Većina kapaciteta stavljena je u funkciju odvijanja teretnog saobraćaja, naročito na izvlačenje roba stacioniranih u Luci Ploče namijenjenih Arcelor Mittalu, GIKILU i Aluminiju, koje su se danima gomilale dok željezničari FBiH nisu uspjeli probiti ogromne snježne smetove između Bradine i Drežnice.
Kako bi se u vanrednim okolnostima i prevoz putnika nastavio odvijati po redu vožnje, Uprava ŽFBiH angažirala je, u dogovoru sa rukovodstvom ŽRS lokomotive ove kompanije i to za dva para međunarodnih vozova, koji saobraćaju na relaciji Sarajevo-Zagreb i Sarajevo- Beograd-Budimpešta.
Lokomotive ŽRS korištene su na relaciji Sarajevo-Doboj-Sarajevo i to u dane 13,14,15. i 16. februara 2012. godine, a od 17. februara 2012. godine ŽFBiH ponovo u potpunosti koriste svoje kapacitete.
Razlog za angažman lokomotiva ŽRS u navedenim danima bio je taj što su tri lokomotive ŽFBiH ostale blokirane u snježnim smetovima kod Bradine, a ostali kapaciteti bili su angažirani za podmirenje privrednih tokova države. Ovo je uobičajeni postupak u vanrednim okolnostima između dvije kompanije.
Također, na taj način sravnit će se određeni dio dugovanja koje ŽRS imaju prema ŽFBiH.