Dzennet/Raj opis, dali vjerujete da postoji?

Rasprave o vjerskim temama.

Moderatori/ce: nasa, NIN

Re: Dzennet/Raj opis, dali vjerujete da postoji?

PostPostao/la statix dana 03/11/2010 11:10

Kotromanichu, jesi osjetio zemljotres sinoc?
statix

PostPostao/la KotromanichII dana 03/11/2010 11:23

nisam
KotromanichII

PostPostao/la Zlata M. dana 03/11/2010 11:29

KotromanichII je napisao/la:

nisam

... evo ja ti vjerujem da nisi. :)
I uopste, moze li se osjetiti zivot, pored toliko razmisljanja o smrti ? :roll:

Sto rece onaj shecerko de Mello ... nesto kao " sta se stalno mucite o pitanjima ima li zivota poslije smrti ? ... koliko je zivota prije smrti ?! " :)
Zlata M.

PostPostao/la KotromanichII dana 03/11/2010 11:40

Evo sta kaze moderna nauka u zadnje vrijeme, vise nije Univerzum nego Multiverzum, gdje ima vise univerzuma, vise dimenzija, upravo ono o cemu Kuran govori

Sa ovim sto naucnici govore danas to je dokaz i sa naucne strane postojanje Dzenneta i Dzehennema, svijet dzinna koji zive parallelni sa nasim svijetom, oni nas vide mi njih nevidimo

Seven Heavens

Scientists have just confirmed the existence of Dark Matter. This mysterious Dark Matter is invisible however it provides the bulk of gravity that holds galaxies (not the regular matter that forms stars and planets). This invisible Dark Matter has weird collision properties (collisionless). Simply put: we cannot see Dark Matter nor collide with it but we can detect its gravity.

In this image, two huge clusters of invisible Dark Matter (in blue) clashed with each other

slika

With each cluster having a mass of 10,000 galaxies (each cluster a quadrillion times the mass of the Sun, 1015!!!) (See: Universe Today). However upon impact, instead of disintegrating into smaller pieces, they passed through each other unscathed! This means that they did not collide with each other either! They simply passed through each other!!!

In order to explain why this invisible Dark Matter neither collided with each other, nor did it collide with us but still we detected its gravity, physicists and cosmologists are working on theories with extra dimensions:

"This means that the world at very small scales is not made up of particles living in three spacial dimensions, but perhaps strings and branes living in nine dimensions. String theories are the most active area of research in physics today..."

"Gravity, Black Holes, and the Very Early Universe"; T.Chow, Springer 2008 (p. 108)

Traditionally scientists thought that we live in a four dimensional universe: Time and the usual three spatial dimensions of length, width and height (x,y,z). However today there is evidence for six extra spatial dimensions. So we cannot see nor collide with this Dark Matter because it is mass in the remaining six extra dimensions.

Video
http://www.youtube.com/watch?v=gCgTJ6ID ... r_embedded
According to the Quran, we cannot see nor collide with Jinn but they have weight:

[Quran 55.31] We [Allah] will settle your affair, both you of weight (man and jinn)
The Jinn have weight means that we can detect their gravity and they can detect our gravity. So according to the Quran we cannot see the Jinn nor collide with them but we can detect their gravity.

Just as the Jinn is of different type that we cannot see nor collide with but we can detect their gravity, there are six other Heavens that we cannot see nor collide with either but we can detect their gravity, superimposed above the visible one:

[Quran 41.12] So [Allah] decreed them as seven heavens (one above the other) in two days and revealed to each heaven its orders. And We [Allah] adorned the lowest heaven with lights, and protection. Such is the decree of the Exalted; the Knowledgeable.

According to the Quran, only the lowest heaven has visible light. This means that this Dark Matter exists in the six Heavens superimposed above the lowest one. Also according to the Quran, each of these remaining six Heavens is of a different type and each has its own planets like Earth:

[Quran 65.12] Allah is the one who created seven Heavens and from Earth like them (of corresponding type); [Allah’s] command descends among them so that you may know that Allah is capable of anything and that Allah knows everything.
Earth is not a unique planet in Islam. Other planets like Earth do exist throughout the other six Heavens. It is just that we cannot see them nor collide with them but we can detect their gravity.

General relativity predicted gravitational lensing, that is, the gravitational field generated by a galaxy causes the light passing through it to bend (change direction). Dark Matter does not emit any light but scientists can still map its location by using gravitational lensing, that is, by detecting where light is bending in places where it shouldn't. In the above image and video light gets bent by invisible Dark Matter in places where it shouldn't: Moslems say that this is how God challenges nonbelievers to detect the remaining six superimposed Heavens:

[Quran 67.3-4] [Allah] is the one who created seven superimposed Heavens "سبع سموات طباق". You do not see variations in the formations of the Compassionate, so redirect your sight, do you see any creation (Futtur in Arabic فطور)? Then redirect your sight again, your vision returns to you in defeat and regret.

Futtur in Arabic فطور means creation out of nothing (it does not mean "rip"). "redirect your sight" this is light changing direction!!! How could an illiterate man who lived 1400 years have known that light could change direction? How could he have known about Dark Matter and Gravitational Lensing?

From a physics point of view, we are not living in a "Universe" but rather in a "Multiverse"; several universes superimposed above each other. Gravity is the only thing shared between these parallel universes:

Video Michio Kaku objasnjava
http://www.youtube.com/watch?v=39qmbl7m ... r_embedded

The invisible Dark Matter is simply mass in other dimensions.

You might ask how does those six extra spatial dimensions look like:

Kako izgleda druga dimenzija
http://www.youtube.com/watch?v=lWGb-pIA ... r_embedded

Extra dimensions are tiny and curled up at each point in space. To envision a single extra dimension imagine the ant in the above video shrinking billions of times. Then this ant becomes small enough for transition to the extra circular dimension (like a roller coaster):

slika

However instead of one extra circular dimension there are six dimensions and not necessarily circular; but they are all curled up at each point in space. The ant would encounter multiple routes like this:

slika

As long as the ant remains in any of those extra dimensions we would not be able to see the ant nor collide with it but we would still detect its gravity. In M-Theory the Dark Mater is not only mass in other dimensions but they are in parallel universes (where the laws of physics might not be the same as ours). The only thing shared among those superimposed parallel universes is gravity. Add our universe to those parallel universes you get the Multiverse

On the other hand God swears by the heaven that has weaves:

[Quran 51.7] And the heaven that has weaves (Hubuk in Arabic).

slika

Hubuk is plural of Habka which means a weave. Doesn't the route that this ant need to take look like a weave? Of course. Actually those Seven Heavens (Multiverse) are parallel universes woven together (literally).

God also swears that someday we will travel to one of those extra dimensions:

[Quran 84.16-18] I swear by the afterglow of sunset... You will ride one layer from another layer.(لتركبن طبقا عن طبق)

Here "Tabak طبق" is a noun meaning "a layer". The adjective "Tibak طباق" means "superimposed" and is used in describing the seven heavens "سبع سموات طباق". The superimposed heavens in the Quran are the extra spatial dimensions in modern physics. In all 5 versions of String Theory there are 10 dimensions: "Time" plus the usual three spatial dimensions (x,y,z) plus six extra spatial dimensions making a total of ten dimensions (1 time + 9 spatial = 10 dimensions). Other competing theories like M-Theory has one extra spatial dimension (making the total 11 dimensions), however this extra spatial dimension is for the description of strings themselves (whether a string is a one-dimensional object like a thread, or whether a string is a rolled up two-dimensional membrane like a tube). In any case, in all currently competing theories, this Dark Matter is strings vibrating in six extra spatial dimensions.

Today we are sure that we are not living in a "Universe" but rather in a "Multiverse". No physicist today believes that we are living in the three-dimensional universe of the Christian Bible (where not even time is a dimension!). Moslems ask how could an illiterate man who lived 1400 years have known that we are living in a Multiverse?

kopirano sa
http://www.speed-light.info/miracles_of ... eavens.htm
KotromanichII

PostPostao/la KotromanichII dana 03/11/2010 11:46

... evo ja ti vjerujem da nisi.
I uopste, moze li se osjetiti zivot, pored toliko razmisljanja o smrti ?

mogu itekako, nemogu se pozalit na svoj zivot, zivi se uziva se :wink: , fino mi je elhamudlillah :wink:
KotromanichII

PostPostao/la Zlata M. dana 03/11/2010 12:42

... evo ja ti vjerujem da nisi.
I uopste, moze li se osjetiti zivot, pored toliko razmisljanja o smrti ?

mogu itekako, nemogu se pozalit na svoj zivot, zivi se uziva se :wink: , fino mi je elhamudlillah :wink:

...moras vjezbat', vidjeces da moze :D
Salim se, naravno.
Drago mi je da ti je fino, masAllah.
Zlata M.

PostPostao/la KotromanichII dana 03/11/2010 14:00

...moras vjezbat', vidjeces da moze
Salim se, naravno.
Drago mi je da ti je fino, masAllah

covjek treba znati nacuiti zivjeti, ali upravom i punom smislu uzivati u zivotu. Vi mozda mislite ako ja pisem o smrti i sudnjem danu, i nekim smakovima svjetova da je sve crnilo samo u mom zivotu ;-) nije to tako bas
KotromanichII

PostPostao/la KotromanichII dana 03/11/2010 18:42

jos da dodam nesto vazno na ovu temu o paralelnim univerzumima, i svjetovima. vidimo kako naucnici objasnjavaju da moze da postoji paralelni svijet blizu nas a da ga nevidimo, eh to je upravo ono o cemu se radi sa Dzinnskim svijetom, po kuranu i hadisu oni zive uz nas ovdje ali ih nevidimo dok oni nas vide. Sad se postavlja pitanje kako ih mozemo detektirati.

Slusanjem ucenja rukje iz kurana, tako sto zazmiris, stojis, opustis se i koncetrises na ucenje recimo 20 minuta.
Posto znamo da dzini mogu da udju u ljudsko tijelo, a nevole ucenje kurana, jer ih to przi kad se nalaze u ljudskom tijelu, sto rezultira da dzinni pocnu bjezati po tijelu a to opet rezultira reakcije, kao trzanje dijelova tijela, da kapci tresu, da ruke lebde i pomjeraju se bez naprezanja, da strujanja ispod koze, pritisak u glavi , da te vuce nesto nazad ili naprijed kao magnet itd

ovdje mozete pritisnuti da slusate, i da se uvjerite u to sto pricam, ali pod uslovom da se nalaze dzinni u tijelu slusaoca
http://www.lijecenje-kuranom.com/download/rukja.mp3
KotromanichII

PostPostao/la KotromanichII dana 04/11/2010 09:36

Allahovo ucenje kurana dzenetlijama

Od Ebu-Hurejre da je Alejhisselam rekao: „Džennetlijama će Allahovo, dž.š., učenje Kur'ana izgledati tako kao da ga nikad prije nisu čuli.“ Takođe se navodi da će Allah Uzvišeni učiti svim stanovnicima dženneta suru Er-Rahman kako bi ih na taj način posebno obradovao i iskazao im svoju počast i dobrotu.

Zvuk drveca u dzenetu

Ebu Ne'im navodi predaju od Ebu Hurejre o svojstvima dzenneta: Rekao je Allahov poslanik s.a.v.s: U Dzennetu ima drvo cije je stablo od zlata, a grane od krizolita i bisera, pa kad ih vjetar potakne, one zatrepere. Slusaoci nece cuti prijatni zvuk od toga."

Dzenetska ptica

Navodi Imam Ahmed od Enesa, koji kaže da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao: (322) "Dženetska će ptica biti poput ogromne deve, a uzgajat će se na dženetskom drveću."

Lotosovo drvece bez bodlji u dzennetu

Prenosi Hafiz Ebu-Bekr Ahmed ibn Selman en-Nedždžar od Sulema ibn Amira, koji kaže da su ashabi Allahova Poslanika, s.a.v.s., rekli: (324) "Zaista nas je Allah podučio preko beduina i njihovih zapitkivanja", pa kaže: "Došao je jednog dana beduin, pa reče: 'O Allahov Poslaniče, Allah je spomenuo u Džennetu voćku koja može nauditi njenom vlasniku?' Allahov Poslanik, s.a.v.s., upita: 'A koje je to drvo?' A ovaj odgovori: 'To je lotosovo drvo koje ima bodlje i nezgodno je za ubiranje.' Onda Allahov Poslanik, s.a.v.s., reče: 'A zar Uzvišeni Allah ne kaže:
'Bit će među lotosovim drvećem bez bodlji.' Allah će ukloniti bodlje sa tog drveta, a na mjestu svake bodlje bit će plod. Ti će plodovi iznicati iz tog drveta sa 72 vrste okusa, a ni jedna neće ličiti na drugu
."
KotromanichII

PostPostao/la KotromanichII dana 07/12/2010 11:12

Jako fin opis dzenneta kroz kuran i hadise :thumbup:

Opis Dzenneta, prvi dio

Opis Dzenneta, drugi dio
KotromanichII

PostPostao/la KotromanichII dana 08/12/2010 15:26

Seks u dzennetu

Spominje se da je Poslanik, sallallahu
alejhive sellem, upitan: "Hoce li stanovnici Dzenneta spolno opciti?", pa je rekao: "Da, naizmjenicno sa uzitkom, ali bez sperme." (taberani)

Krilati konji u dzennetu

Upitan je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellern, ima li
u Dzennetu konja. Odgovorio je: "Kad udes u Dzennet, dat ce ti
se vranac od sefira sa dva krila. Jahat ces ga po Dzennetu i ici
gdje ti dusa pozeli".(Tirmizi)

Vjernice koje udju u dzennet bit ce ljepse od Hurija

U Taberanijevom "Mu'dzemu" se spominje da je Ummu
Seleme upitala: "Boziji Poslanice, objasni mi Allahove rijeci:
'krupnookezene'. Rekao joj je: "Hurije, bijeloga tena, krupnih
ociju. Njihova kosa im pristaje uz tijelo kao orlu krila".'

"Rekoh mu (Ummu Seleme): 'Protumaci mi Allahove rijeci:
'Slicne biseru u skoljkama skrivenom' (EI-Vaki'a, 23.), a on
rece: 'Njihova cistoca je poput bisera u skoljkama koje ruke nisu dotakle'".

Zatim ga upita: "Protumaci mi Allahove rijeci: 'U njima ce
biti ljepotica naravi divnih' (Er-Rahman, 70.), a on joj odgovori:
"Divnih naravi i prelijepih lica".

Obavijesti me o rijecima Uzvisenog Allaha: "Kao da su one
jaja pokrivena" (Es-Saffat, 49.), a on joj rece: "Njihova njeznost
je poput njeznosti opne unutar jajeta ispod ljusture".

Obavijesti me o rijjecima Uzvisenog Allaha: "Milim
muzevima njihovim, i godina istih" (El-Vaki'a, 37.), a on
odgovori:"To su one koje su umrle na dunjaluku kao sijede i
slabe starice, a koje Allah prozivjeti i uciniti ih mladim i
nevinim, milim i dragim u istoj dobi".

Onda sam upitala: "Allahov Poslanice, jesu li bolje
dunjalucke zene ili dzenetske hurije?" On odgovori:
"Dunjalucke su zene bolje od hurija onoliko koliko je bolja
vanjska odjeca od unutamje".

Ja sam upitala: "Allahov Poslanice, zbog cega je tako?" On
odgovori: "Zbog njihovoga namaza i posta i drugih ibadeta
Uzvisenom Allahu. Allah ce im podariti svjetlo na licima,
obuci ih u svilu, bit ce svijetlog tena, zelene cdjece, zutog
nakita, biseme mangale, i cesljevi su im zlatni. Reb ce one:
'Mi smo vjecne i nikad necemo umrijeti, bit cemo ugodne i
nikad necerno poruzniti. Mi smo stalno naseljene, nikad
necemo napustiti mjesto boravka. Mi smo zadovoljne i nikad
se necerno naljutiti - blago li onima kojima pripadnemo i blago
onome ko bude nas." (Taberani)

Nema bradonja u Dzennetu :D

Od Mu'aza b. Dzebela, r.a. se prenosi da je Vjerovjesnik, s.a.w.s., rekao: "Stanovnici Dzenneta ce u Dzennetu uci golobradi, bez dlaka po tijelu i sa surmom podvucenim ocima u dobi od trideset i tri godine."

Jacina mirisa raznih pica u Dzennetu

Ebu Derda', r.a., u vezi s rijecima Uzvisenog: čiji će pečat mošus biti je rekao: "To je pice bijelo poput srebra koje ce na kraju piti. Ono je toliko mirisno da, kada bi neko sa ovoga svijeta u njega zamocio ruku pa je poslije izvadio, ne bi na ovom svijetu ostalo zivo bice, a da ne bi taj miris osjetilo."

Krpa sa kojom se brisu ruke u dzennetu vrijednija od naluksuznije odjece na ovom svijetu

U hadisu koji prenosi el-Bera' b. 'Azib stoji: "Allahovu poslaniku, s.a.w.s., jednom prilikom je bila poklonjena svilena haljina, pa su se poceli diviti kako je njezna i mekana, na sto je Allahov poslanik s.a.w.s., rekao: "Divite se ovome? Mehrama sa'd b. Mu'aza u Dzennetu je ljepsa od ovoga." Tj. mahrama kojom ce stanovnici Dzenneta brisati ruke, ljepsa je od najluksuznije odjece koju na ovom svijetu nose vladari.

Odjeca u dzennetu

Ibn Vehb bilježi predaju Ebu Seida el-Hudrije, koji kaže da je jedan čovjekupitao:" 'Allahov Poslaniče, šta je to Tuba?' Poslanik, a.s., reče: 'To je drvo u Džennetu čiji hlad konjanik ne može preći ni za stotinu godina, a iz čaški njegovih cvjetova je dženetska odjeća.'".

Kontrukcija Dzenneta

Ebu - Hurejre, r.a., rekao je:
"Rekli smo: 'O Allahov Poslanice! Pricaj nam nesto o Dzennetu i njegovoj konstrukciji', a on je rekao: 'Njegovi zidovi su od zlata i srebra, a sastav gradje od miska, kamenje je od bisera, dragog kamenja. Zemlja je mirisna. Ko u njega ude osjetit ce svu ljepotu i nece osjecati tugu. Trajno ce zivjeti i nece umirati. Njegova odjeca nece se mijenjati niti ce njegova mladost prolaziti.'" (Prenose ga Ahmed i Tirmizi)

Usame b. Zejd, r.a., kaze daje Poslanik, a.s., rekao:
"Zar da ne pozurimo Dzennetu kojemu nema nista slicno? On je, tako mi Gospodara Ka'be, svjetlost blistava i miris koji ugodno djeluje, dvorac sagradjeni, u njemu su rijeke pruzene, plodovi raznovrsni, cestite i lijepe zene, ukrasi mnogobrojni, mjesta i polozaji trajnog karaktera, kuca mira, voce, povrce, visoki polozaji i brojne ugodnosti visokog ranga. Ashabi su upitali: 'O Allahov Poslanice! Da li smo mi na tom putu?', a on je rekao: 'Ako Bog da', pa su rekli: 'Ako Bog da.'" (Prenose ga Ibn - Madze, Bejheki i Ibn - Hibban u svome Sahihu)

Isusovo objasnjenje ucenicima kad im je predavao o raju "dali ce biti zavisti u raju", isjecak iz barnabinog evandjelja

Reče Bartolomeo: "O gospodaru, hoće li slava raja biti jednaka za svakog čovjeka? Ako bi bila ista, to ne bi bilo pravedno, a ako ne bi bila jednaka, manji bi zavidio većem".
Isus odgovori: "Neće biti jednaka, jer je Bog pravedan: i svako će biti zadovoljan, jer tamo nema zavisti. Reci mi Bartalomeo: postoji gospodar koji ima mnoge sluge i on odjeva sve te svoje sluge u isto platno. Da li onda dječaci, koji su odjeveni u odjeću dječaka, žale što nemaju odjeću odraslih ljudi? Baš suprotno, kad bi stariji željeli da na njih stave svoju veću odjeću, oni bi bili bijesni zbog tog što odjeća nije njihov broj, mislili bi oni da im se ruga.
Pa Bartolomeo, uzdigni svoje srce Bogu u raj, ti ćeš vidjeti da sva slava - mada će je biti više jednom manje drugom, neće proizvesti nikakvu zavist
".

Velicina dzenneta

Ebu - Seid el - Hudri, r.a., kaze da je Poslanik, a.s., rekao: "U Dzennetu ima stotinu predjela (oblasti), kada bi se svi ljudi smjestili u jedan njegov dio ne bi ga popunili." (Prenosi ga Ahmed)

(Staklene zgrade?) Prozirne gradjevine u Dzennetu

A Ebu - Malik el - Es'ari, r.a., kaze daje Poslanik, a.s., rekao:
"U Dzennetu ima odaja koje su prozirne; iz vana vidi se unutrasnjost, a iz unutrasnjosti vidi se spoljasnjost. Allah je ove odaje pripremio za one koji nahrane gladne, redovno poste i klanjaju nocni namaz kada drugi ljudi spavaju." (Prenosi ga Taberani)

Znoj se pretvara u miris, nema bioloskih potreba u Dzennetu

A u Muslimovom Sahihu od Ebu - Hurejrea, r.a., prenosi se daje Poslanik, a.s., rekao:
"Prva grupa ljudi koja udje u Dzennet blistat ce u sjaju kao sto je mjesec u noci Bedra, zatim oni koji ih budu slijedili bit ce kao blistava zvijezda na nebu. A zatim oni postaju od onih bica koja nece osjecati bioloske potrebe; posudje ce im biti od dragog kamenja, znoj njihov imat ce miris miska. Njihovo ponasanje bit ce svojstveno ponasanju jednog od sinova Ademovih, a bit ce visokog uzrasta."

Kozmetika u takozvani Dzenetskim shopping centrima

Buharijina verzija od Enesa b. Malika biljezi da je Poslanik, a.s., rekao:
"U Dzennetu ce biti carsija na kojoj ce grupe ljudi uzimati mirise, pa ce ih mazati po licu i odjeci, njihova ljepota ce se povecati. Kada se susretnu sa svojim najblizima, oni ce primijetiti: 'Bogami, vi ste nas nadmasili ljepotom i dobrotom.'" (Prenosi ga Muslim)

U dzennetu postoje stvari sto niko nije vidio, nikad uho culo i na pamet ikad ikome padalo

"Allah, dz.s., rekao je: 'Za moje dobre robove pripremio sam nesto sto ljudsko oko nije vidjelo niti uho culo, niti je ljudsko srce pozeljelo, citajte ovo ako zelite: I niko ne zna kakve ih, kao nagrada za ono sto su cinili, skrivene radosti cekaju.'" (Sedzda, 17)

Gledanje u lijepo Allahovo lice

Od Suhejba, r.a., prenosi se daje Poslanik, a.s., rekao:
"Kada stanovnici Dzenneta udju u Dzennet neko ce povikati: 'O stanovnici Dzenneta, vi kod Allaha imate obecanje koje vam On zeli ispuniti', a ovi ce povikati: 'Sta je to? Zar nam nije uvecao nasu vagu dobrim djelima i osvijetlio nasa lica i uveo nas u Dzennet, a spasio nas vatre?' On ce reci: 'Zatim ce se razmaknuti zastor i oni ce vidjeti Allaha, dz.s. Bogami, nista od onoga sto im je dano nece biti njihovim ocima draze i ljepse od gledanja u Allaha, dz.s.'" (Prenosi ga Muslim)
KotromanichII

PostPostao/la just_think dana 08/12/2010 17:00

E ovo je vec preraslo u komediju haha bas sam se ismijao :-D :-D :-D cuj seks haha pa tek bradonje, pica, krilati konji, krpe haha suze na oci :-D :-D :-D jel ovo isjecak iz harry potera ili... hahah
just_think

PostPostao/la KotromanichII dana 08/12/2010 17:31

E ovo je vec preraslo u komediju haha bas sam se ismijao cuj seks haha pa tek bradonje, pica, krilati konji, krpe haha suze na oci jel ovo isjecak iz harry potera ili... hahah

sa takvim razmisljanje bit ce jos vise suza u grobu kad se vidi sta se propustilo a sta te ceka ako umres u takvom stanju.

evo sad cu ti dati jedan slikovit primjer zasto sam sebe zavaravas

Zamisli nekom pustinjskom covjeku govoris kako ce poslije smrti postojati jedan svijet gdje ce se moci letiti u zeljezu preko oblaka (avion) pricati sa svojom familjom iz tog gvozdja koja je na kraj svijeta u svojoj kuci (telefon) i gledati jedni druge dok pricaju udaljeni hiljade kilometara jedni od drugih, jedni iznad oblaka a drugi zatvoreni u kuci, (kamere , satelitski kamere , mobilne kamere utd). Pa se on budala uhvati smijati glupostima , kako ne vjeruje u bajke i neko letece gvozdje(avione) i ostalo spomenuto gore :-) eh upravo si ti u toj poziciji, potpuno identicna, a da ti se sad pokaze raj i vidis stvari u njemu , bilo bi sigurno "ajooj sta je ovo, zar je ovo moguce" isto kao sto bi se taj pustinjski seljak iz 6 stoljeca hvatao zaglavu kad bi vidio avion ili jos nekih cuda iz ovog naseg vremena :-)

i za kraj nek ti Allah odgovori na to tvoje:

17....On odgovara: "To su izmišljotine naroda drevnih!"

18. Na takvima treba da se ispuni Riječ rečena o narodima: džinnovima i ljudima koji su prije njih bili i nestali, jer, - oni su, zaista, nastradali.

19. Za sve će biti posebni stepeni, prema tome kako su radili; da ih nagradi ili kazni za djela njihova, - nepravda im se neće učiniti.
KotromanichII

PostPostao/la harač dana 08/12/2010 17:39

just_think je napisao/la:E ovo je vec preraslo u komediju haha bas sam se ismijao :-D :-D :-D cuj seks haha pa tek bradonje, pica, krilati konji, krpe haha suze na oci :-D :-D :-D jel ovo isjecak iz harry potera ili... hahah

hahahahaha a ja, pak, ne čuh ništa što nije vezano za pustinjski život bronzanog doba... kakve su telekomunikacije tamo, imal interneta, klime, imal' filmova, imal se još šta vidjet od rijeka i pašnjaka... dobro je što idem u pakao jer bi mi u raju dodijalo za sedmicu dana, a kamoli vječnost :D
harač

PostPostao/la just_think dana 08/12/2010 17:40

E ovo je vec preraslo u komediju haha bas sam se ismijao cuj seks haha pa tek bradonje, pica, krilati konji, krpe haha suze na oci jel ovo isjecak iz harry potera ili... hahah

sa takvim razmisljanje bit ce jos vise suza u grobu kad se vidi sta se propustilo a sta te ceka ako umres u takvom stanju.

evo sad cu ti dati jedan slikovit primjer zasto sam sebe zavaravas

Zamisli nekom pustinjskom covjeku govoris kako ce poslije smrti postojati jedan svijet gdje ce se moci letiti u zeljezu preko oblaka (avion) pricati sa svojom familjom iz tog gvozdja koja je na kraj svijeta u svojoj kuci (telefon) i gledati jedni druge dok pricaju udaljeni hiljade kilometara jedni od drugih, jedni iznad oblaka a drugi zatvoreni u kuci, (kamere , satelitski kamere , mobilne kamere utd). Pa se on budala uhvati smijati glupostima , kako ne vjeruje u bajke i neko letece gvozdje(avione) i ostalo spomenuto gore :-) eh upravo si ti u toj poziciji, potpuno identicna, a da ti se sad pokaze raj i vidis stvari u njemu , bilo bi sigurno "ajooj sta je ovo, zar je ovo moguce" isto kao sto bi se taj pustinjski seljak iz 6 stoljeca hvatao zaglavu kad bi vidio avion ili jos nekih cuda iz ovog naseg vremena :-)

i za kraj nek ti Allah odgovori na to tvoje:

17....On odgovara: "To su izmišljotine naroda drevnih!"

18. Na takvima treba da se ispuni Riječ rečena o narodima: džinnovima i ljudima koji su prije njih bili i nestali, jer, - oni su, zaista, nastradali.

19. Za sve će biti posebni stepeni, prema tome kako su radili; da ih nagradi ili kazni za djela njihova, - nepravda im se neće učiniti.

viewtopic.php?f=6&t=81092&start=100#p4822773

Tu je sve objasnjeno ko je za(b)ludjen, a ko nije. A ono si naveo za seks, krilate konje, krpe i sve ostalo utemeljeno na stvarnom svijetu pronadji u postavljenom objasnjenu. Kralj si, bas sam se ismijao. :-D :-D
just_think

PostPostao/la KotromanichII dana 08/12/2010 18:46

Tu je sve objasnjeno ko je za(b)ludjen, a ko nije. A ono si naveo za seks, krilate konje, krpe i sve ostalo utemeljeno na stvarnom svijetu pronadji u postavljenom objasnjenu. Kralj si, bas sam se ismijao. just_think
´

vidis u koliko si zabludi da si totalno zaboravio da gledas u znakove koje ti se nude na ovom svijetu, ali ne ti nevidis to , sad cu ti objasniti

tebi je smijesno krilati konji, posto oni nepostoje na ovom svijetu, ako recimo jednom ribaru kazes "znas li ti ribaru da postoje krilate ribe, kojelete po zraku" , recimo da je ovo pitanje postavljeno godine 600 poslije isusa, u nekoj drzavi gdje covjek peca samo ribe iz rijeka, cijelog svog zivota i nikad tako nesto nije vidio kao krilatu ribu. i poslije se uhvati smijati, govoreci kakvo su to bajke, samo jadnik sto nezna on se smije drugima a dok na drugom kraju svijeta lete ribe po zraku desetine metara kad iskoce iz vode , bez ikakvih problema

dok se on grohotom smije , ismijavajuci bajke ovoga koji mu govori o krilatim ribama te iste ribe , lete bez brige, u miru neobaziruci se na smijeh budale :wink:
slika

slika

AKo Allah daje krila ribama na ovom svijetu zasto je cudno ako bi dao konjima i drugom stvorenjima na drugom svijetu

slika

i ne samo to nego imaju i krilati ljudi u dzennetu, pa da vidimo sta Muhammed kaze za to

Poslanik je u govoru o jednom mudzahidu kome su odsjecene obje ruke rekao da mu ih je Allah zamijenio s dva krila.

Ako Allah stvara slicne stvari na ovom svijetu zasto je to njemu tesko da stvori na necemu drugom na drugom svijetu.
Tvoja situacija je ista ko onome pustinjskom seljaku iz 6 stoljeca koji se ismijava kad mu spomenes gvozdze koje leti (tj.avion) tako i ti isto nerazumijes stvari u dzennetu isto kao sto ovaj pustinjski seljak nerazumijem da gvozdze moze letiti, iako gledas kako ribe lete ti se ismijavas krilatim konjima na drugom svijetu :-)

dobro je što idem u pakao jer bi mi u raju dodijalo za sedmicu dana, a kamoli vječnost

ovo svi vjernici trebajuda vide kako izgleda kad zabluda okupira insana, zlo postane dobro a dobro postane zlo, razum se pomuti i vidis ih kako lutaju u zabludi, radije ce u vatru skociti nego uzivati u vjecnosti, da me BOg sacuva ovakih insana :-) i ovakve teske zablude

pa Allah kaze:

97. i približi se istinita prijetnja, tada će se pogledi nevjernika ukočiti. "Teško nama, mi smo prema ovome ravnodušni bili; mi smo sami sebi nepravdu učinili!’

36. Onome ko se bude slijepim pravio da ne bi Milostivog veličao, Mi ćemo šejtana natovariti, pa će mu on nerazdvojni drug postati;

37. oni će ih od pravog puta odvraćati, a ljudi će misliti da su na pravom putu.

kad procitamo ove ajete onda nije ni cudo kad neko hoce u vatru prije nego da uziva u vjecnosti.
KotromanichII

PostPostao/la just_think dana 08/12/2010 19:09

slika

Ti ovo ozbiljno? :-D hahahahaha a jao stomak me zaboli od smijeha :-D :-D, lijepo sam objasnio na onom linku i on uporno tvrdi da je zid crn. Ajde necu dalje, javi nam kad sretnes krilatog konja ili leteceg medvjedica :-D :-D haha pozdrav.

Osvjesti se i informisi: viewtopic.php?f=6&t=81092&start=100#p4822773
Zadnja izmjena: just_think; 08/12/2010 19:34; ukupno mijenjano 1 put/a.
just_think

PostPostao/la KotromanichII dana 08/12/2010 19:25

Ti ovo ozbiljno? hahahahaha a jao stomak me zaboli od smijeha , lijepo sam objasnio na onom linku i on uporno tvrdi da je zid crn. Ajde necu dalje, javi nam kad sretnes krilatog konja ili leteceg medvjedica haha pozdrav

ozbiljno da ozbiljnije nemoze biti :thumbup: ti si isti slucaj ko pustinjski seljak iz 6 stljeca koji cuje za gvozdze koje leti, pa se smije i govori

Ti ovo ozbiljno? hahahahaha a jao stomak me zaboli od smijeha potpuno ista situacija ,nikakve razlike, samo sto je razlika u prostoru i vremenu

kao sto Allah kaze,

118. A oni koji ne znaju govore: "Trebalo bi da Allah s nama razgovara ili da nam kakvo čudo dođe!" Tako su, gotovo istim riječima, govorili i oni prije njih, srca su im slična! A Mi dokaze objašnjavamo ljudima koji čvrsto vjeruju.

obrati paznju na ovo

Tako su, gotovo istim riječima,govorili i oni prije njih, srca su im slična! znaci nevjernik uvijek isti , nemijenja se nikad, kakav je bio prije 1400 ili 3000 godina takav je i danas, slicna su im srca.

evo jedno pitanje za tebe, da nikad nisi vidio krilatu ribu i ja ti kazem da postoji krilata riba koja leti po zraku, bili mi se smijao onda :lol: ???????? ja mislim da bi. Meni je logicnije da konji imaju krila nego ribe, jer ribe su u vodi dok konji idu kopnom i uzimaju zrak.

isto kao sto se jedan od teskih muhammedovih neprijatelja sprdaocsa muhammedom kad je ovaj ajet objavljen

53. On je dvije vodene površine jednu pored druge ostavio – jedna je pitka i slatka, druga slana i gorka, a između njih je pregradu i nevidljivu branu postavio.

a ovo je danas naucni potvrdjeno od moderne nauke.

pa je taj jadnik uzeo dvije case i poceo uljevati vodu pred narodom, i govoriti , muhammed govori da se voda nemijesa a vidite ja ih mijesan, dok se smijajo kao sto se ti smijes danas, i taj jadnik je skoncao kako je skoncao i zaglavio u dzehennem upravu zato sto se ismijavo kao sto se ti ismijavas, a bogami izgleda kako si krenuo i ti njegovim stopama ides, a i ti ces skoncati samo Allah zna kako ;-)
KotromanichII

PostPostao/la Desert Wind dana 08/12/2010 19:38

ja cu samo jedno reci i ici cu obrnuto od moranja vjerovanja

jesmo li mi toliko meritorni i pokupili svu pamet svemira da tvrdimo da ne postoji neka druga dimenzija, druga carstva, drugi svjetovi drugaciji od ovog, druge boje i slicno...

samo kad pomislim na ovo znam da jednostavno nemam prava da tvrdim da smo toliko pametni i siloviti da tvrdimo da nema Kreatora i da nema drugacijeg oblika moci i sile... mi nismo jedan obicni zemljotres, vulkansku erupciju i tsunami u stanju predvidjeti ali smo zato kadri napraviti krstareci projektil visoke razorne moci....

dovoljno materijala da se covjek malo zapita a sad da li vjeruje neko ili ne je licna stvar.... ja licno mislim da ovaj nas svijet nije jedini i vjerovatno zivimo nakaradno uzevsi u obzir da kao jedina vrsta masovno ratujemo jedni protiv drugih dok sve ostale vrste medju sobom drze harmoniju i uzimaju onoliko koliko je potrebno za prezivljavanje dok je u nasem slucaju prezivljavanje zamijenilo izivljavanje - nad svime i svacim.... iskreno vjerujem da postoje savrsenije uredjeni svjetovi sa nama nejasnim zakonima fizike, energije i slicno koji su dalje otisli od pohlepe i egoizma....
Desert Wind

PostPostao/la KotromanichII dana 08/12/2010 19:48

Naucnici pricaju o paralelnim svjetovima fakticki pricaju u raju i paklu iako nisu svjesni toga, jer su raj i pakao u nekom od paralelnih svjetova

pogledaj video u uvjeri se pricaju bas ono ocemu nas islam uci

a ako nevjerujes u prozivljenje evo ti dokaz sa naucne strane kako ce prozivljenje biti na sudnjem danu od doktora bioinzinjeringa

prvi dio

drugi dio
http://www.youtube.com/watch?v=TtROWJ9l ... re=related
KotromanichII

PostPostao/la Drvosjeca iz Dejcica dana 08/12/2010 19:51

U naucnim krugovima se vec odavno govori o vise dimenzija, ne samo o prostoru (tri prostorne) i vremenu (jednu vremensku). Neki tvrde da imamo ukupo 11 prostornih dimenzija od kojih samo 3+1 predstavlja nama dostupan svijet, barem za sada i na ovom tehnoloskom razvoju.

To govori nauka, dok religija ima opise prilagođene obicnom covjeku da ih moze razumjeti.
Svi opisi raja koje imamo u Islamu i Krcanstvu su manje-vise slicni, opisuju se lijepi predjeli, lagodan "zivot", izobilje hrane, zena, ovoga, onoga. Ovo je sasvim logicno jer da je neko prije 2000 godina rekao da ce u Cernu za 2000 godina biti izolovana cestica antimaterije mislim da bi mu presudili po kratkom postupku ili bi ostao neshvacen. Dakle pokusajte razmisljati izvan vremena svoje sobe, grada, zajednice i religijske skupine, religija moze samo dati okvir za jednu puno vecu slika svijeta i univerzuma oko nas.
Drvosjeca iz Dejcica

PostPostao/la XXS dana 08/12/2010 20:01

KotromanichII je napisao/la:‘‘U Džennetu ima drvo ispod čije hladovine konjanik putuje stotinu godina, pa učite ako hoćete dio ajeta: U hladovini prostranoj. (El-Vakia, 30).

Koja ce budala jahati konja u Dzennetu?
Ferrarijem kroz hladovinu za dan ipol.
XXS

PostPostao/la Desert Wind dana 08/12/2010 20:20

u redu je nekom objasnjavat blagodati to i ja volim da cujem medjutim forsirano ubjedjivanje bilo koga u bilo sta ne volim ni da cujem ni da osjetim ni da vidim....

tako i misionarstvo prihvatam vise kao pasivni promatrac nego da mi sad dodje bilo ko i posto poto pokusava da me utjera u nesto svoje....

to se ostavlja svakoj osobi ponaosob i njenim kapacitetima da shvate ili ne shvate sta ih ceka ili ne ceka....
Desert Wind

PostPostao/la Desert Wind dana 08/12/2010 20:22

XXS je napisao/la:
KotromanichII je napisao/la:‘‘U Džennetu ima drvo ispod čije hladovine konjanik putuje stotinu godina, pa učite ako hoćete dio ajeta: U hladovini prostranoj. (El-Vakia, 30).

tvoje su zelje ok - i ja sam isti - dao bih sve da se provozam u aston martinu jaruga...
al sta ako postoji neka jos vise kul verzija neke zvjerestine koja te vozi kroz vrijeme dimenzije i svjetove tipa vasionskog broda npr koji ce ici po zapovjedi tvojih misli... kad kaze konjanik to je receno prije 1500 godina jaro - mozda je pilot, mozda kapetan bele ladje koja ide brzinom svjetlosti - nemoj tako uskogrudo shvatat rijeci objavljene i zabiljezene stotinama i hiljadama godina unazad 8-)

na kraju krajeva veliki Ajnstajn je rekao da je masta vaznija od znanja.... a moze se stavit u kontekst svega....

et ja toliko koliko munafik jedan obicni moze da apsolvira i podastre :run: :D
Desert Wind

PostPostao/la lgG dana 08/12/2010 20:27

XXS je napisao/la:

pa to je to
slika
:D
lgG

PrethodnaSljedeća

Natrag na Religija

Trenutno korisnika/ca: sigh i 5 gostiju.