Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la shin dana 26/02/2013 12:20

Džamija na petlji je odraz stanja u našoj državi.
Avatar
shin
 
Postovi: 5993
Pridružen/a: 19/09/2005 10:52

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Damir_5 dana 26/02/2013 12:35

tec je napisao/la:Potpuno se slazem ali problem je da dzamija nije napravljena ilegalno i nece osporiti trasu. Samo sto tu joj nije mjesto.
Veci problem kod stupske petlje da se insistira da raskrsnica sjevernije od dzamije bude regulirana sa semaforom. Koje baca svu beneficiju nove stupske petlje u vodu.

Gledajuci Sarajevo preko Google Eartha, moze se zakljuciti da u Sarajevu ima mjesta za gradnju gdje god se pozeli, vecina jos uvijek nije u opste urbanizirana, pa cak ni Marin Dvor, zasto se bas ta dzamija tu gradila, zasto bas na trasi te petlje, ko je ta osoba koja je dala dozvolu za gradnju dzamije tu, to bi trebalo pitati tuzioce kojima je posao da pronadju ko stoji iza toga i da ga strpaju u zatvor.
Avatar
Damir_5
 
Postovi: 741
Pridružen/a: 25/01/2013 13:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la matematicar_teski dana 26/02/2013 14:00

jedite m+uda svoja,dzamija ce ostati .
matematicar_teski
 
Postovi: 1199
Pridružen/a: 12/03/2012 19:59
Lokacija: Jusuf Nurkic aka Sabonis

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la drugi profil dana 26/02/2013 14:03

matematicar_teski je napisao/la:jedite m+uda svoja,dzamija ce ostati .


A koji li si ti pacijent.
drugi profil
 
Postovi: 5473
Pridružen/a: 16/07/2012 16:00

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la tec dana 26/02/2013 14:26

Damir_5 je napisao/la:
tec je napisao/la:Potpuno se slazem ali problem je da dzamija nije napravljena ilegalno i nece osporiti trasu. Samo sto tu joj nije mjesto.
Veci problem kod stupske petlje da se insistira da raskrsnica sjevernije od dzamije bude regulirana sa semaforom. Koje baca svu beneficiju nove stupske petlje u vodu.

Gledajuci Sarajevo preko Google Eartha, moze se zakljuciti da u Sarajevu ima mjesta za gradnju gdje god se pozeli, vecina jos uvijek nije u opste urbanizirana, pa cak ni Marin Dvor, zasto se bas ta dzamija tu gradila, zasto bas na trasi te petlje, ko je ta osoba koja je dala dozvolu za gradnju dzamije tu, to bi trebalo pitati tuzioce kojima je posao da pronadju ko stoji iza toga i da ga strpaju u zatvor.

Svi mi znamo odgovor na to pitanje. Dovoljno je procitati neke bolesne komentare kada se pokrene pitanje 'ispravno ili ne'. To je nivo koji vlada.
tec
 
Postovi: 309
Pridružen/a: 15/12/2011 16:25

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la neki dana 26/02/2013 14:54

Dzamija nije napravljena ilegalno, predvidjena je na tom mjestu po regulacionom planu usvojenom prije 3 godine, za zivota i vladanja Cenanovica. Tako da su price 'sredila sda pred izbore 2012' ciste budalastine.
Druga je prica kako je dzamija i na koji nacin dosla i u rp jer je i cobanu jasno da joj tu nije mjesto..udaljena je 6m od kolovoza saobracajnice predvidjene za brzi saobracaj i to na vanjskoj krivini
neki
 
Postovi: 3018
Pridružen/a: 17/02/2005 08:57

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la DON_eARL dana 26/02/2013 15:54

Kako sam ja skontao iz viđenog kod petlje, gledajući pravac Zenica - Dobrinja/Lukavica, desna traka sa novim mostom preko Miljacke se uključuje na postojeći nadvožnjak, dok se se novi nadvožnjak pravi na strani gdje je Standard. Da li je dobra ova paint ilustracija?

slika
DON_eARL
 
Postovi: 2197
Pridružen/a: 31/10/2010 23:26

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la udrch dana 26/02/2013 17:20

Damir_5 je napisao/la:
tec je napisao/la:Potpuno se slazem ali problem je da dzamija nije napravljena ilegalno i nece osporiti trasu. Samo sto tu joj nije mjesto.
Veci problem kod stupske petlje da se insistira da raskrsnica sjevernije od dzamije bude regulirana sa semaforom. Koje baca svu beneficiju nove stupske petlje u vodu.

Gledajuci Sarajevo preko Google Eartha, moze se zakljuciti da u Sarajevu ima mjesta za gradnju gdje god se pozeli, vecina jos uvijek nije u opste urbanizirana, pa cak ni Marin Dvor, zasto se bas ta dzamija tu gradila, zasto bas na trasi te petlje, ko je ta osoba koja je dala dozvolu za gradnju dzamije tu, to bi trebalo pitati tuzioce kojima je posao da pronadju ko stoji iza toga i da ga strpaju u zatvor.

de ne hlupaj bezveze..
odavno znam čovjeka koji je projektovao ovu cestu, džamija uopće nije na trasi..to samo tako izgleda kada gledaš postojeću cestu..kada sve bude izgrađeno slika će biti potpuno jasna..
udrch
 
Postovi: 8477
Pridružen/a: 14/10/2008 10:08

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la mikasa dana 26/02/2013 17:51

Damir_5 je napisao/la:.
.
Samo ljudi odgovorni i PLACENI za taj posao u BiH ne valjaju. Ukratko produktivnost im je veoma niska, zato je za njih to nemoguce. Treba mjenjati ljude i dovesti one koji to mogu.
Medjutim kakva je u opste SDP-u strategija gradnje autocesta? Pricaju, skijaju, obilaze kafane na Bjelasnici i nista ne rade. Je li vi hocete graditi ili necete? Ako necete, onda recite,
Naravno, zato i nema tehnickih uslova da se Prenj vec probija, mislim ko bi se sjetio da dvije cijevi tunela Prenj duge ukupno 12 km treba probijati godinama, sto ce onda stopati dionice koje se nasljanjaju na Prenj i blokirati cijeli koridor 5C? Oni iz SDP-a koji su placeni za to, sigurno nece.

Sory, moja greska. Izgleda da sam precijenio tvoj tehnicki intelekt, tako da raspravu o povezanosti autocesta i skijanja, tunelima i SDP-u,... nastavi ali bez mene.
mikasa
 
Postovi: 537
Pridružen/a: 15/12/2008 23:35

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la drugi profil dana 26/02/2013 19:58

@damir
Druze, cijenim te jer cesto imas argumentovane postove, mada se nekad ne slazem sa tobom jer drugcije tumacimo cinjenice.
Medjutim stalno je primjetno da si SDA vojnik i da ti SDP strahovito smeta. Ima ovdje par ljudi koji ne volimo da se politika petlja u posao jer to obicno upropasti dobre ideje. Ovo je jedna od tema koja se tice strogo tehnike i politika je ovdje visak.

Molio bih te da smanjis malo.
drugi profil
 
Postovi: 5473
Pridružen/a: 16/07/2012 16:00

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Damir_5 dana 26/02/2013 22:30

drugi profil je napisao/la:@damir
Druze, cijenim te jer cesto imas argumentovane postove, mada se nekad ne slazem sa tobom jer drugcije tumacimo cinjenice.
Medjutim stalno je primjetno da si SDA vojnik i da ti SDP strahovito smeta. Ima ovdje par ljudi koji ne volimo da se politika petlja u posao jer to obicno upropasti dobre ideje. Ovo je jedna od tema koja se tice strogo tehnike i politika je ovdje visak.

Molio bih te da smanjis malo.

Ako mi nadjes jedan post, samo jedan post gdje ja govorim pozitivno o SDA, na silu cu reci da sam SDA i ako to apsolutno nisam. SDP i SDA se trebaju vec jednom nauciti da postoje osobe kojima se ne svidjaju njihove nazovi politike i koji ne pripadaju suprotnom tabaru (ili SDA ili SDP). Molim da se to unese u zapisnik kako se ne bi zaboravilo sljedeci put.

Iskreno najbolje bi bilo kad bi vi i iz SDP i iz SDA malo sjahali sa bosnjackog covjeka pa otisli par mandata u opoziciju i tamo bili na dugogodisnjim pripremama. Mozda bi tad naucili da se zaista autocesta od 270 kilometara moze zavrsiti za tri godine.

Ono sto su i SDA i SDP dokazali je to da su nesposobni i jedan ne toliko teski infrastrukturni objekt privesti kraju na zadovoljavajuci nacin i u razumno vrijeme. Vas problem nije samo ne znanje i korupcija (SCT itd), nego i niska produktivnost. Shvatam da se mozda ne mogu odmah pronaci sredstva za cjeli koridor 5C, ne shvatam i necu da shvatim da bar nije gotova kompletna dokumentacija za koridor 5C barem od Sarajeva do Mostara. Ovim tempom koji se to k'o fol gradi, maltene se nema nikakvih pozitivnih efekata za BiH ekonomiju, pogotovo kad glavne poslove dobivaju ino firme.

Da ste pametni, cim se probije Vijenac, pripremiti dokumentaciju i te firme koje su probijale Vijenac, na probijanje Prenja i to iz profita BH Telekoma, gdje bi taj tunel nakon izgradnje postao ne vlasnistvo JP FBIH Autoceste Mostar, nego vlasnistvo novoformiranog koncerna BH Telekom Sarajevo.

@mikasa, znam da si ocekivao neki tekst koji bi se mogao lagano diskreditirati i znam da su te corpus delikti slike totalno "razoruzale", ali svejedno, svaki ministar bi podnjeo ostavku nakon toga, ako nista drugo, njegov sef partije bi ga na to prisilio.
Zadnja izmjena: Damir_5; 26/02/2013 22:41; ukupno mijenjano 1 put/a.
Avatar
Damir_5
 
Postovi: 741
Pridružen/a: 25/01/2013 13:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la drugi profil dana 26/02/2013 22:36

Opet ti moram reci da ja nismo MI. Kako se ti ogradjujes od njih jednako i ja. Istovremeno pokusavam biti realan i svjestan stanja u kojem jesmo i na taj nacin razmisljati o svemu. Nema koristi da pljujem po vladi ovoj ili onoj.
Radi se kako se radi, na ovoj temi se uglavnom pokusavamo informisati kako ide i koje dionice se rade, kako to sve izgleda na terenu i sl.
drugi profil
 
Postovi: 5473
Pridružen/a: 16/07/2012 16:00

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Damir_5 dana 26/02/2013 22:49

drugi profil je napisao/la:Opet ti moram reci da ja nismo MI. Kako se ti ogradjujes od njih jednako i ja. Istovremeno pokusavam biti realan i svjestan stanja u kojem jesmo i na taj nacin razmisljati o svemu. Nema koristi da pljujem po vladi ovoj ili onoj.
Radi se kako se radi, na ovoj temi se uglavnom pokusavamo informisati kako ide i koje dionice se rade, kako to sve izgleda na terenu i sl.

Vidis kod mene je suprotno, ja se informiram kroz medije, a ovdje sam iskljucivo da bi stvar pogurao, pokazujuci i dokazujuci da ovo sto rade SDA i SDP sa koridorom 5C je uzasno sporo i lose.

BiH bi trebala godisnje praviti po 100 kilometara autoceste i to lagano, da se ne zuri.
Avatar
Damir_5
 
Postovi: 741
Pridružen/a: 25/01/2013 13:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la drugi profil dana 26/02/2013 22:53

Ne trosim nase medije. Stete psihickom zdravlju. Od njih uglavnom mozes dobiti samo dezinformacije, a dok dodjes do prave informacije treba da sagledas razne novine, dnevnike portale i sta ti ja znam.
Ovdje dobijem sukus brzo ilako iz prve ruke, bez bojenja.
drugi profil
 
Postovi: 5473
Pridružen/a: 16/07/2012 16:00

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Tacticus dana 27/02/2013 00:03

Damir_5 je napisao/la:
drugi profil je napisao/la:Opet ti moram reci da ja nismo MI. Kako se ti ogradjujes od njih jednako i ja. Istovremeno pokusavam biti realan i svjestan stanja u kojem jesmo i na taj nacin razmisljati o svemu. Nema koristi da pljujem po vladi ovoj ili onoj.
Radi se kako se radi, na ovoj temi se uglavnom pokusavamo informisati kako ide i koje dionice se rade, kako to sve izgleda na terenu i sl.

Vidis kod mene je suprotno, ja se informiram kroz medije, a ovdje sam iskljucivo da bi stvar pogurao, pokazujuci i dokazujuci da ovo sto rade SDA i SDP sa koridorom 5C je uzasno sporo i lose.

BiH bi trebala godisnje praviti po 100 kilometara autoceste i to lagano, da se ne zuri.


ovo je uradila hrvatska i dobila ogromne dugove, zatim objasni mi kako je moguce kvalitetno napraviti onolike tunele za 3 godine

bolje je praviti 40-50 km autoputa godisnje i da se barem 30-40% ne finansira iz kredita + kada stavljas dionice u opticaj dobijas da iste mogu vracat dio kredita dok jos traje gradnja

i ne zaboravi da se gradnja autoputa puno koristi za otvaranje radnih mjesta i bilo bi veoma pogresno zaposliti ogroman broj ljudi i zbog cinjenice da domaca industrija nebi mogla proizvoditi one materijale koji se mogu koristiti za izgradnju, pa bi ili morao kupovati sa van zemlje ili naglo prosiriti kapacitet koji bi onda bili vecim djelom nepotrebni po zavrsetku gradnje
cilj je da se gradi 5-8 godina, ali da kostantno imas odredzen broj zaposlenih i da tvornice proizvode potrebne kolicine bez nepotrebnih prosirivanja kapaciteta koji bi onda tesko nalazili kasnije trziste
zbog tako se isto radi na izgradnji novog bloka termoelektrane tuzla
ja ovo smatram pametnije, nego da se zavalimo u veliki kredit za kratkotrajno rjesenje od 3-4 godine
Tacticus
 
Postovi: 481
Pridružen/a: 24/04/2012 21:38

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Damir_5 dana 27/02/2013 00:21

Tacticus je napisao/la:
ovo je uradila hrvatska i dobila ogromne dugove, zatim objasni mi kako je moguce kvalitetno napraviti onolike tunele za 3 godine

bolje je praviti 40-50 km autoputa godisnje i da se barem 30-40% ne finansira iz kredita + kada stavljas dionice u opticaj dobijas da iste mogu vracat dio kredita dok jos traje gradnja

i ne zaboravi da se gradnja autoputa puno koristi za otvaranje radnih mjesta i bilo bi veoma pogresno zaposliti ogroman broj ljudi i zbog cinjenice da domaca industrija nebi mogla proizvoditi one materijale koji se mogu koristiti za izgradnju, pa bi ili morao kupovati sa van zemlje ili naglo prosiriti kapacitet koji bi onda bili vecim djelom nepotrebni po zavrsetku gradnje
cilj je da se gradi 5-8 godina, ali da kostantno imas odredzen broj zaposlenih i da tvornice proizvode potrebne kolicine bez nepotrebnih prosirivanja kapaciteta koji bi onda tesko nalazili kasnije trziste
zbog tako se isto radi na izgradnji novog bloka termoelektrane tuzla
ja ovo smatram pametnije, nego da se zavalimo u veliki kredit za kratkotrajno rjesenje od 3-4 godine

Dalmatina je Hrvatsku kostala za 350 km otprilike oko 3,5 milijarde eura, a Hrvatska duguje cirka 60 milijardi. I budali je jasno da taj dug nije potrosen na autoceste ili da vecim dijelom nije potrosen na autoceste.

Tuneli se prave duze, zato i govorim da se Prenj treba poceti raditi prije samih dionica, da nam se ne dogodi kao sa Vijencem, da nas tunel ne stopa, uglavnom tunel od 6 kilometara koliko ce biti dug Prenj se moze izgraditi za tri godine i prema cijeni iste duzine tunela u Hrvatskoj, kostati ce oko 85 miliona eura.

Ne pravimo mi ni 40 km godisnje, nego nekih par kilometara (koridor 5C) godisnje. Sto se tice prosirenja kapaciteta, ne zaposljavaju se ljudi za stalno, nego na odredjeno vrijeme i s tim se rijesi problem radne snage. Pa sad ako odlucimo to praviti, onda nam se bolje prije zaduziti, nego otezati to na 30 godina, jer sasvim je sigurno da ce sve dionice imati veci saobracaj ako je kompletno zavrsen koridor 5C, nego ako ga ima 40 kilometara, samim tim naplata ce biti bolja. Osim toga, svi krediti te vrste imaju grejs period, brza gradnja i zavrsetak, veci grejs period na kredite, a ne kao kod SA zaobilaznice, prosao grejs period, a ona se i nije pocela graditi.

Pisao sam ranije, mnogi danas zaobilaze BiH iz prostog razloga sto nema autoceste, sto ne bi bio slucaj kad se izgradi 5C, gdje ce se pogotovo ljeti saobracaj enormno povecati nego je to slucaj danas.

Znaci uzimali danas kredit ili sutra, na isto ti dodje ako ga odlucis uzeti, sa jednom bitnom razlikom, kilometar autoceste ce te doci jeftinije ako ga pravis u vecoj duzini, nego iz vise komadica po par kilometara, pa moras za svakih par kilometara raspisivati tendere, uzimati kredite, prebacivati masineriju i gradilsta itd itd. Ako se ovako nastavi, koridor 5C ce puno vise kostati od one predvidjene 3,2 milijarde eura. Jednostavno izgradnja se mora ukrupniti, tacnije dionice se moraju graditi duze po kilometrazi, sto ce pojeftiniti cijenu po kilometru u odnosu na gradnju vise kracih dionica. To su osnove ekonomije i to svako zna.

Niko me ne moze ubijediti da recimo izgradnja dionice od 100 kilometara u komadu nece biti puna jeftinija po kilometru, nego izgradnja 10 dionica po 10 kilometara u razlicitim vremenskim intervalima i od razlicitih izvodjaca.

Znaci u prvoj opciji treba ti jedan tender, u drugoj opciji treba ti 10 tendera. U prvoj opciji jedna firma dovede masineriju i koristi je dok god ne napravi 100 kilometara dionicu, u drugoj opciji jedna firma dovede masineriju, zavrsi 10 kilometara dionicu, pa povuce masineriju i zatvori gradiliste, pa dolazi druga firma i sve ponovo deset puta, a FBIH porezni obveznici placaju, jer izvodjaci sve ukalkulisu u cijenu.
Zadnja izmjena: Damir_5; 27/02/2013 00:27; ukupno mijenjano 1 put/a.
Avatar
Damir_5
 
Postovi: 741
Pridružen/a: 25/01/2013 13:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la drugi profil dana 27/02/2013 00:24

Slazem se, kad vec nismo krenuli na ho ruk odmah, onda je ovo pametnije rjesenje. U prvoj varijanti bi morao mnogo stranih kompanija angazovati, kao i materijala, ovako ces svojim kompanijama stvoriti reference. Kad se zavrsi c5 ima jos pravaca koji bi bili interesantni kao AP u poluprofilu ili brze ceste.
Mislim da bi za zemlju bilo jako jako korisna dijagonala od Bihaca do Gorazda, i dalje prema SRB i CG.
drugi profil
 
Postovi: 5473
Pridružen/a: 16/07/2012 16:00

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Damir_5 dana 27/02/2013 00:32

drugi profil je napisao/la:Slazem se, kad vec nismo krenuli na ho ruk odmah, onda je ovo pametnije rjesenje. U prvoj varijanti bi morao mnogo stranih kompanija angazovati, kao i materijala, ovako ces svojim kompanijama stvoriti reference. Kad se zavrsi c5 ima jos pravaca koji bi bili interesantni kao AP u poluprofilu ili brze ceste.
Mislim da bi za zemlju bilo jako jako korisna dijagonala od Bihaca do Gorazda, i dalje prema SRB i CG.

Znaci "pametnije" je recimo dionicu od 100 kilometara graditi u 10 lotova po 10 kilometara, gdje za svaki lot ti je potreban kompletan posao, od raspisivanja tendera do otvaranja i zatvaranja cijelih gradilista ili u cugu 100 kilometara gdje jedna ili par kompanija dobiju posao da za dvije godine naprave recimo dionicu od 100 kilometara?

Mozda je "pametnije", ali sasvim sigurno nije isplativije i puno je sporije, jer ce kilometar autoceste u prvoj opciji kostati puno vise nego kilometar autoceste u drugoj opciji, sto znaci opciji izgradnje vecih dionica odjednom.

Sistemom izgradnje dugih dionica vremenski gradnja moze trajati tri godine maksimalno sa dugim tunelima, sistemom usitnjenih lotova, gradnja ce trajati decenijama i kilometar autoceste ce doci puno skuplje.

Ne vidim u opste razlog za tako sporu gradnju, placamo po svjetskim cijenama, cak su u grupi najvisih cijena, pogotovo dionica Vlakovo-Lepenica, a s druge strane to se gradi jako sporo. Cak i kad se dobiju pare, gradnja se odvija jako sporo, rokovi za zavrsetak su jako dugi i tu je ukalkulisana slaba produktivnost, za koju ne vidim nikakvog razloga, pogotovo kad se zna po kojim cijenama se sve to placa. Vlakovo-Lepenica ce kostati po kilometru skuplje nego autocesta kroz Alpe. Za te pare po kilometru, ima da bude perfektna i zlatna, da ima najbolje tunele, mostove i nadvoznjake u Europi.
Zadnja izmjena: Damir_5; 27/02/2013 00:39; ukupno mijenjano 1 put/a.
Avatar
Damir_5
 
Postovi: 741
Pridružen/a: 25/01/2013 13:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la drugi profil dana 27/02/2013 00:36

Ako samo za takav nacin ima para, normalno da je pametnije.
drugi profil
 
Postovi: 5473
Pridružen/a: 16/07/2012 16:00

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Damir_5 dana 27/02/2013 00:41

drugi profil je napisao/la:Ako samo za takav nacin ima para, normalno da je pametnije.

Ako mozes zatvoriti financijsku konstrukciju za autocestu od par kilometara kreditom EBRD-a, onda to isto mozes uraditi i sa dionicom od 100 kilometara. Svi kazu da je autocesta isplativa, onda u cemu je problem da se dobije kredit EBRD-a za nju?
Avatar
Damir_5
 
Postovi: 741
Pridružen/a: 25/01/2013 13:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Tacticus dana 27/02/2013 00:49

lotovi od 10-tak kilometara su se pravili do prije 2-3 godine, sada se prave u prosjeku od 20-30 KM na razlicitim pravcima
jeste lakse dobiti bolje cjene na vece lotove, ali ti te ustede pojedu kamate kada koristis velike kredite, a pustas skoro cjeli auto-put odjednom, znaci nema prihoda ranije

a ako zelis graditi masovno odmah, trebaju velike pare, pa nemozes sudjelovati sa valastitim sredstvima i efekt zaposljavanja i angazovanja industrije je daleko kratkotrajniji i donekle je vise stetan nego sto odnosi dobit

a cjena od 3.5 miliardi za dalmatinu je mozda u ulozenom novcu, ali ja sam uzeo kredit od 28 000 i placam 40 000 za deset godina i koliko znam dalmatina je bila samo dio autoceste i tu su cjene eksprprijacije bile najnize (mrtva pustara bez obradivog i gradzevisnkog zemljista)

po meni bolje je graditi ovaj autoput jedno 6-8 godina tako da odrzis zaposlenost i industriju do izlaska iz krize, a taj duzi period ti omogucava djelomicno sufinansiranje kroz akcize i dobiti javnih preduzeca (telekoma i elektroprivrede), a sto je daleko jeftinije od najboljeg kredita
Tacticus
 
Postovi: 481
Pridružen/a: 24/04/2012 21:38

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Tacticus dana 27/02/2013 00:51

Damir_5 je napisao/la:
drugi profil je napisao/la:Ako samo za takav nacin ima para, normalno da je pametnije.

Ako mozes zatvoriti financijsku konstrukciju za autocestu od par kilometara kreditom EBRD-a, onda to isto mozes uraditi i sa dionicom od 100 kilometara. Svi kazu da je autocesta isplativa, onda u cemu je problem da se dobije kredit EBRD-a za nju?

koridor 5 c ce biti isplativ u cjelini jer preko 50% stanovnistva i industrije se nalazi na njegovom potezu, ali neke dionice su veoma isplative (potez doboj-zenica-sarajevo), a neke uopste nisu (ivan)
Tacticus
 
Postovi: 481
Pridružen/a: 24/04/2012 21:38

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la limeni dana 27/02/2013 10:11

prvo bi trebalo povezati sarajevo sa slavonijom, tj evropom...od putarine koja se zaradi finansirati gradnju prema mostaru i moru..
Avatar
limeni
 
Postovi: 1890
Pridružen/a: 30/12/2007 01:39

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la shake69 dana 27/02/2013 12:20

Tacticus je napisao/la:
Damir_5 je napisao/la:
drugi profil je napisao/la:Ako samo za takav nacin ima para, normalno da je pametnije.

Ako mozes zatvoriti financijsku konstrukciju za autocestu od par kilometara kreditom EBRD-a, onda to isto mozes uraditi i sa dionicom od 100 kilometara. Svi kazu da je autocesta isplativa, onda u cemu je problem da se dobije kredit EBRD-a za nju?

koridor 5 c ce biti isplativ u cjelini jer preko 50% stanovnistva i industrije se nalazi na njegovom potezu, ali neke dionice su veoma isplative (potez doboj-zenica-sarajevo), a neke uopste nisu (ivan)

I taj Ivan i jug preko Prenja ce biti isplativiji kad bi trasa Koridora bila gotova u cijelosti pa okrenuli dio turista iz srednej Evrope ka Dubrovniku i srednjoj Dalmaciji preko nas. Od maja do septembra bi to znacajno podiglo promet a to i u ovim strucnim kalkulacijama, bas kao i na forumu mogu biti samo nagadjanja, ali realno bi se tada protok vozila morao znacajno povecati.
Avatar
shake69
 
Postovi: 2918
Pridružen/a: 18/06/2011 01:21
Lokacija: Soukbunar

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la drugi profil dana 27/02/2013 12:33

Da ti kazem jednu cinjenicu:
Ako ja mognem za malo vise od sata otfurati na more, ja cu vjerovatno bar dva-tri puta u toku sezone otici preko dana da skvasim gace, umjesto na Igman ili negdje drugo. I jos ponekad zimi kad nas pritisne snijeg i magla otici malo da procistim pluca. Porasce taj promet upravo zbog tih novih odnosa.
drugi profil
 
Postovi: 5473
Pridružen/a: 16/07/2012 16:00

PrethodnaSljedeća

Natrag na Ekonomija

Online

Trenutno korisnika/ca: / i 5 gostiju.