađena još dva, i to moderan poslovni centar i mini robna kuća.

“Firma Drvopromet se bavi maloprodajom i veleprodajom robe široke potrošnje, a u 15 poslovnih objekata zapošljava 205 radnika. U novim objektima u Vogošći planiramo zaposliti još 50 radnika isključivo iz ove općine”, kazao je Mešević.

Sead Turnadžić, vlasnik Kaktusa, kazao je da će izgradnjom novog poslovnog objekta povećati obim poslovanja u oblasti cvjećarstva. Kako je istakao, firma Kaktus je najveći uvoznik i distributer cvijeća, cvjećarske opreme, repromaterijala, keramike i staklene galanterije u BiH. On je dodao da će u novom objektu biti zaposleno 15 novih radnika.

Asim Sarajlić, načelnik Općine Vogošće, rekao je da će izgradnjom ovih poslovnih objekata građani Vogošće dobiti priliku za zapošljavanje, a posao za 65 ljudi od velikog je značaja, imajući u vidu činjenicu da su na području Vogošće registrovane 563 nezaposlene osobe.

Za izgradnju dva objekta Drvopromet će izdvojiti milion i 200 hiljada KM, dok je za poslovnu zgradu Kaktus planirao izdvojiti sredstva u iznosu od 600.000 KM. Otvorenje objekata je planirano krajem oktobra ove godine.


http://www.oslobodjenje.ba/index.php?op ... &Itemid=48
savjest
 
Postovi: 752
Pridružen/a: 19/03/2005 02:26

PostPostao/la savjest dana 14/05/2005 10:47

Gradnja podzemne garaže počinje u julu

Izgradnja podzemne garaže kod Narodnog pozorišta, ispod Pozorišnog trga i ispred poslovnog objekta Upi banke, trebala bi početi polovinom jula, doznajemo od Ljiljane Sakić, ministrice prometa i komunikacija Kantona Sarajevo.

Izrada projektne dokumentacije privodi se kraju, a trenutno je u postupku raspisivanje tendera za izbor koncesionara.

“Upravni spor koji je vođen između Općine Centar i osam privrednih subjekata koji su bili nezadovoljni odlukom Vlade KS o dodjeli kocesije za korištenje zemljišta Općini Centar pozitivno je riješen, tako da će raspisivanje tendera uslijediti za petnaestak dana”, pojasnila je ministrica Sakić.

Damir Konjičanin, pomoćnik općinskog načelnika za imovinsko-pravne odnose, kaže da pravni subjekti imaju pravo na naknadu, koja im je i ponuđena, ali ne i na garažna mjesta, kako su zahtijevali.

“Inicijativa za gradnju podzemnih garaža kod Narodnog pozorišta, pijace Sirano i Doma mladih pokrenuta je još 1997-98. godine, ali se od toga odustalo zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa. Kako su ti problemi riješeni, sa izgradnjom garaža trebalo bi se početi polovinom jula”, ističe Sakić, dodajući da će realizacijom ovog projekta prvenstveno biti riješeni problemi saobraćaja u mirovanju u užem centru Sarajeva.

Urbanističkim projektom je planirana izgradnja tri podzemne etaže kapaciteta 447 parking-mjesta, a na svakoj od etaža predviđeno je minimalno po šest parking-mjesta namijenjenih invalidnim osobama.

Kako je objasnila Jasminka Suša, pravnik u Ministarstvu prometa i komunikacija KS, koncesija po odluci Skupštine će biti dodijeljena na period od 25 godina, nakon čega će prostor biti vraćen Kantonu.


http://www.oslobodjenje.ba/index.php?op ... &Itemid=53
savjest
 
Postovi: 752
Pridružen/a: 19/03/2005 02:26

PostPostao/la hilomiki dana 14/05/2005 10:59

MRAVOJED je napisao/la:pozdravljam inicijativu ali



slika



:shock:



ovom arhitektu treba presudit


ne razumijem zasto? zar ne izgleda mastovito? 8-)

Trebat ce nam mnogo maste da se svi ovi projekti zaista realizuju. Izmastat ce se.
Znam samo da se o bosmalu pricalo i pricalo...a gradnja otisla unedogled. Je li takva bucnost i ovih projekata?
Izgleda nemamo mnogo srece. No hard feelings.
hilomiki
 
Postovi: 7
Pridružen/a: 25/04/2005 10:46

PostPostao/la Prenj dana 14/05/2005 11:11

hilomiki je napisao/la:
MRAVOJED je napisao/la:pozdravljam inicijativu ali



slika



:shock:



ovom arhitektu treba presudit


ne razumijem zasto? zar ne izgleda mastovito? 8-)

Trebat ce nam mnogo maste da se svi ovi projekti zaista realizuju. Izmastat ce se.
Znam samo da se o bosmalu pricalo i pricalo...a gradnja otisla unedogled. Je li takva bucnost i ovih projekata?
Izgleda nemamo mnogo srece. No hard feelings.


:? Tebi OVO lijepo :?
Prenj
 
Postovi: 7035
Pridružen/a: 20/07/2004 08:59

PostPostao/la El-bosniaco dana 14/05/2005 12:52

bas fina , nije losha nimalo
El-bosniaco
 
Postovi: 580
Pridružen/a: 11/05/2005 12:30

PostPostao/la dinash dana 14/05/2005 14:20

uh majko ... :-) :shock:
dinash
 
Postovi: 2021
Pridružen/a: 03/10/2002 00:00
Lokacija: ljubljana

PostPostao/la savjest dana 21/05/2005 11:26

najvazniji projekat


U sarajevskom naselju Dobrinja juče su uručeni ključevi dvadeset novih stanova ratnim vojnim invalidima.

Stanove je dobilo 17 paraplegičara i tri ratna vojna invalida druge kategorije - radno nesposobni.

Stan je dobio i Ismet Begić, paraplegičar koji je živio u neuslovnom stanu na 12. spratu nebodera.

"Do sada sam sa ženom i dva sina živio u naselju Alipašino polje u jednosobnom stanu na 12 spratu. Sad sam nakon godina čekanja dobio stan od 65 kvadrata u prizemlju i stvarno sam sretan i zadovoljan", kazao je Begić.

Šefkija Aganović dobio je stan nakon četiri deložacije.

"Živio sam u vojnim stanovima. Morao sam ih sve napustiti i ovaj stan dobijam nakon četvrte deložacije. Presretan sam što sam dobio stan i zahvalan sam svim koji su pomogli da dobijemo ove stanove", rekao je Aganović.

U lamelama na Dobrinji ostalo je još 48 stanova koje će dobiti pripadnici boračkih populacija. Prema riječima Hajriza Bećirovića, ministra za boračka pitanja Kantona Sarajevo, u narednom periodu ove stanove će dobiti 17 djece šehida, 29 demobilisanih boraca i jedan stan će dobiti civilna žrtva rata.

Najavio je i početak izgradnje nove zgrade u Buća potoku za boračku populaciju.

"Ovih dana dobili smo urbanističku saglasnost iz opštine Novi grad za izgradnju novih lamela u Buća potoku. Sredstva su obezbijeđena i uskoro ćemo početi sa izgradnjom šest lamela sa 92 stana", kazao je Bećirović.


http://www.nezavisne.com/dnevne/sarajev ... 005-02.php
savjest
 
Postovi: 752
Pridružen/a: 19/03/2005 02:26

PostPostao/la savjest dana 02/07/2005 14:07

OTVORENA TERMALNA RIVIJERA ILIDŽA
Otvaranjem Termalne rivijere Ilidža završena je prva faza investicijskih ulaganja u okviru projekta Terme Ilidža d.o.o. i otvorena vrata najveće turističke investicije u BiH u ovoj godini, istakao je danas direktor Termi Ilidža Zvonko Krulc prilikom svečanog otvaranja ovog kompleksa. Zajednički projekt u kojem su učestvovali Kanton Sarajevo s 10 posto i slovenske Terme Četež d.d. s 90 posto, kako je dodao Krulc, predstavlja početak turističkog oživljavanja Ilidže s namjerom da postane atraktivna turistička destinacija kao što je bila i ranije. Termalna rivijera Ilidža na površini nešto manjoj od 15 hektara nudi 5.631 kvadratni metar termalnih vodenih površina. Tu su jedan zatvoreni i dva vanjska bazena s više vodenih efekata, tobogana i dr. U Termalnoj rivijeri Ilidža kažu da očekuju više od 500.000 posjetilaca godišnje, da su mogućnosti razvoja turizma u ovim krajevima neograničene i da postoji veliki interes stranih investitora za zajednička ulaganja.


http://www.fena.ba/foto.html
savjest
 
Postovi: 752
Pridružen/a: 19/03/2005 02:26

PostPostao/la savjest dana 02/07/2005 14:08

POČELO UREĐIVANJE PARKA ''JEZERO''
Nakon što je u Općini Centar potpisan protokol o realiziranju granta KJKP 'Park', kojim je 200.000 KM iz općinskog budžeta namijenjeno projektu uređenja parka ''Jezero'', radovi su zvanično započeti danas.
savjest
 
Postovi: 752
Pridružen/a: 19/03/2005 02:26

Prethodna

Natrag na Sarajevo

Online

Trenutno korisnika/ca: / i 7 gostiju.