Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la VjecitiStudent dana 11/02/2013 22:21

drugi profil je napisao/la:E bas bi nam taj cirkus vrijedio, malo ima autoputa, malo nema. Onda ti ni one isplative dionice ne bi bile isplative, a svako malo bi imao katastrofalne udese na potezima gdje AC prelazi u dvosmjerni saobracaj.

Smisao AC je brz transport kroz teritoriju od granice do granice. Pa nek se isplati za 100 godina, isplatice se jednom.
Siguran sam da ni u jednoj zemlji na svijetu cijela duzina AC nije isplativa, ali se radi iz drugih razloga. KAda bude postojala od Save do mora, mozes biti ubjedjen da ce veliki dio transporta koji sada ide drugim cestama, ici tuda. Uostalm to je panevropski koridor i zamisljen je kao najbrzi put od Budimpeste do Jadrana.

Malo ima - malo nema nije koridor, nego cirkus.

A sad i ja bih zamolio da se ova tema sacuva za pregled izgradnje, a ne za pro et contra.


Smisao AC je da poveca protok saobracaja tamo gdje je to potrebno.

Primjera izmjena broja traka na istom pravcu ima, itekako, vec u susjedstvu, neki dijelovi autoputa Zagreb - Macelj su izvedeni sa dvije trake.
Osim toga, ko god se malcice vise vozao autoputevima zna i da su na regularnim autoputevima prelazi na dvije trake cesti - zbog cestih rekonstrukcija, udesa, itd. pa opet drama ili udesa, nema.

Nikakvih "medjunarodnih zahtjeva" ili "standarda" u pogledu kvaliteta "koridora" nema.

Kako god, zakljucak je jasan: Sljedecih 100 godina gradicemo, do grla zaduzeni, koridor Vc, pa kud puklo da puklo.
U medjuvremenu, ni jebenih 40 km puta od Stoca do Neuma necemo biti u stanju da izgradimo, da lici na pristojan put.
Da ne spominjem tek puteve oko Tuzle, gdje je ubjedljivo najgusci saobracaj u BiH.

Ostali, manje vrijedni dijelovi zemlje, poput Bugojna, Bihaca, Travnika, Livna, Tuzle ... nek' se snalaze kako znaju i umiju.
VjecitiStudent
 
Postovi: 11897
Pridružen/a: 14/08/2008 13:42
Lokacija: Životinjska farma

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la drugi profil dana 11/02/2013 22:27

Nista, ja predlazem da se ti iz protesta spalis pred ministarstvom prometa.
drugi profil
 
Postovi: 5321
Pridružen/a: 16/07/2012 16:00

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Canton dana 11/02/2013 22:54

VjecitiStudent je napisao/la:
De citat, materijala valjda ima dovoljno.

Vrijeme povrata investicije:

Dionica koju je definitivno vrijedilo graditi:
Josanica - Drivusa (unutar pravca Sarajevo - Zenica) ce se isplatiti za 17 godina.

Novac bacen:
Vlakovo - Tarcin ce se isplatiti za 128 godina.

Da nastavimo u istom stilu prema Konjicu, Jablanici i Mostaru?


Drži se ti politike i apstraktnih tema. Zaista ti konkretne stvati ne idu od ruke. Pa gdje češ se bolan ovako provalit?
Kojom si matematikom došao do ovakvog zaljučka i na osnovu kojih podataka?
Činjenica jeste da je rok povrata za tu dionocu ogroman, najviše 50 godina(po sadašnjem obimu saobraćaja), al ne možeš to na takav način posmatrat.
Canton
 
Postovi: 2356
Pridružen/a: 27/01/2012 00:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Canton dana 11/02/2013 22:57

VjecitiStudent je napisao/la:
Smisao AC je da poveca protok saobracaja tamo gdje je to potrebno.

Primjera izmjena broja traka na istom pravcu ima, itekako, vec u susjedstvu, neki dijelovi autoputa Zagreb - Macelj su izvedeni sa dvije trake.
Osim toga, ko god se malcice vise vozao autoputevima zna i da su na regularnim autoputevima prelazi na dvije trake cesti - zbog cestih rekonstrukcija, udesa, itd. pa opet drama ili udesa, nema.

Nikakvih "medjunarodnih zahtjeva" ili "standarda" u pogledu kvaliteta "koridora" nema.

Kako god, zakljucak je jasan: Sljedecih 100 godina gradicemo, do grla zaduzeni, koridor Vc, pa kud puklo da puklo.
U medjuvremenu, ni jebenih 40 km puta od Stoca do Neuma necemo biti u stanju da izgradimo, da lici na pristojan put.
Da ne spominjem tek puteve oko Tuzle, gdje je ubjedljivo najgusci saobracaj u BiH.

Ostali, manje vrijedni dijelovi zemlje, poput Bugojna, Bihaca, Travnika, Livna, Tuzle ... nek' se snalaze kako znaju i umiju.


Kako si samo zloban i zlonamjeran. Koridor Vc ovim tempom može biti zavrđen narednih 7 do 10 godina. Prića o zaduženosti do grla je deplasirana. Tvorju borbu protiv zaduživanja do grla bih volio da vidim na temema o javnoj potrošnji, policiji, obrazovanju,zdravstvu, nezasluženim penziujama, birokratiji itd...
Canton
 
Postovi: 2356
Pridružen/a: 27/01/2012 00:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la iamia dana 11/02/2013 23:13

izbaciti 70% onih debeluguzova u birokratiji koji nista ne rade zagadjujuci vazduh svojim disanjem,,., i autoput ce se lagano isplatiti.
iamia
 
Postovi: 1900
Pridružen/a: 09/10/2012 08:37

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la VjecitiStudent dana 12/02/2013 01:14

Canton je napisao/la:
VjecitiStudent je napisao/la:
De citat, materijala valjda ima dovoljno.

Vrijeme povrata investicije:

Dionica koju je definitivno vrijedilo graditi:
Josanica - Drivusa (unutar pravca Sarajevo - Zenica) ce se isplatiti za 17 godina.

Novac bacen:
Vlakovo - Tarcin ce se isplatiti za 128 godina.

Da nastavimo u istom stilu prema Konjicu, Jablanici i Mostaru?


Drži se ti politike i apstraktnih tema. Zaista ti konkretne stvati ne idu od ruke. Pa gdje češ se bolan ovako provalit?
Kojom si matematikom došao do ovakvog zaljučka i na osnovu kojih podataka?
Činjenica jeste da je rok povrata za tu dionocu ogroman, najviše 50 godina(po sadašnjem obimu saobraćaja), al ne možeš to na takav način posmatrat.


Izvori su uredno citirani na prethodnim stranicama, a za provjeru, imas sljedeci metod:

Canton je napisao/la:...
Papir, olovku, digitron i zvanične podatke direkcije cesta o brojanju saobraćaja. Samo će ti se reći.
...
VjecitiStudent
 
Postovi: 11897
Pridružen/a: 14/08/2008 13:42
Lokacija: Životinjska farma

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Canton dana 12/02/2013 01:22

VjecitiStudent je napisao/la:
Canton je napisao/la:
VjecitiStudent je napisao/la:
De citat, materijala valjda ima dovoljno.

Vrijeme povrata investicije:

Dionica koju je definitivno vrijedilo graditi:
Josanica - Drivusa (unutar pravca Sarajevo - Zenica) ce se isplatiti za 17 godina.

Novac bacen:
Vlakovo - Tarcin ce se isplatiti za 128 godina.

Da nastavimo u istom stilu prema Konjicu, Jablanici i Mostaru?


Drži se ti politike i apstraktnih tema. Zaista ti konkretne stvati ne idu od ruke. Pa gdje češ se bolan ovako provalit?
Kojom si matematikom došao do ovakvog zaljučka i na osnovu kojih podataka?
Činjenica jeste da je rok povrata za tu dionocu ogroman, najviše 50 godina(po sadašnjem obimu saobraćaja), al ne možeš to na takav način posmatrat.


Izvori su uredno citirani na prethodnim stranicama, a za provjeru, imas sljedeci metod:

Canton je napisao/la:...
Papir, olovku, digitron i zvanične podatke direkcije cesta o brojanju saobraćaja. Samo će ti se reći.
...


pa kako si došao do 128 godina? Možda ti digiron ne radi
Canton
 
Postovi: 2356
Pridružen/a: 27/01/2012 00:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la jefferson dana 12/02/2013 07:02

VjecitiStudent je napisao/la:
Canton je napisao/la:
jefferson je napisao/la:Jel to on jos uvijek vazi kako nam ne treba auto cesta?


Ne... on je samo protiv ovakve gradnje... kao sto bi bio protiv svake druge gradnje da se sada radi.
Čovjek je jednostavno uvijek kontra.


De citat, materijala valjda ima dovoljno.

Vrijeme povrata investicije:

Dionica koju je definitivno vrijedilo graditi:
Josanica - Drivusa (unutar pravca Sarajevo - Zenica) ce se isplatiti za 17 godina.

Novac bacen:
Vlakovo - Tarcin ce se isplatiti za 128 godina.

Da nastavimo u istom stilu prema Konjicu, Jablanici i Mostaru?

Yuma-San Diego NIKAD se nece isplatiti pa se gradila.
Dionica: Vladivostok-Vukojebina: NIKAD se nece isplatiti pa se gradila.

Jbt, LJUDI koji zive u ovoj drzavi nisu brojke nego ziva bica, koji ti je vise.
Fakat ne samo da kontriras nego si tipican primjer novokomponovanog bosanca i hercegovica koji je produkt ove vlasti, koji zna SVE a nista ne zna. Covjece, ubi nas ti svojim pisanjem, daj vis epopusti. Tema je pregled izgradnje, i s obzirom da nisam stalno u BiH, a to me zivo interesuje popusti da vidim sta se uradilo.
Jbt, gori si od krpelja!
jefferson
 
Postovi: 10162
Pridružen/a: 28/08/2007 05:31
Lokacija: Golden State

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la novi.dan.nova.nafaka dana 12/02/2013 09:04

VjecitiStudent je napisao/la:
Canton je napisao/la:
VjecitiStudent je napisao/la:Novac bacen:
Vlakovo - Tarcin ce se isplatiti za 128 godina.
Kojom si matematikom došao do ovakvog zaljučka i na osnovu kojih podataka?
Izvori su uredno citirani na prethodnim stranicama, a za provjeru, imas sljedeci metod:
Canton je napisao/la:Papir, olovku, digitron i zvanične podatke direkcije cesta o brojanju saobraćaja. Samo će ti se reći.
@Vječiti, ne rekoh li ja tebi na pp da je stav prosječnog BH stanovnika sa platom od milju, o kupovini auta na kredit od 20 milja pozitivan. Ne kupuje nešto onaj ko ima para, već ko želi da ima. Kad' su ga mogli švabe i ameri uzdurisat autoban, možemo i mi vala - pa kud puklo da puklo. Ako zaškripi, tu je bratski MMF da pripomogne.
Avatar
novi.dan.nova.nafaka
 
Postovi: 2923
Pridružen/a: 28/08/2010 11:17

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la mahalas505 dana 12/02/2013 10:10

novi.dan.nova.nafaka je napisao/la: @Vječiti, ne rekoh li ja tebi na pp da je stav prosječnog BH stanovnika sa platom od milju, o kupovini auta na kredit od 20 milja pozitivan. Ne kupuje nešto onaj ko ima para, već ko želi da ima. Kad' su ga mogli švabe i ameri uzdurisat autoban, možemo i mi vala - pa kud puklo da puklo. Ako zaškripi, tu je bratski MMF da pripomogne.

A dobro je pravo okad ti iz suprotnog pravca lola sa malo mozga pretice, a ti u autu sa djetetom, pa imas cjelu 0.5 sekundi da reagujes. Mislim koliki je godina povrat novca kad pogine citava porodica? Daj te ba, pitao sam vec, zar ne moze to neko da stavi na papir i izracuna?
mahalas505
 
Postovi: 1363
Pridružen/a: 08/10/2005 09:13

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Haris033 dana 12/02/2013 10:13

mahalas505 je napisao/la:A dobro je pravo okad ti iz suprotnog pravca lola sa malo mozga pretice, a ti u autu sa djetetom, pa imas cjelu 0.5 sekundi da reagujes. Mislim koliki je godina povrat novca kad pogine citava porodica? Daj te ba, pitao sam vec, zar ne moze to neko da stavi na papir i izracuna?

:thumbup:
Avatar
Haris033
 
Postovi: 835
Pridružen/a: 02/02/2005 08:07
Lokacija: Sarajevo

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la VjecitiStudent dana 12/02/2013 10:23

mahalas505 je napisao/la:
novi.dan.nova.nafaka je napisao/la: @Vječiti, ne rekoh li ja tebi na pp da je stav prosječnog BH stanovnika sa platom od milju, o kupovini auta na kredit od 20 milja pozitivan. Ne kupuje nešto onaj ko ima para, već ko želi da ima. Kad' su ga mogli švabe i ameri uzdurisat autoban, možemo i mi vala - pa kud puklo da puklo. Ako zaškripi, tu je bratski MMF da pripomogne.

A dobro je pravo okad ti iz suprotnog pravca lola sa malo mozga pretice, a ti u autu sa djetetom, pa imas cjelu 0.5 sekundi da reagujes. Mislim koliki je godina povrat novca kad pogine citava porodica?


Statistika kaze da je broj poginulih (na 100 000 stanovnika) na cestama u FBiH u 2011 godini bio znacajno nizi no u Hrvatskoj (takodjer na 100 000 stanovnika).
Statistika iz 2011. takodjer kaze da u Hrvatskoj, polovica od ukupnog broja zrtava zivot gubi kao rezultat udesa unutar naseljenog mjesta.
Nazalost, slicne statistike kod nas jos uvijek ne postoje.
Ista statistika kaze da ljetni mjeseci kada hrvatskim cestama prometuje puno stranaca imaju zanemarljiv utjecaj na gornje poredjenje.
Reference i konkretne cifre su date na prethodnim stranicama ove teme.

Cak i kada se dionice koje se sada prave zavrse, u BiH ostaje i dalje preko 3500 km loše održavanih puteva na kojima će ljudi i dalje svakodnevno gubiti živote.
VjecitiStudent
 
Postovi: 11897
Pridružen/a: 14/08/2008 13:42
Lokacija: Životinjska farma

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la novi.dan.nova.nafaka dana 12/02/2013 10:33

VjecitiStudent je napisao/la:Statistika kaze da je broj poginulih (na 100 000 stanovnika) na cestama u FBiH u 2011 godini bio znacajno nizi no u Hrvatskoj (takodjer na 100 000 stanovnika).
Statistika iz 2011. takodjer kaze da u Hrvatskoj, polovica od ukupnog broja zrtava zivot gubi kao rezultat udesa unutar naseljenog mjesta.
Nazalost, slicne statistike kod nas jos uvijek ne postoje.
Ista statistika kaze da ljetni mjeseci kada hrvatskim cestama prometuje puno stranaca imaju zanemarljiv utjecaj na gornje poredjenje.
Reference i konkretne cifre su date na prethodnim stranicama ove teme.
Cak i kada se dionice koje se sada prave zavrse, u BiH ostaje i dalje preko 3500 km loše održavanih puteva na kojima će ljudi i dalje svakodnevno gubiti živote.
A gle, čak i da statistike lažu, postoji načina da se sigurnosna situacija na putevima popravi, između ostalog ulaganjem u dionice autoputa, izgradnjom brzih cesta tamo gdje autoput nije isplativ, te odgovarajućom signalizacijom i naravno: prisustvom organa reda i mira.
Avatar
novi.dan.nova.nafaka
 
Postovi: 2923
Pridružen/a: 28/08/2010 11:17

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la VjecitiStudent dana 12/02/2013 10:35

Canton je napisao/la:
VjecitiStudent je napisao/la:
De citat, materijala valjda ima dovoljno.

Vrijeme povrata investicije:

Dionica koju je definitivno vrijedilo graditi:
Josanica - Drivusa (unutar pravca Sarajevo - Zenica) ce se isplatiti za 17 godina.

Novac bacen:
Vlakovo - Tarcin ce se isplatiti za 128 godina.

Da nastavimo u istom stilu prema Konjicu, Jablanici i Mostaru?


Drži se ti politike i apstraktnih tema. Zaista ti konkretne stvati ne idu od ruke. Pa gdje češ se bolan ovako provalit?
Kojom si matematikom došao do ovakvog zaljučka i na osnovu kojih podataka?
Činjenica jeste da je rok povrata za tu dionocu ogroman, najviše 50 godina(po sadašnjem obimu saobraćaja), al ne možeš to na takav način posmatrat.


Prosjecni dnevni promet od oko 11 000 vozila na 37km dionice Josanica - Kakanj donosi prihod od 20 miliona KM godisnje ili 0.54 miliona KM po 1km.
Preko Tarcina trenutno prosjecno dnevno prometuje oko jedne polovine gornjeg broja, sto znaci da ce godisnji prihod nakon kompletirane izgradnje biti oko 0.27 milion KM po 1km ili 5,56 miliona KM godisnje za ukupnu duzinu dionice Vlakovo - Tarcin.
Kada se podijeli ukupna ugovorena cijena za ovu dionicu od 714 miliona KM (365 miliona EUR) sa godisnjim prihodom, dobivamo 128 godina.

PS. Psihoanalitičarenje kolega forumaša, ko i obično, preskačem.
VjecitiStudent
 
Postovi: 11897
Pridružen/a: 14/08/2008 13:42
Lokacija: Životinjska farma

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Damir_5 dana 12/02/2013 10:51

VjecitiStudent je napisao/la:
Kada se podijeli ukupna ugovorena cijena za ovu dionicu od 714 miliona KM (365 miliona EUR) sa godisnjim prihodom, dobivamo 128 godina.

Nisi li ti zamijenio marke sa eurima, zar nije 350 miliona maraka ili 175 miliona EUR, tacnije 17,5 miliona EUR po kilometru, sto jeste vjerovatno najskuplja ugovorena dionica po kilometru u Europi (sto je vec po samoj cijeni veoma sumnjivo i sto mozda ukazuje na korupciju), medjutim ukupna ugovorena cijena te dionice je 350 miliona maraka, a ne 365 miliona EUR.

Poredis promet jednom dionicom na autocesti koja nije zavrsena, sa prometom na cijeloj autocesti kad bude zavrsena, sto je apsurdno jer kad se cijela trasa zavrsi, onda ce promet biti i neuoporedivo veci.
Zadnja izmjena: Damir_5; 12/02/2013 10:56; ukupno mijenjano 1 put/a.
Avatar
Damir_5
 
Postovi: 741
Pridružen/a: 25/01/2013 13:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la susc_ovjek dana 12/02/2013 10:54

Da se gleda isplatil se niko nikad djecu nebi radjo, nit bi Bosna ikad bila naseljena... ne isplati se :-)


Nego, u subotu u 12 navece idem prema Zenici.. a ono se radi na tunelu... svaka cast. :-)
susc_ovjek
 
Postovi: 425
Pridružen/a: 15/09/2007 17:07
Lokacija: Sarajevo

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la VjecitiStudent dana 12/02/2013 10:55

Damir_5 je napisao/la:
VjecitiStudent je napisao/la:
Kada se podijeli ukupna ugovorena cijena za ovu dionicu od 714 miliona KM (365 miliona EUR) sa godisnjim prihodom, dobivamo 128 godina.

Nisi li ti zamijenio marke sa eurima, zar nije 350 miliona maraka ili 175 miliona EUR, tacnije 17,5 miliona EUR po kilometru, sto jeste vjerovatno najskuplja ugovorena dionica po kilometru u Europi (sto je vec po samoj cijeni veoma sumnjivo i sto mozda ukazuje na korupciju), medjutim ukupna ugovorena cijena te dionice je 350 miliona maraka, a ne 365 miliona EUR.


115 mil. Eura
http://www.tip.ba/2012/05/18/dionicu-su ... iz-insaat/
75 mil. Eura
http://www.jpautoceste.ba/web/sj63.php
175 mil. Eura
http://www.avaz.ba/vijesti/iz-minute-u- ... o-lepenica
VjecitiStudent
 
Postovi: 11897
Pridružen/a: 14/08/2008 13:42
Lokacija: Životinjska farma

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Damir_5 dana 12/02/2013 10:59

susc_ovjek je napisao/la:Da se gleda isplatil se niko nikad djecu nebi radjo, nit bi Bosna ikad bila naseljena... ne isplati se :-)

Upravo to, a ni zeljeznice ne bi postojalo u svijetu, jer sve i jedna zemlja na svijetu dotira zeljeznice. Doduse ne tolike promasaje kao u BiH, ali opet, skoro sve zeljeznice su na drzavnoj cucli, sto znaci ne isplate se. Izgleda da vjeciti_student nije bio na tom predavanju.
Avatar
Damir_5
 
Postovi: 741
Pridružen/a: 25/01/2013 13:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la VjecitiStudent dana 12/02/2013 11:21

Damir_5 je napisao/la:
susc_ovjek je napisao/la:Da se gleda isplatil se niko nikad djecu nebi radjo, nit bi Bosna ikad bila naseljena... ne isplati se :-)

Upravo to, a ni zeljeznice ne bi postojalo u svijetu, jer sve i jedna zemlja na svijetu dotira zeljeznice. Doduse ne tolike promasaje kao u BiH, ali opet, skoro sve zeljeznice su na drzavnoj cucli, sto znaci ne isplate se. Izgleda da vjeciti_student nije bio na tom predavanju.


Zadužujemo se da bi izgradili auto-put koji nam ne treba, a termoelektranu koja nam treba, praviće stranac, jer mi novca nemamo.
Da li je to logika koju podržavaš?
VjecitiStudent
 
Postovi: 11897
Pridružen/a: 14/08/2008 13:42
Lokacija: Životinjska farma

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la susc_ovjek dana 12/02/2013 11:40

VjecitiStudent je napisao/la:
Damir_5 je napisao/la:
susc_ovjek je napisao/la:Da se gleda isplatil se niko nikad djecu nebi radjo, nit bi Bosna ikad bila naseljena... ne isplati se :-)

Upravo to, a ni zeljeznice ne bi postojalo u svijetu, jer sve i jedna zemlja na svijetu dotira zeljeznice. Doduse ne tolike promasaje kao u BiH, ali opet, skoro sve zeljeznice su na drzavnoj cucli, sto znaci ne isplate se. Izgleda da vjeciti_student nije bio na tom predavanju.


Zadužujemo se da bi izgradili auto-put koji nam ne treba, a termoelektranu koja nam treba, praviće stranac, jer mi novca nemamo.
Da li je to logika koju podržavaš?


Logika je, ako su ostale stvari sranje, ne treba one koje nisu pokusat usrat.
susc_ovjek
 
Postovi: 425
Pridružen/a: 15/09/2007 17:07
Lokacija: Sarajevo

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la novi.dan.nova.nafaka dana 12/02/2013 12:20

susc_ovjek je napisao/la:Logika je, ako su ostale stvari sranje, ne treba one koje nisu pokusat usrat.
A pojedine dionice autoputa (ne sve) nisu sranje, iako će se isplatiti za 100+ godina !? Čak nam nisu ni iskustva hrvata, koji se ohoho žale na istu logiku, od koristi !?
Avatar
novi.dan.nova.nafaka
 
Postovi: 2923
Pridružen/a: 28/08/2010 11:17

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la Damir_5 dana 12/02/2013 12:27

VjecitiStudent je napisao/la:
Zadužujemo se da bi izgradili auto-put koji nam ne treba, a termoelektranu koja nam treba, praviće stranac, jer mi novca nemamo.
Da li je to logika koju podržavaš?

To je tvoj zakljucak da nam autoceste "ne trebaju", medjutim realnost je nesto sasvim drugo. BiH je oduvijek imala problema sa infrastrukturom, cijele regije u BiH su izolirane zbog lose infrastrukture, od Bihaca do Sarajeva voz ide vremenski duze nego sa sjevera Njemacke do juga Francuske, ceste su nam horor, sa sjevera do juga Bosne treba maltene cijeli dan putovanja, a duzina 350 km.

Znas li ti sta samo to znaci za privredu da recimo moze firma sa sjevera Bosne isporuciti robu u roku od tri sata na jug Bosne, znas li samo kolike to mogucnosti otvara za atraktivnost BiH, ne samo u privredi nego i u turizmu. Ovdje pravis analize po tvojim zakljuccima, poredis sadasnji promet po kozijim stazama i tvrdis da ce promet biti kao na jednoj autocesti, recimo kad pola Madjarske, pa i cijela Slavonija budu isli kroz BiH jer im je blize i jeftinije, nego kao sad preko Hrvatske do Jadrana?

Isto tako vrsis analize troskova gradnje autoceste kroz BiH, ne vodeci u opste racuna da je sam taj posao do sad odradjen totalno traljavo i kriminalno.

Nije autocesta kriva sto su korumpirane vlasti u BiH dali bankrotiranim Slovencima da grade kapitalne projekte kao sto su sarajevska zaobilaznica ili tunel Vijenac, pa ce FBIH zbog toga placati penale i kamate? Nije autocesta kriva sto kriminalci iz BiH su razdijelili lotove po par kilimetara pa nas kiliometar autoceste dodje kao Petra kajgana, jer gradimo sitne dionice po nekoliko kilometara, umjesto odjednom po najmanje 50-100 km, sto bi itekako pojeftinilo dionice? Ali tu nije kriva autocesta nego politicari koji su korumpirani, lijeni, bezobrazni i nestrucni.
Avatar
Damir_5
 
Postovi: 741
Pridružen/a: 25/01/2013 13:06

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la mahalas505 dana 12/02/2013 12:29

VjecitiStudent je napisao/la:
Damir_5 je napisao/la:
VjecitiStudent je napisao/la:
Kada se podijeli ukupna ugovorena cijena za ovu dionicu od 714 miliona KM (365 miliona EUR) sa godisnjim prihodom, dobivamo 128 godina.

Nisi li ti zamijenio marke sa eurima, zar nije 350 miliona maraka ili 175 miliona EUR, tacnije 17,5 miliona EUR po kilometru, sto jeste vjerovatno najskuplja ugovorena dionica po kilometru u Europi (sto je vec po samoj cijeni veoma sumnjivo i sto mozda ukazuje na korupciju), medjutim ukupna ugovorena cijena te dionice je 350 miliona maraka, a ne 365 miliona EUR.


115 mil. Eura
http://www.tip.ba/2012/05/18/dionicu-su ... iz-insaat/
75 mil. Eura
http://www.jpautoceste.ba/web/sj63.php
175 mil. Eura
http://www.avaz.ba/vijesti/iz-minute-u- ... o-lepenica

Posto vidim da baratas sa ciframa, pa ako je moguce koliko ce drzavu/drustvo koristiti/stetiti pogibija recimo cetveroclane porodice na magistralnog cesti u saobracajnoj nesrecei? Jednostavno mozes li to staviti na papir? Vidim da stavljas ovdje neke cifre i statistike, onda sigurno mozes na osnovu statickih pokazatuje i izracunati ovo sto sam gore pitao.
mahalas505
 
Postovi: 1363
Pridružen/a: 08/10/2005 09:13

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la novi.dan.nova.nafaka dana 12/02/2013 12:38

Damir_5 je napisao/la:Nije autocesta kriva sto kriminalci iz BiH su razdijelili lotove po par kilimetara pa nas kiliometar autoceste dodje kao Petra kajgana, jer gradimo sitne dionice po nekoliko kilometara, umjesto odjednom po najmanje 50-100 km, sto bi itekako pojeftinilo dionice?
Sinko dragi, kroz planine je i kaldrma skupa.
Kao prvo - nije problem u trenutnim cijenama puta/km, već u tome što se pojedine dionice (koje će biti masno plaćene) neće isplatiti ni za 100 i više godina.
Druga stvar - već smo konstatovali da je Hr privreda u govnima, i da je autoput ne izvlači odatle. Dakle, autoput sam od sebe ne rješava ni problem privrede.
Treće - čovjek je par stranica ranije postavio sliku koja pokazuje broj turista u Hr unazad 10 godina: jednostavno ne možeš zaključiti da su hrvati hajrovali ni brojem turista (a potencijalna klijentela im je mnogo bogatija nego što bi naši bili. Njima su u igri stranci iz zapadne evrope, a nama: rumuni, mađari,...)
Četvrto - @VječitiStudent je postavio statistike o nesrećama u Hr: i opet, učešće autoputeva u smanjenju istih je zanemarivo, jer se većina nesreća događa u naseljenim mjestima.
Peto - čovjek je postavio emisiju u kojoj hrvatski stručnjaci govore o pojedinim dionicama kao velikoj grešci. No, to mudrim forumašima nije za oko zapelo - oni po svome furaju.
Itd, itd...
mahalas505 je napisao/la:Posto vidim da baratas sa ciframa, pa ako je moguce koliko ce drzavu/drustvo koristiti/stetiti pogibija recimo cetveroclane porodice na magistralnog cesti u saobracajnoj nesrecei? Jednostavno mozes li to staviti na papir? Vidim da stavljas ovdje neke cifre i statistike, onda sigurno mozes na osnovu statickih pokazatuje i izracunati ovo sto sam gore pitao.
A ti padobranac pročitaj stranicu-dvije ranije, šta je čovjek napisao - izgradnja autoputeva skoro nikako ne smanjuje smrtnost na cestama, jer se većina događa u naseljenim mjestima!
No, ako ćemo već pričati o cijeni ljudskog životau kontekstu autoputa - hajdemo onda svako selo priključiti na autoput, kako bi ljudske žrtve na putevima minimizirali... :-)
Zadnja izmjena: novi.dan.nova.nafaka; 12/02/2013 12:40; ukupno mijenjano 1 put/a.
Avatar
novi.dan.nova.nafaka
 
Postovi: 2923
Pridružen/a: 28/08/2010 11:17

Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

PostPostao/la saibaba dana 12/02/2013 12:39

Ja sam za to da pravimo autoput i gdje nije rentabilan ako drzava ima viska para... A to da se zaduzujemo da bi pravili neke dionice koje su isplative za 100 godine je totalna budalastina... Ali nazalost to ce se desiti pod pritiskom ...

Sto se tice udesa auto put nece ukinuti magistralu ... I kad se izgradi autoput vecina domacih ljudi ce izbjegavati putarinu a na kraju krajeva i na autoputevima se desavaju nesrece..
Avatar
saibaba
 
Postovi: 1403
Pridružen/a: 07/02/2008 14:47

PrethodnaSljedeća

Natrag na Ekonomija

Online

Trenutno korisnika/ca: / i 5 gostiju.